Porównanie: Chevrolet Captiva, Fiat Freemont, Mitsubishi Outlander

Każdy z nich wystarczy 5-osobowej rodzinie, ale w wożeniu 7 osób lepsze są Captiva i Freemont.
Każdy z nich wystarczy 5-osobowej rodzinie, ale w wożeniu 7 osób lepsze są Captiva i Freemont.Motor
tworzywa w kokpicie Chevroleta są albo twarde, albo błyszczące i twarde. Po stronie plusów można zapisać dużą łatwość obsługi i niezły, 7-calowy ekran nawigacji.
tworzywa w kokpicie Chevroleta są albo twarde, albo błyszczące i twarde. Po stronie plusów można zapisać dużą łatwość obsługi i niezły, 7-calowy ekran nawigacji.Motor
we wnętrzu Freemonta tworzywa są miękkie i przyjemne w dotyku. Ekran ma tu przekątną aż 8,4'' i – poza nawigacją – służy także np. do obsługi ogrzewania foteli.
we wnętrzu Freemonta tworzywa są miękkie i przyjemne w dotyku. Ekran ma tu przekątną aż 8,4'' i – poza nawigacją – służy także np. do obsługi ogrzewania foteli.Motor
kokpit Outlandera wykończono łącząc ładne, miękkie tworzywa z twardymi i sprawiającymi wrażenie tanich. Ekran sprzętu audio (bez nawigacji) ma przekątną 6,1''.
kokpit Outlandera wykończono łącząc ładne, miękkie tworzywa z twardymi i sprawiającymi wrażenie tanich. Ekran sprzętu audio (bez nawigacji) ma przekątną 6,1''.Motor

Zobacz również:

    Chevrolet Captiva, Fiat Freemont, Mitsubishi Outlander

    Mocarna jednostka Chevroleta zużywa najwięcej paliwa z całej testowanej trójki.
    Mocarna jednostka Chevroleta zużywa najwięcej paliwa z całej testowanej trójki.Motor
    Elektrycznie sterowany fotel – wygodny, ale kiepsko podpiera ciało w zakręcie.
    Elektrycznie sterowany fotel – wygodny, ale kiepsko podpiera ciało w zakręcie.Motor
    Tworzywa w kokpicie Chevroleta są albo twarde, albo błyszczące i twarde. Po stronie plusów można zapisać dużą łatwość obsługi i niezły, 7-calowy ekran nawigacji.
    Tworzywa w kokpicie Chevroleta są albo twarde, albo błyszczące i twarde. Po stronie plusów można zapisać dużą łatwość obsługi i niezły, 7-calowy ekran nawigacji.Motor
    Bagażnik mieści 477 l. Złożenie siedzeń daje idealnie płaską podłogę.
    Bagażnik mieści 477 l. Złożenie siedzeń daje idealnie płaską podłogę.Motor
    Wydostanie się z 3. rzędu wymaga trochę zwinności.
    Wydostanie się z 3. rzędu wymaga trochę zwinności.Motor
    Na tylne siedzenia wsiada się tu najwygodniej.
    Na tylne siedzenia wsiada się tu najwygodniej.Motor
    Dorosła osoba z trudem wejdzie na tylną ławkę.
    Dorosła osoba z trudem wejdzie na tylną ławkę.Motor
    Wielki crossover Fiata wcale nie odstaje od dużych SUV-ów produkcji Mitsubishi i Chevroleta.
    Wielki crossover Fiata wcale nie odstaje od dużych SUV-ów produkcji Mitsubishi i Chevroleta.Motor
    Tu nie ma skóry i elektrycznego sterowania, ale jest dobre podparcie w zakrętach.
    Tu nie ma skóry i elektrycznego sterowania, ale jest dobre podparcie w zakrętach.Motor
    Kokpit Outlandera wykończono łącząc ładne, miękkie tworzywa z twardymi i sprawiającymi wrażenie tanich. Ekran sprzętu audio (bez nawigacji) ma przekątną 6,1''.
    Kokpit Outlandera wykończono łącząc ładne, miękkie tworzywa z twardymi i sprawiającymi wrażenie tanich. Ekran sprzętu audio (bez nawigacji) ma przekątną 6,1''.Motor
    W Outlanderze pracuje najsłabszy, ale i zdecydowanie najoszczędniejszy silnik.
    W Outlanderze pracuje najsłabszy, ale i zdecydowanie najoszczędniejszy silnik.Motor
    Pojemność 445 l. Podłoga płaska, ale trzeba najpierw podnieść siedzenie.
    Pojemność 445 l. Podłoga płaska, ale trzeba najpierw podnieść siedzenie.Motor
    Diesel Fiata ma najmniejszą pojemność skokową i najprzyjemniejszy dźwięk.
    Diesel Fiata ma najmniejszą pojemność skokową i najprzyjemniejszy dźwięk.Motor
    Wielki i bardzo wygodny fotel Fiata. Sterowanie elektryczne, trzymanie – słabe.
    Wielki i bardzo wygodny fotel Fiata. Sterowanie elektryczne, trzymanie – słabe.Motor
    We wnętrzu Freemonta tworzywa są miękkie i przyjemne w dotyku. Ekran ma tu przekątną aż 8,4'' i – poza nawigacją – służy także np. do obsługi ogrzewania foteli.
    We wnętrzu Freemonta tworzywa są miękkie i przyjemne w dotyku. Ekran ma tu przekątną aż 8,4'' i – poza nawigacją – służy także np. do obsługi ogrzewania foteli.Motor
    Największy bagażnik (540 l) i płaska, ale lekko unosząca się podłoga.
    Największy bagażnik (540 l) i płaska, ale lekko unosząca się podłoga.Motor
    Freemont (premiera w 2011 r.) ma sylwetkę vana i prześwit SUV-a. Odnalezienie się tak dużym autem (4,9 m długości) na parkingu ułatwiają kamera i czujniki cofania.
    Freemont (premiera w 2011 r.) ma sylwetkę vana i prześwit SUV-a. Odnalezienie się tak dużym autem (4,9 m długości) na parkingu ułatwiają kamera i czujniki cofania.Motor
    Captiva jest najstarsza (debiut w 2006, lifting dwa lata temu), ale zupełnie tego nie widać. Parkowanie ułatwiają czujniki z tyłu i przodu nadwozia oraz kamera cofania.
    Captiva jest najstarsza (debiut w 2006, lifting dwa lata temu), ale zupełnie tego nie widać. Parkowanie ułatwiają czujniki z tyłu i przodu nadwozia oraz kamera cofania.Motor
    Outlander jest najmłodszy (2012 r.) i najmniejszy w tym gronie. Trochę dziwi fakt, że tu kamera zastępuje, a nie wspomaga czujniki cofania. Nocą kamera to za mało.
    Outlander jest najmłodszy (2012 r.) i najmniejszy w tym gronie. Trochę dziwi fakt, że tu kamera zastępuje, a nie wspomaga czujniki cofania. Nocą kamera to za mało.Motor
    Każdy z nich wystarczy 5-osobowej rodzinie, ale w wożeniu 7 osób lepsze są Captiva i Freemont.
    Każdy z nich wystarczy 5-osobowej rodzinie, ale w wożeniu 7 osób lepsze są Captiva i Freemont.Motor

    Chevrolet Captiva, Fiat Freemont, Mitsubishi Outlander - podsumowanie

    Dane techniczne: Chevrolet Captiva, Fiat Freemont, Mitsubishi Outlander

     
    Chevrolet
    Fiat
    Mitsubishi
    Model
    Captiva
    Freemont
    Outlander
    Wersja
    2.2D AWD AT
    LTZ
    2.0 MTJ AT AWD
    Lounge
    2.2 DID AT 4WD
    Intense+
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2231 cm3
    1956 cm3
    2268 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk commonn rail
    wtrysk commonn rail
    wtrysk commonn rail
    Moc maksymalna
    184 KM/3800
    170 KM/4000
    150 KM/3500
    Maks. moment obrotowy
    400 Nm/2000
    350 Nm/1750
    360 Nm/1500
    Napęd
    4x4
    4x4
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    aut./6-biegowa
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    tarcz. went./tarczowe
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    467/185/176 cm
    491/188/175 cm
    466/180/168 cm
    Rozstaw osi
    271 cm
    289 cm
    267 cm
    Średnica zawracania
    11,9 m
    11,6 m
    10,6 m
    Masa/ładowność
    1978/560 kg
    2014/583 kg
    1610/650 kg
    Poj. bagażnika (przy 7/5/2 os.)
    103/477/1577 l
    145/540/1461 l
    145/445/1625 l
    Poj. zbiornika paliwa
    65 l (ON)
    80 l (ON)
    60 l (ON)
    Opony
    235/50 R19
    225/55 R19
    225/55 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    191 km/h
    183 km/h
    190 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,0 s
    11,1 s
    11,2 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,0 s
    11,2 s →
    10,8 s →
    Elastyczność 60-100 km/h*
    6,0 s
    6,8 s →
    5,9 s ↑
    Elastyczność 80-120 km/h*
    8,1 s →
    8,9 s →
    8,6 s →
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,0 m
    40,3 m →
    40,8 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    41,2 m →
    39,9 m ↑
    41,1 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,0 dB
    65,5 dB ↑
    66,4 dB →
    Zużycie paliwa
     
     
     
    Dane producenta
    (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,4/6,5/7,9
    9,6/6,0/7,3
    7,1/5,1/5,8
    Teoretyczny zasięg
    820 km
    1100 km
    1030 km
    Dane testowe
    (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,9/6,7/8,3
    9,4/6,3/7,9
    8,2/6,1/7,2
    Rzeczywisty zasięg
    780 km
    1010 km
    830 km
    Cena wersji podstawowej**
    123 990 zł
    135 150 zł
    126 100 zł
    Cena
    134 490 zł
    142 150 zł
    136 990 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
    *minimalny czas rozpędzania się; **z tym samym silnikiem

    Punktacja - segment: SUV-y i crossovery

    Punktacja - segment: SUV-y i crossovery
    Punktacja - segment: SUV-y i crossoveryMotor