BMW 750d xDrive - test

<b>Pakiet Shadow Line (ciemne listwy wokół okien i na zderzakach) można bez dopłaty dobrać do pakietu M.</b>
<b>Pakiet Shadow Line (ciemne listwy wokół okien i na zderzakach) można bez dopłaty dobrać do pakietu M.</b>Motor
Uporządkowany kokpit jest bardzo przyjazny w obsłudze. Nieduża, mocno wyprofilowana kierownica należy do pakietu sportowego M (za 25 100 zł), podobnie jak sportowe fotele i ciemna podsufitka.
Uporządkowany kokpit jest bardzo przyjazny w obsłudze. Nieduża, mocno wyprofilowana kierownica należy do pakietu sportowego M (za 25 100 zł), podobnie jak sportowe fotele i ciemna podsufitka.Motor

BMW 750d xDrive

Pakiet Shadow Line (ciemne listwy wokół okien i na zderzakach) można bez dopłaty dobrać do pakietu M.
Pakiet Shadow Line (ciemne listwy wokół okien i na zderzakach) można bez dopłaty dobrać do pakietu M.Motor
Seryjne światła są biksenonowe, za 12 677 zł można mieć zaawansowane, w pełni diodowe reflektory adaptacyjne (jak na fot.).
Seryjne światła są biksenonowe, za 12 677 zł można mieć zaawansowane, w pełni diodowe reflektory adaptacyjne (jak na fot.).Motor
BMW 750d xDrive
BMW 750d xDriveMotor
...wygodnie mieści cztery osoby o wzroście 190 cm.
...wygodnie mieści cztery osoby o wzroście 190 cm.Motor
Choć to krótsza z dwóch dostępnych wersji „siódemki”...
Choć to krótsza z dwóch dostępnych wersji „siódemki”...Motor
Aluminiowy diesel o niezbyt dużej (jak na ten segment) pojemności 3.0 i z potrójnym doładowaniem należy do rodziny M Performance.
Aluminiowy diesel o niezbyt dużej (jak na ten segment) pojemności 3.0 i z potrójnym doładowaniem należy do rodziny M Performance.Motor
Kierowca może wybrać jeden z trzech dostępnych styli wskaźników. Na zdjęciu – najbardziej efektowny tryb sportowy.
Kierowca może wybrać jeden z trzech dostępnych styli wskaźników. Na zdjęciu – najbardziej efektowny tryb sportowy.Motor
Uporządkowany kokpit jest bardzo przyjazny w obsłudze. Nieduża, mocno wyprofilowana kierownica należy do pakietu sportowego M (za 25 100 zł), podobnie jak sportowe fotele i ciemna podsufitka.
Uporządkowany kokpit jest bardzo przyjazny w obsłudze. Nieduża, mocno wyprofilowana kierownica należy do pakietu sportowego M (za 25 100 zł), podobnie jak sportowe fotele i ciemna podsufitka.Motor

BMW 750d xDrive - podsumowanie

Zobacz również:

    • rewelacyjne osiągi i dźwięk silnika,
    • nieduże zużycia paliwa,
    • fenomenalny komfort i prowadzenie,
    • dobra trakcja
    • wysoka cena,
    • duże zużycie paliwa podczas forsownej jazdy,
    • wysokie dopłaty za większość dodatków

    Dane techniczne, osiągi: BMW 750d xDrive

     
    BMW serii 7
    Silnik
    diesel triturbo
    Pojemność skokowa
    2993 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R6/24
    Moc maksymalna
    381 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    740 Nm/2000
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Napęd
    4x4
    Dług./szer./wys.
    508/190/147 cm
    Rozstaw osi
    307 cm
    Masa/ładowność
    1995/640 kg
    Pojemność bagażnika
    500 l
    Poj. zbiornika paliwa
    80 l (ON)
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,9 s
    Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km) 
    7,3/5,9/6,4
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,0/6,8/7,9
    Cena
    461 300 zł