Porsche 911 GT3 - udoskonalić doskonałe

Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3Informacja prasowa (moto)
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3 na torze.
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL

Porsche 911 GT3 na Silesia Ring

Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3INTERIA.PL

Porsche 911 GT3

Dane techniczne
Silnik
B6, benzynowy
Pojemność
3996 ccm
Moc
510 KM (8400 obr./min)
Maksymalny moment obrotowy
470 Nm (6100 obr./min)
Skrzynia biegów
7b dwusprzęgłowa
Napęd
na tył
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,4 s
Przyspieszenie 0-200 km/h
10,8 s
Prędkość maksymalna
318 km/h
Średnie spalanie
13 l/100 km
Wymiary
Długość
4573 mm
Szerokość
1852 mm
Wysokość
1279 mm
Rozstaw osi
2457 mm
Wyposażenie seryjne
Felgi 20/21 cali (prżód/tył), adaptacyjne zawieszenie, sportowy wydech, reflekory LED, tempomat, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, nawigacja z ekranem 10,9 cala, fotele "sportowe plus", częściowo skórzana tapicerka.
Wyposażenie testowanego egzemplarza
Hamulce ceramiczno-kompozytowe, system unoszenia przedniej osi, matrycowe reflektory, kubełkowe fotele, klatka bezpieczeństwa, pakiet wykończenia wnętrza skórą, nagłośnienie Bose.
Cena
883 tys. zł
Cena testownego egzemplarza
1 080 000 zł
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?