Samochód, w którym diesel nie ma sensu

article cover
INTERIA.PL

Nadwozie

INTERIA.PL

Wnętrze

INTERIA.PL
Hyundai elantra 1.6 D-CVVT MPI (132 KM przy 6300 obr./min, 158 Nm przy 4850 obr./min)

Wyposażenie

Zespół napędowy

INTERIA.PL

Zawieszenie

Jazda

INTERIA.PL
Cena podstawowa: 59 900 zł (Classic Plus)
Testowana wersja: 66 900 zł (Comfort) + 1700 zł dopłaty za lakier metalizowany

Podsumowanie

Hyundai elantra

INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?