Używane Audi A8 D3 (2002-2009)

Audi A8 (D3) z początku okresu produkcyjnego (lata 2003-2005)
Audi A8 (D3) z początku okresu produkcyjnego (lata 2003-2005)Audi
Przed zakupem A8 warto wziąć instrukcję obsługi i mozolnie posprawdzać działanie poszczególnych elementów wyposażenia.
Przed zakupem A8 warto wziąć instrukcję obsługi i mozolnie posprawdzać działanie poszczególnych elementów wyposażenia.Audi

Zobacz również:

    W najdroższych wersjach wyposażenia fotele są nie tylko wykończone skórą, ale także wentylowane.
    W najdroższych wersjach wyposażenia fotele są nie tylko wykończone skórą, ale także wentylowane.Audi
    • bardzo wysoka jakość wykonania
    • doskonałe właściwości trakcyjne
    • gama bardzo mocnych i trwałych jednostek benzynowych
    • absurdalnie drogie wielowahaczowe zawieszenie
    • awaryjne, bezstopniowe skrzynie Multitronic

    Dane techniczne: Audi A8 D3 (2002-2009) - wersje z początku produkcji

    Silnik
    3.0 V6
    3.7 V8
    4.2 V8
    6.0 W12
    3.0 TDI V6
    4.2 V8 TDI
    rodzaj silnika
    benz., V6
    benz., V8
    benz., V8
    benz., V12
    t.diesel V6
    t.dies., V8
    poj. skok.
    2976 cm3
    3697 cm3
    4172 cm3
    5998 cm3
    2967 cm3
    4134 cm3
    zawory/rozrząd
    30/p.+ł.
    40/p.+ł.
    40/p.+ł.
    48/p.+ł.
    24/łańc.
    32/łańc.
    moc maks.
    220 KM
    280 KM
    335 KM
    450 KM
    233 KM
    326 KM
    moment obr.
    300 Nm
    360 Nm
    430 Nm
    580 Nm
    450 Nm
    650 Nm
    prędkość maks.
    242 km/h
    250 km/h
    250 km/h
    250 km/h
    234 km/h
    250 km/h
    0-100 km/h
    7,9 s
    7,3 s
    6,3 s
    5,2 s
    7,8 s
    5,9 s
    zużycie paliwa*
    10,2
    12,3
    13,1
    15,2
    9,1
    10,2
    * w l/100 km; dane dla wersji podstawowych
    Większość napraw dwunastocylindrowego silnika W12 wymaga wyjęcia go z samochodu.
    Większość napraw dwunastocylindrowego silnika W12 wymaga wyjęcia go z samochodu.Audi