Używane BMW X3 E83 (2003-2010)

W ogłoszeniach dominują diesle 2.0d i 3.0d. Na zakup egzemplarza w dobrym stanie trzeba przygotować około 40-45 tys. zł.
W ogłoszeniach dominują diesle 2.0d i 3.0d. Na zakup egzemplarza w dobrym stanie trzeba przygotować około 40-45 tys. zł.Motor
Po liftingu poprawiła się jakość materiałów. Stylizacja poszczególnych elementów nie zmieniła się znacząco.
Po liftingu poprawiła się jakość materiałów. Stylizacja poszczególnych elementów nie zmieniła się znacząco.Motor
Bardzo wysoka jakość wykończenia. Przed liftingiem irytują jedynie detale – tanie plastikowe klamki wewnętrzne czy łuszcząca się powłoka z tworzyw na konsoli centralnej w okolicy przycisków.
Bardzo wysoka jakość wykończenia. Przed liftingiem irytują jedynie detale – tanie plastikowe klamki wewnętrzne czy łuszcząca się powłoka z tworzyw na konsoli centralnej w okolicy przycisków.BMW

Zobacz również:

    xDrive – doskonały na co dzień

    Prędkość zjazdu ogranicza system HDC.
    Prędkość zjazdu ogranicza system HDC.BMW
    • Łuszczenie się gumowanych powłok na plastikowych elementach wystroju wnętrza - problem dotyczy głównie paneli na drzwiach oraz konsoli środkowej.
    • Przeciętna trwałość sprzęgieł w ręcznych skrzyniach biegów. Z mocnymi dieslami lepiej sprawdzają się automaty, choć ich serwisowanie jest droższe.
    • Rozszczelnienie przewodów chłodnicy powietrza doładowującego. Pomaga wymiana opasek (czasem także przewodów).
    • Zużycie filtra cząstek stałych. Wytrzymuje maksymalnie 200 tys. km. Po tym przebiegu trzeba go wymienić.
    • Jeśli X3 ma być autem rodzinnym na co dzień, najlepszym wyborem jest wersja 2.0d - oszczędna, a jednocześnie wystarczająco dynamiczna.
    • Egzemplarzy z uszkodzonym układem napędowym - zazwyczaj usterki są poważne, drogie w naprawach.
    • Egzemplarzy 3.0sd/35d bez dokumentacji serwisowej.
    • Bardzo dobre właściwości jezdne.
    • Świetna jakość wykonania.
    • Bogate wyposażenie.
    • Dobre wyciszenie wnętrza.
    • Ryzyko zakupu auta powypadkowego jest duże, ponieważ większość egzemplarzy pochodzi z prywatnego importu.

    BMW X3 E83: orientacyjne ceny rynkowe

    Model
    2010
    2009
    2008
    2007
    2006
    2005
    2004
    2003
    2.0i
    95 000 zł
    75 000 zł
    61 000 zł
    50 000 zł
    40 000 zł
    37 000 zł
    35 000 zł
    34 000 zł
    2.0d
    110 000 zł
    90 000 zł
    73 000 zł
    60 000 zł
    50 000 zł
    45 000 zł
    40 000 zł
    38 000 zł

    Dane techniczne: BMW X3 E83 (2003-2010) - wersje benzynowe

    Wersja
    2.0i
    2.5i
    2.5si
    3.0i
    3.0si
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1995 cm3
    2494 cm3
    2497 cm3
    2979 cm3
    2996 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R6/24
    R6/24
    R6/24
    R6/24
    Moc maksymalna
    150 KM
    192 KM
    218 KM
    231 KM
    272 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    200 Nm
    245 Nm
    250 Nm
    300 Nm
    315 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    198 km/h
    208 km/h
    221 km/h
    224 km/h
    232 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    11,5 s
    8,9 s
    8,5 s
    7,8 s
    7,2 s
    Średnie zużyciepaliwa w l/100 km
    9,2
    11,0
    9,9
    11,5
    10,1

    Dane techniczne: BMW X3 E83 (2003-2010) - wersje wysokoprężne

    Wersja
    2.0d
    2.0d
    3.0d
    3.0sd
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1995 cm3
    1995 cm3
    2993 cm3
    2993 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R6/24
    R6/24
    Moc maksymalna
    150 KM
    177 KM
    204 KM
    286 KM
    Maks. moment obrotowy
    330 Nm
    350 Nm
    410 Nm
    580 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    198 km/h
    206 km/h
    218 km/h
    240 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    10,2 s
    8,9 s
    7,9 s
    6,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    7,2
    6,6
    8,4
    8,7