Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Lifestyle - test

Wersja z silnikiem 1.6 i-DTEC ma pewną wadę: nie ma tu opcji napędu 4x4.
Wersja z silnikiem 1.6 i-DTEC ma pewną wadę: nie ma tu opcji napędu 4x4.Motor
Deska rozdzielcza prezentuje się bardzo przyzwoicie. Ergonomia jest bez zarzutu, choć obsługa wyświetlacza komputera pokładowego mogłaby być bardziej intuicyjna. Nawet przy najmniejszym silniku montowana jest 6-biegowa skrzynia.
Deska rozdzielcza prezentuje się bardzo przyzwoicie. Ergonomia jest bez zarzutu, choć obsługa wyświetlacza komputera pokładowego mogłaby być bardziej intuicyjna. Nawet przy najmniejszym silniku montowana jest 6-biegowa skrzynia.Motor

Zobacz również:

    Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Lifestyle

    Deska rozdzielcza prezentuje się bardzo przyzwoicie. Ergonomia jest bez zarzutu, choć obsługa wyświetlacza komputera pokładowego mogłaby być bardziej intuicyjna. Nawet przy najmniejszym silniku montowana jest 6-biegowa skrzynia.
    Deska rozdzielcza prezentuje się bardzo przyzwoicie. Ergonomia jest bez zarzutu, choć obsługa wyświetlacza komputera pokładowego mogłaby być bardziej intuicyjna. Nawet przy najmniejszym silniku montowana jest 6-biegowa skrzynia.Motor
    Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Lifestyle
    Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD LifestyleMotor
    Wnętrze CR-V jest naprawdę wielkie. Tak szeroki z tyłu nie jest żaden konkurent, a ilością miejsca na nogi Honda dorównuje wielu dużym SUV-om.
    Wnętrze CR-V jest naprawdę wielkie. Tak szeroki z tyłu nie jest żaden konkurent, a ilością miejsca na nogi Honda dorównuje wielu dużym SUV-om.Motor
    Łączona tapicerka skóra-alcantara to znak rozpoznawczy wersji wyposażenia Lifestyle.
    Łączona tapicerka skóra-alcantara to znak rozpoznawczy wersji wyposażenia Lifestyle.Motor
    Oryginalnie skomponowane wskaźniki są bardzo czytelne. Wskazania komputera pokładowego są wyświetlane wewnątrz prędkościomierza.
    Oryginalnie skomponowane wskaźniki są bardzo czytelne. Wskazania komputera pokładowego są wyświetlane wewnątrz prędkościomierza.Motor
    Uzyskanie takiego wyniku (6,2 l/100 km) nie jest w tym SUV-ie niemożliwe.
    Uzyskanie takiego wyniku (6,2 l/100 km) nie jest w tym SUV-ie niemożliwe.Motor
    CR-V ma bardziej niż wystarczający bagażnik: 589 l czyni z niego idealne auto rodzinne.
    CR-V ma bardziej niż wystarczający bagażnik: 589 l czyni z niego idealne auto rodzinne.Motor
    Drugi w historii diesel Hondy jest bardzo udany: dynamiczny i oszczędny.
    Drugi w historii diesel Hondy jest bardzo udany: dynamiczny i oszczędny.Motor
    Wersja z silnikiem 1.6 i-DTEC ma pewną wadę: nie ma tu opcji napędu 4x4.
    Wersja z silnikiem 1.6 i-DTEC ma pewną wadę: nie ma tu opcji napędu 4x4.Motor
    Naturalnym środowiskiem dla oszczędnej Hondy CR-V są raczej ruch miejski i trasy, niż bezdroża.
    Naturalnym środowiskiem dla oszczędnej Hondy CR-V są raczej ruch miejski i trasy, niż bezdroża.Motor

    Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Lifestyle - podsumowanie

    • cichy, dynamiczny i oszczędny silnik,
    • dobra jakość wykonania,
    • pewne własności jezdne,
    • obszerne wnętrze z płaską podłogą z tyłu.
    • wysoka cena zakupu,
    • brak dobrej skrzyni automatycznej w ofercie,
    • ograniczona widoczność do tyłu.

    Dane techniczne: Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Lifestyle

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1597 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    common rail
    Moc maksymalna
    120 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    300 Nm/2000
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    457/182/169 cm
    Rozstaw osi
    263 cm
    Średnica zawracania
    11,8 m
    Masa/ładowność
    1600/2100 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    589/1146 l
    Poj. zbiornika paliwa
    58 l (ON)
    Opony
    225/60 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    182 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,2 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,8 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    8,0 s (4. bieg) →
    Elastyczność 80-120 km/h
    14,6 s (6. bieg) →
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,8 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,5 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,0 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    96 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,2
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    4,8/4,3/4,5
    Teoretyczny zasięg
    1288 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    6,9/5,5/6,3
    Rzeczywisty zasięg
    920 km
    Cena wersjii podstawowej**
    111 400 zł
    Cena
    128 600 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem