Używana Kia Sportage II (2004-2010)

Sportage II nie jest alternatywą dla auta typu kombi. To raczej ucywilizowana terenówka.
Sportage II nie jest alternatywą dla auta typu kombi. To raczej ucywilizowana terenówka.Motor
Jakość tworzyw sztucznych jest tylko przeciętna. Wadą jest to, że bardzo łatwo się rysują. Po liftingu prędkościomierz otrzymał srebrną obwódkę i (niestety) zniknął wskaźnik temperatury cieczy.
Jakość tworzyw sztucznych jest tylko przeciętna. Wadą jest to, że bardzo łatwo się rysują. Po liftingu prędkościomierz otrzymał srebrną obwódkę i (niestety) zniknął wskaźnik temperatury cieczy.Motor

Kia Sportage II (2004-2010)

Przed zakupem warto sprawdzić klimatyzację – psują się sprężarki i elektronika.
Przed zakupem warto sprawdzić klimatyzację – psują się sprężarki i elektronika.Motor
Jakość tworzyw sztucznych jest tylko przeciętna. Wadą jest to, że bardzo łatwo się rysują. Po liftingu prędkościomierz otrzymał srebrną obwódkę i (niestety) zniknął wskaźnik temperatury cieczy.
Jakość tworzyw sztucznych jest tylko przeciętna. Wadą jest to, że bardzo łatwo się rysują. Po liftingu prędkościomierz otrzymał srebrną obwódkę i (niestety) zniknął wskaźnik temperatury cieczy.Motor
Po liftingu zmieniło się wyprofilowanie foteli. Są wygodniejsze. Skórzana tapicerka to opcja.
Po liftingu zmieniło się wyprofilowanie foteli. Są wygodniejsze. Skórzana tapicerka to opcja.Motor
Sportage nie ma centralnego dyferencjału. Kierowca może jedynie zblokować centralne sprzęgło.
Sportage nie ma centralnego dyferencjału. Kierowca może jedynie zblokować centralne sprzęgło.Motor
Diesel 2.0 CRDi to najpopularniejsza wersja silnikowa. Jest trwały, ale niezbyt oszczędny.
Diesel 2.0 CRDi to najpopularniejsza wersja silnikowa. Jest trwały, ale niezbyt oszczędny.Motor
Bagażnik ma pojemność 332–1410 l. Po złożeniu oparcia otrzymujemy płaską powierzchnię.
Bagażnik ma pojemność 332–1410 l. Po złożeniu oparcia otrzymujemy płaską powierzchnię.Motor
Uwaga! Obok popularnych wersji 4x4 występują także odmiany z napędem przednim.
Uwaga! Obok popularnych wersji 4x4 występują także odmiany z napędem przednim.Motor
Sportage II nie jest alternatywą dla auta typu kombi. To raczej ucywilizowana terenówka.
Sportage II nie jest alternatywą dla auta typu kombi. To raczej ucywilizowana terenówka.Motor
Przód wersji po liftingu z 2008 roku. Nowe reflektory, zderzak.
Przód wersji po liftingu z 2008 roku. Nowe reflektory, zderzak.Motor
Trzecia generacja modelu prezentuje już wysoki poziom.
Trzecia generacja modelu prezentuje już wysoki poziom.Motor
Bogatsze wersje mają kolorowe, skórzane wykończenie. Popularne są także rozbudowane zestawy audio.
Bogatsze wersje mają kolorowe, skórzane wykończenie. Popularne są także rozbudowane zestawy audio.Motor

Zobacz również:

    Kia Sportage II - podsumowanie

    • Szybkie zużycie zawieszenia. Na szczęście elementy do jego napraw można kupić w przystępnych cenach.
    • Drobne awarie osprzętu silnika 2.0 CRDi: szwankują czujniki temperatury i ciśnienia paliwa oraz elektronika sterująca.
    • W starszych egzemplarzach łomocze wał napędowy. Konieczna jest wymiana jego podpory. Szkoda, że do 2006 roku wał był teoretycznie nierozbieralny.

    Dane techniczne: Kia Sportage II (2004-2010)

    Wersja
    2.0 16V
    2.7 V6
    2.0 CRDi
    2.0 CRDi
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    t. diesel
    t. diesel
    Pojemność skokowa
    1975 cm3
    2657 cm3
    1991 cm3
    1991 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    V6/24
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    142 KM
    175 KM
    112 KM
    140 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    184 Nm
    241 Nm
    245 Nm
    305 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    174 km/h
    180 km/h
    168 km/h
    177 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,3 s
    10,5 s
    13,8 s
    12,0 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    8,2
    10,0
    7,1
    7,2