Używane: Peugeot 207, Renault Clio III

Zawieszenia obu modeli są tanie w serwisowaniu. Prosta konstrukcja jest atutem na naszych drogach.
Zawieszenia obu modeli są tanie w serwisowaniu. Prosta konstrukcja jest atutem na naszych drogach.Motor
Renault Clio III: wnętrze jest wykonane bardzo starannie. Opcjonalne skórzane akcenty w połączeniu z wstawkami imitującymi matowe aluminium pozwalają zapomnieć o niskiej klasie auta.
Renault Clio III: wnętrze jest wykonane bardzo starannie. Opcjonalne skórzane akcenty w połączeniu z wstawkami imitującymi matowe aluminium pozwalają zapomnieć o niskiej klasie auta.Motor
Peugeot 207: w sportowym stylu. Deska rozdzielcza i kierownica są osadzone dość wysoko. Obsługa radioodtwarzacza i klimatyzacji absorbuje uwagę. Białe tarcze zegarów to opcja.
Peugeot 207: w sportowym stylu. Deska rozdzielcza i kierownica są osadzone dość wysoko. Obsługa radioodtwarzacza i klimatyzacji absorbuje uwagę. Białe tarcze zegarów to opcja.Motor

Peugeot 207, Renault Clio III

Bagażnik ma regularne kształty. Przestrzeni ładunkowej nie ograniczają wnęki nadkoli. Pojemność: 270 /1200 l. Koło zapasowe znalazło się we wnęce.
Bagażnik ma regularne kształty. Przestrzeni ładunkowej nie ograniczają wnęki nadkoli. Pojemność: 270 /1200 l. Koło zapasowe znalazło się we wnęce.Motor
Zawieszenia obu modeli są tanie w serwisowaniu. Prosta konstrukcja jest atutem na naszych drogach.
Zawieszenia obu modeli są tanie w serwisowaniu. Prosta konstrukcja jest atutem na naszych drogach.Motor
Wyglądem przypomina model 206, ale jest od niego większy. Najlepsze propozycje benzynowe to silniki 1.4 oraz 1.6 opracowane razem z BMW. Diesle pracują wzorowo, ale są drogie w naprawach.
Wyglądem przypomina model 206, ale jest od niego większy. Najlepsze propozycje benzynowe to silniki 1.4 oraz 1.6 opracowane razem z BMW. Diesle pracują wzorowo, ale są drogie w naprawach.Motor
Renault Clio III jest wyraźnie większy od poprzednika. Gwarantuje wysoki komfort jazdy. Ma także dobrze wyciszone wnętrze. Jeśli ktoś dużo jeździ w trasach, polecamy wersje 1.4 16V lub 1.6 16V.
Renault Clio III jest wyraźnie większy od poprzednika. Gwarantuje wysoki komfort jazdy. Ma także dobrze wyciszone wnętrze. Jeśli ktoś dużo jeździ w trasach, polecamy wersje 1.4 16V lub 1.6 16V.Motor
Za oparciami foteli znajduje się belka wzmacniająca konstrukcję. Utrudnia korzystanie z bagażnika po złożeniu siedzeń (288/1028 l).
Za oparciami foteli znajduje się belka wzmacniająca konstrukcję. Utrudnia korzystanie z bagażnika po złożeniu siedzeń (288/1028 l).Motor
Wersja Rip Curl wyróżnia się atrakcyjną kolorystyką.
Wersja Rip Curl wyróżnia się atrakcyjną kolorystyką.Motor
Wnętrze jest wykonane bardzo starannie. Opcjonalne skórzane akcenty w połączeniu z wstawkami imitującymi matowe aluminium pozwalają zapomnieć o niskiej klasie auta.
Wnętrze jest wykonane bardzo starannie. Opcjonalne skórzane akcenty w połączeniu z wstawkami imitującymi matowe aluminium pozwalają zapomnieć o niskiej klasie auta.Motor
Fotele gwarantują świetne trzymanie boczne. Ich jakość jest bez zarzutu.
Fotele gwarantują świetne trzymanie boczne. Ich jakość jest bez zarzutu.Motor
W sportowym stylu. Deska rozdzielcza i kierownica są osadzone dość wysoko. Obsługa radioodtwarzacza i klimatyzacji absorbuje uwagę. Białe tarcze zegarów to opcja.
W sportowym stylu. Deska rozdzielcza i kierownica są osadzone dość wysoko. Obsługa radioodtwarzacza i klimatyzacji absorbuje uwagę. Białe tarcze zegarów to opcja.Motor

Zobacz również:

    Peugeot 207, Renault Clio III - podsumowanie

    Renault Clio III (2005-2012)

    Renault Clio III jest wyraźnie większy od poprzednika. Gwarantuje wysoki komfort jazdy. Ma także dobrze wyciszone wnętrze. Jeśli ktoś dużo jeździ w trasach, polecamy wersje 1.4 16V lub 1.6 16V.
    Renault Clio III jest wyraźnie większy od poprzednika. Gwarantuje wysoki komfort jazdy. Ma także dobrze wyciszone wnętrze. Jeśli ktoś dużo jeździ w trasach, polecamy wersje 1.4 16V lub 1.6 16V.Motor
    • Usterki układu wtryskowego - w silnikach 1.5 dCi. Trzeba jednak zaznaczyć, że występują rzadziej niż poprzedniej generacji modelu.
    • Zużycie dwumasowego koła zamachowego - w najmocniejszych wersjach silnika 1.5 dCi.
    • Zużycie cewek zapłonowych.
    • Wersji 1.2 - docenią je osoby ceniące bezawaryjną eksploatację oraz niskie zużycie paliwa.
    • Serwisowanych diesli 1.5 dCi z dokumentacją - to gratka, za którą warto zapłacić.
    • Okazyjnie tanich turbodiesli bez dokumentacji. Zazwyczaj są skarbonką bez dna.
    • Wersji 1.2 TCE - niezaprzeczalne zalety pozostają w cieniu potencjalnie wysokich kosztów serwisowania.
    1.5 dCi – wyjątkowo oszczędne, ale drogie w naprawach.
    1.5 dCi – wyjątkowo oszczędne, ale drogie w naprawach.Motor

    Dane techniczne: Renault Clio III (2005-2012)

    Polecane silniki
    1.2 16V
    1.4 16V
    1.5 dCi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1149 cm3
    1390 cm3
    1461 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    Moc maksymalna
    75 KM
    98 KM
    86 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    105 Nm
    127 Nm
    200 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    167 km/h
    183 km/h
    174 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,4 s
    11,3 s
    12,7 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    5,9
    6,6
    4,4

    Peugeot 207 (2006-2012)

    Wyglądem przypomina model 206, ale jest od niego większy. Najlepsze propozycje benzynowe to silniki 1.4 oraz 1.6 opracowane razem z BMW. Diesle pracują wzorowo, ale są drogie w naprawach.
    Wyglądem przypomina model 206, ale jest od niego większy. Najlepsze propozycje benzynowe to silniki 1.4 oraz 1.6 opracowane razem z BMW. Diesle pracują wzorowo, ale są drogie w naprawach.Motor
    • Nieszczelność wtryskiwaczy w HDi - objawem jest zapach spalin w kabinie kierowcy. Naprawa polega na wymianie podkładek pod wtryskiwaczami.
    • Zużycie turbosprężarki w 1.6 HDi - przyczyną jest niedrożność przewodu doprowadzającego olej (należy go okresowo czyścić lub wymieniać).
    • Sporadyczne uszkodzenia głowic w silnikach VTi - przed zakupem egzemplarza używanego sprawdźmy, czy nie przegrzewa się.
    • Podstawowych wersji 1.4 z udokumentowaną historią serwisową. Za rozsądną kwotę kupimy oszczędne, nowoczesne i trwałe auto.
    • Krajowych diesli HDi - mają wiarygodną historię.
    • Okazyjnie tanich, sprowadzanych wersji 1.6 HDi. Zazwyczaj wymagają drogich napraw silnika.
    • Wersji THP - mają bezpośredni wtrysk benzyny, co podnosi koszt serwisowania.
    1.6 HDi - świetna relacja osiągów do zużycia paliwa.
    1.6 HDi - świetna relacja osiągów do zużycia paliwa.Motor

    Dane techniczne: Peugeot 207 (2006-2012)

    Polecane silniki
    1.4 8V
    1.4 VTi
    1.6 HDi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1360 cm3
    1397 cm3
    1560 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    73 KM
    95 KM
    90 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    118 Nm
    136 Nm
    215 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    170 km/h
    185 km/h
    182 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    14,5 s
    12,1 s
    11,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    6,3
    5,9
    4,3