Subaru WRX STI - pierwsza jazda

Subaru WRX STI - pierwsza jazda
Subaru WRX STI - pierwsza jazdaMotor
Kierownica jest po raz pierwszy ścięta u dołu. Zastosowano miękkie materiały, a na konsoli środkowej pojawiła się imitacja włókna węglowego.
Kierownica jest po raz pierwszy ścięta u dołu. Zastosowano miękkie materiały, a na konsoli środkowej pojawiła się imitacja włókna węglowego.Motor

Subaru WRX STI

Zamiast stacyjki – przycisk start/stop. Według fanów marki powinno być „start i nigdy stop”.
Zamiast stacyjki – przycisk start/stop. Według fanów marki powinno być „start i nigdy stop”.Motor
Subaru WRX STI
Subaru WRX STISubaru
Nowe Subaru WRX STI występuje w dwóch wersjach, różniących się m.in. ospojlerowaniem i wyposażeniem seryjnym. W cennikach dzieli je kwota 8413 zł.
Nowe Subaru WRX STI występuje w dwóch wersjach, różniących się m.in. ospojlerowaniem i wyposażeniem seryjnym. W cennikach dzieli je kwota 8413 zł.Subaru
Subaru WRX STI
Subaru WRX STIMotor
Subaru WRX STI
Subaru WRX STIMotor
Zwiększony o 2,5 cm w stosunku do poprzednika rozstaw osi to ukłon w kierunku pasażerów kanapy. Miejsca na nogi jest tu naprawdę dużo.
Zwiększony o 2,5 cm w stosunku do poprzednika rozstaw osi to ukłon w kierunku pasażerów kanapy. Miejsca na nogi jest tu naprawdę dużo.Motor
Elektryczna regulacja siedzeń to wyposażenie droższej wersji auta. Fotele niezbyt dobrze sprawdzają się przy szybkiej jeździe. Siedzi się za wysoko.
Elektryczna regulacja siedzeń to wyposażenie droższej wersji auta. Fotele niezbyt dobrze sprawdzają się przy szybkiej jeździe. Siedzi się za wysoko.Motor
Kierownica jest po raz pierwszy ścięta u dołu. Zastosowano miękkie materiały, a na konsoli środkowej pojawiła się imitacja włókna węglowego.
Kierownica jest po raz pierwszy ścięta u dołu. Zastosowano miękkie materiały, a na konsoli środkowej pojawiła się imitacja włókna węglowego.Motor
Panel z lewej strony m.in. z regulacją intensywności podświetlenia zegarów i wyłącznikiem ESP.
Panel z lewej strony m.in. z regulacją intensywności podświetlenia zegarów i wyłącznikiem ESP.Motor
Subaru WRX STI
Subaru WRX STIMotor
2,5-litrowy bokser ma 300 KM, do 100 km/h rozpędza auto w 5,2 s i przy ślamazarnej jeździe zużywa 8,4-8,6 l paliwa.
2,5-litrowy bokser ma 300 KM, do 100 km/h rozpędza auto w 5,2 s i przy ślamazarnej jeździe zużywa 8,4-8,6 l paliwa.Motor
Dopasuj ustawienia Subaru WRX STI do tempa jazdy i rodzaju nawierzchni
Dopasuj ustawienia Subaru WRX STI do tempa jazdy i rodzaju nawierzchniMotor

Zobacz również:

    Na tle współczesnych mocnych kompaktów Subaru WRX STI jest dinozaurem, który nie próbuje udawać potulnego zwierzęcia

    Nowy WRX STI na tle poprzednika

    Nowy WRX STI na tle poprzednika
    Nowy WRX STI na tle poprzednikaMotor

    Dane techniczne: Subaru WRX STI

     
    Subaru WRX STI
    Silnik
    benz., turbo
    Pojemność skokowa
    2457 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    B4/16
    Moc maksymalna
    300 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    407 Nm/4000
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    255 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    10,4
    Cena**
    185 086 zł
    *dane fabryczne; **oszacowana wg kursu 1 euro–4,25 zł