Volkswagen Tayron ma 7 miejsc i diesla pod maską. Polacy go pokochają

Krzysztof Mocek

Krzysztof Mocek

Aktualizacja
Volkswagen Tayron to Tiguan na sterydach. W Polsce będzie hitem?
Volkswagen Tayron to Tiguan na sterydach. W Polsce będzie hitem? Krzysztof MocekINTERIA.PL

Volkswagen Tayron wygląda jak napompowany Tiguan

Pokrewieństwo Tayrona z Tiguanem jest widoczne na pierwszy rzut oka. Oba modele utrzymano w podobnej stylistyce.Krzysztof MocekINTERIA.PL

We wnętrzu nie ma zaskoczeń. Te rozwiązania kojarzą już wszyscy

Ekran centralny może mieć nawet 15 cali. Ukłonem dla klientów jest zastosowanie fizycznych przycisków na kierownicy.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Tayron to przede wszystkim rozmiar. Przestrzeń robi wrażenie

Największą zaletą nowego Tayrona są jego rozmiary.Krzysztof MocekINTERIA.PL
W wersji siedmiomiejscowej bagażnik oferuje 850 litrów pojemności, a w odmianie pięciomiejscowej – aż 885 litrów.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Volkswagen Tayron rozpieszcza klientów gamą silnikową

Jak na obecne standardy, gama silnikowa Volkswagena Tayrona jest zaskakująco szeroka.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Jak prowadzi się Volkswagen Tayron?

Podczas jazd testowych Volkswagenem Tayron mieliśmy okazję przetestować dwa warianty napędowe: bazowy silnik benzynowy 1.5 oraz mocniejszą jednostkę 2.0.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Przy długości nadwozia wynoszącej 4770 mm, Tayron plasuje się pomiędzy Touaregiem (4902 mm) a Tiguanem (4539 mm).Krzysztof MocekINTERIA.PL

Volkswagen Tayron. Polskie ceny i podsumowanie

Nisko osadzone i krótkie fotele w trzecim rzędzie wydają się dostosowane głównie do dzieci lub szczupłych nastolatków.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Tayron wyróżnia się na tle Tiguana przede wszystkim zmienionym kształtem reflektorów oraz bardziej masywnym przednim pasem.Krzysztof MocekINTERIA.PL
W trzecim rzędzie siedzeń dorosłe osoby mogą mieć problem ze znalezieniem wystarczającej przestrzeni na nogi.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Zastrzeżenia budzi dodatkowy panel dekoracyjny na kokpicie – jego jakość wyraźnie odstaje od reszty wykończenia.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Podświetlane na czerwono logo Volkswagena nie każdemu musi się podobać. Z daleka wygląda... dziwnie.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Opcjonalne fotele ergoActive oferują rozbudowane funkcje masażu, podgrzewania oraz wentylacji.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Wnętrze Tayrona wyraźnie nawiązuje do innych współczesnych modeli Volkswagena.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Stop agresji drogowej – walka dolnośląskich policjantów z piratami drogowymiPolicjaPolicja