Skoda Fabia Combi - pierwsza jazda

Mimo bogatszego wyposażenia i nieco większych wymiarów Fabia Combi waży mniej od poprzedniczki - masa bazowej odmiany wynosi 1004 kg, o około 30 kg mniej niż wcześniej. W rezultacie, w połączeniu z lepszymi walorami aerodynamicznymi karoserii i zmianami w palecie napędów, model ma średnio zużywać o 17 proc. mniej niż dotychczas.
Mimo bogatszego wyposażenia i nieco większych wymiarów Fabia Combi waży mniej od poprzedniczki - masa bazowej odmiany wynosi 1004 kg, o około 30 kg mniej niż wcześniej. W rezultacie, w połączeniu z lepszymi walorami aerodynamicznymi karoserii i zmianami w palecie napędów, model ma średnio zużywać o 17 proc. mniej niż dotychczas.Skoda
Skoda Fabia Combi III (2015)
Skoda Fabia Combi III (2015)Skoda
Standardowo bagażnik mieści 530 l, o 25 l więcej niż dotychczas. Po rozłożeniu kanapy jego pojemność zmalała jednak z 1465 do 1395 l. Odległość między nadkolami pozostała praktycznie bez zmian i wynosi 96 cm.
Standardowo bagażnik mieści 530 l, o 25 l więcej niż dotychczas. Po rozłożeniu kanapy jego pojemność zmalała jednak z 1465 do 1395 l. Odległość między nadkolami pozostała praktycznie bez zmian i wynosi 96 cm.Skoda
Z przodu sporo miejsca, obszerne fotele i regulowany podłokietnik ze schowkiem (500 zł dopłaty, standard wersji Style). W porównaniu z poprzedniczką kabina jest o ponad 2 cm szersza. Z tyłu bez trudu usiądą osoby o wzroście około 185 cm. Przy dalszych podróżach doskwierać może jednak przeciętna ilość miejsca na nogi - jak to w miejskim aucie. Plus za szeroko otwierane drzwi.
Z przodu sporo miejsca, obszerne fotele i regulowany podłokietnik ze schowkiem (500 zł dopłaty, standard wersji Style). W porównaniu z poprzedniczką kabina jest o ponad 2 cm szersza. Z tyłu bez trudu usiądą osoby o wzroście około 185 cm. Przy dalszych podróżach doskwierać może jednak przeciętna ilość miejsca na nogi - jak to w miejskim aucie. Plus za szeroko otwierane drzwi.Skoda
Skoda Fabia
Skoda FabiaMotor
Deska rozdzielcza Fabii została wykonana z twardych tworzyw, ale metalizowany pas zdecydowanie poprawia jej jakościowy odbiór. Na życzenie można go ozdobić naklejką z samodzielnie wybranym zdjęciem. Intuicyjny rozkład instrumentów, łatwo dostępny port USB, porządny montaż.
Deska rozdzielcza Fabii została wykonana z twardych tworzyw, ale metalizowany pas zdecydowanie poprawia jej jakościowy odbiór. Na życzenie można go ozdobić naklejką z samodzielnie wybranym zdjęciem. Intuicyjny rozkład instrumentów, łatwo dostępny port USB, porządny montaż.Skoda

Skoda Fabia Combi III: dane techniczne

 
1.0 MPI
1.2 TSI
1.2 TSI
1.4 TDI
1.4 TDI
Silnik
benz.
benz. turbo
benz. turbo
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
999 ccm
1197 ccm
1197 ccm
1422 ccm
1422 ccm
Układ cylindrów/zawory
R3/12
R4/16
R4/16
R3/12
R3/12
Moc maks.
75/6200
90/4400
110/4600
90/3000
110/3500
Maks. moment obr.
95/3000
160/1400
175/1400
230/1750
250/1750
Osiągi
Prędkość maks.
175 km/h
185 km/h
199 km/h
184 km/h
196 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,9 s
11,0 s
9,6 s
11,3 s
10,2 s
Średnie zużycie paliwa
4,8 l/100 km
4,7 l/100 km
4,8/4,8* l/100 km
3,4/3,6* l/100 km
3,5 l/100 km
Cena od
43 880 zł
46 380 zł
48 380 zł
66 130 zł**
59 880 zł
*ze skrzynią DSG; **tylko topowa wersja Style, pozostałe ceny dla bazowej wersji Active
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?