Volkswagen Scirocco 2.0 TSI - test

Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSIINTERIA.PL
Kierownica została przejęta wprost z Golfa GTI. Zegary, w stosunku do modelu sprzed liftingu, zostały zatopione w tubach, inne są też panel klimatyzacji i kratki nawiewu.
Kierownica została przejęta wprost z Golfa GTI. Zegary, w stosunku do modelu sprzed liftingu, zostały zatopione w tubach, inne są też panel klimatyzacji i kratki nawiewu.Motor
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSIINTERIA.PL

Zobacz również:

    Volkswagen Scirocco 2.0 TSI - podsumowanie

    • pewne prowadzenie,
    • fantastyczne osiągi,
    • w pełni akceptowalne zużycie paliwa,
    • niezły komfort,
    • szybka przekładnia DSG,
    • dobre wykończenie,
    • przestronnie z przodu
    • wysoka cena,
    • słaba widoczność,
    • "zwyczajny" układ kierowniczy,
    • problemy z trakcją

    Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Volkswagen Scirocco 2.0 TSI

     
    Volkswagen Scirocco
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1984 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    220 KM/4500
    Maks. moment obrotowy
    350 Nm/1500
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    426/181/141 cm
    Rozstaw osi
    258 cm
    Średnica zawracania
    11,0 m
    Masa/ładowność
    1319/461 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    312/1006 l
    Poj. zbiornika paliwa
    55 l (Pb 95)
    Opony
    225/45 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    244 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,5 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,3 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h
    14,2 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    37,4 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    37,3 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,6 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    97 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,9
    Zużycie paliwa 
    Średnie według producenta
    6,4 l/100 km
    Teoretyczny zasięg
    860 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    6,1/9,9/8,0
    Rzeczywisty zasięg
    690 km
    Cena wersji podstawowej**
    108 790 zł
    Cena
    116 990 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem
    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?