Audi RS 7 - test

Seryjnie dwie owalne końcówki wydechu są chromowane. Czarne, jak w testowanym aucie, to wyróżnik sportowego układu wydechowego.
Seryjnie dwie owalne końcówki wydechu są chromowane. Czarne, jak w testowanym aucie, to wyróżnik sportowego układu wydechowego.Motor
Ośmiocalowy ekran centralny wysuwa się po uruchomieniu silnika. Nad zestawem wskaźników widać opcjonalny wyświetlacz HUD. Tym, co wyróżnia kokpit RS 7 są okładziny z włókna węglowego oraz niewielka (36 cm średnicy) i mocno wyprofilowana kierownica.
Ośmiocalowy ekran centralny wysuwa się po uruchomieniu silnika. Nad zestawem wskaźników widać opcjonalny wyświetlacz HUD. Tym, co wyróżnia kokpit RS 7 są okładziny z włókna węglowego oraz niewielka (36 cm średnicy) i mocno wyprofilowana kierownica.Motor
Mimo piekielnych wręcz osiągów, Audi RS 7 zaskakuje komfortową jazdą

Audi RS 7

Seryjnie dwie owalne końcówki wydechu są chromowane. Czarne, jak w testowanym aucie, to wyróżnik sportowego układu wydechowego.
Seryjnie dwie owalne końcówki wydechu są chromowane. Czarne, jak w testowanym aucie, to wyróżnik sportowego układu wydechowego.Motor
RS 7 osiąga 100 km/h zaraz po ruszeniu z miejsca. Co ważne, zatrzymuje się równie szybko.
RS 7 osiąga 100 km/h zaraz po ruszeniu z miejsca. Co ważne, zatrzymuje się równie szybko.Motor
Dwa osobne fotele z tyłu zapewniają niezłe podparcie boczne. Szkoda, że nieco brakuje miejsca na głowy.
Dwa osobne fotele z tyłu zapewniają niezłe podparcie boczne. Szkoda, że nieco brakuje miejsca na głowy.Motor
Bliskie ideału – głęboko wyprofilowane, wygodne i świetnie wyglądające fotele RS 7.
Bliskie ideału – głęboko wyprofilowane, wygodne i świetnie wyglądające fotele RS 7.Motor
Można zmieniać nie tylko sztywność zawieszenia, ale nawet dźwięk silnika.
Można zmieniać nie tylko sztywność zawieszenia, ale nawet dźwięk silnika.Motor
Skala prędkościomierza wcale nie jest przesadzona. Z pakietem RS Dynamic Plus to Audi osiąga aż 305 km/h!
Skala prędkościomierza wcale nie jest przesadzona. Z pakietem RS Dynamic Plus to Audi osiąga aż 305 km/h!Motor
Zestaw audio Bang&Olufsen z wysuwanymi głośnikami kosztuje aż 33,2 tys. zł.
Zestaw audio Bang&Olufsen z wysuwanymi głośnikami kosztuje aż 33,2 tys. zł.Motor
Ośmiocalowy ekran centralny wysuwa się po uruchomieniu silnika. Nad zestawem wskaźników widać opcjonalny wyświetlacz HUD. Tym, co wyróżnia kokpit RS 7 są okładziny z włókna węglowego oraz niewielka (36 cm średnicy) i mocno wyprofilowana kierownica.
Ośmiocalowy ekran centralny wysuwa się po uruchomieniu silnika. Nad zestawem wskaźników widać opcjonalny wyświetlacz HUD. Tym, co wyróżnia kokpit RS 7 są okładziny z włókna węglowego oraz niewielka (36 cm średnicy) i mocno wyprofilowana kierownica.Motor
Bagażnik jest duży (535 l), ale jego wykorzystanie nieco utrudnia niewielka szerokość (tylko 93 cm).
Bagażnik jest duży (535 l), ale jego wykorzystanie nieco utrudnia niewielka szerokość (tylko 93 cm).Motor
Spoiler wysuwa się automatycznie przy prędkości 130 km/h dla zwiększenia docisku tylnej osi.
Spoiler wysuwa się automatycznie przy prędkości 130 km/h dla zwiększenia docisku tylnej osi.Motor
Układ hamulcowy RS 7 z ceramicznymi, wzmacnianymi włóknem węglowym tarczami jest piekielnie skuteczny.
Układ hamulcowy RS 7 z ceramicznymi, wzmacnianymi włóknem węglowym tarczami jest piekielnie skuteczny.Motor

Audi RS 7

Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor
Audi RS 7
Audi RS 7Motor

Zobacz również:

    Audi RS 7 - podsumowanie

    • bardzo efektowny wygląd,
    • brak ramek okiennych,
    • aktywna aerodynamika,
    • doskonałe wykończenie wnętrza
    • mało miejsca z tyłu,
    • bardzo wąski bagażnik
    • fenomenalne osiągi (nie tylko jak na auto o tak dużej masie),
    • doskonała trakcja,
    • bardzo szybki "automat",
    • rasowy dźwięk silnika
    • duże zapotrzebowanie na paliwo
    • pewne zachowanie w zakrętach i przy gwałtownych manewrach,
    • małe przechyły nadwozia,
    • niezły komfort jazdy,
    • precyzyjny układ kierowniczy,
    • skuteczne hamulce
    • niemal kompletne wyposażenie seryjne,
    • bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa,
    • długa lista opcji dodatkowych
    • bardzo wysoka cena zakupu

    Dane techniczne: Audi RS 7

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    3993 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/32
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    560 KM/5700
    Maks. moment obrotowy
    700 Nm/1750
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    501/191/142 cm
    Rozstaw osi
    292 cm
    Średnica zawracania
    11,9 m
    Masa/ładowność
    1920/585 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    535/1390 l
    Poj. zbiornika paliwa
    75 l (Pb 95)
    Opony
    275/35 R20
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    3,9 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    3,6 s
    Przyspieszenie 0-150 km/h
    6,9 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    12,2 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    34,5 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    34,3 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,4 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    99 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,7
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    13,9/7,5/9,8
    Teoretyczny zasięg
    770 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    17,6/10,8/14,2
    Rzeczywisty zasięg
    530 km
    Cena wersji podstawowej**
    538 640 zł
    Cena
    538 640 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem