Peugeot 508 PSE - w poszukiwaniu złotego środka

Peugeot 508 PSE
Peugeot 508 PSEINTERIA.PL

Zobacz również:

    508 na sterydach

    We wnętrzu emocji jest mniej

    Peugeot 508 PSE
    Peugeot 508 PSEINTERIA.PL

    Zobacz również:

      Francuski przepis na sportową hybrydę

      Peugeot 508 PSE - pierwsza jazda

      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL
      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL

      Sprawdzian na torze

      Peugeot 508 PSE
      Peugeot 508 PSEINTERIA.PL

      Zobacz również:

        Lepiej odnajduje się w mieście

        Peugeot 508 PSE
        Peugeot 508 PSEINTERIA.PL

        Technologia kosztuje

        Peugeot 508 PSE
        Peugeot 508 PSEINTERIA.PL

        Lew na smyczy

        Peugeot 508 PSE

        Dane techniczne 
        Silnik spalinowy
        R4, benz. doładowany
        Pojemność
        1598 ccm 
        Moc
        200 KM 
        Moc przedniego silnika el.
        110 KM 
        Moc tylnego silnika el.
        113 KM 
        Maksymalna moc układu
        360 KM 
        Maksymalny moment układu
        520 Nm 
        Pojemność baterii
        11,5 kWh
        Skrzynia biegów
        8b automatyczna 
        Napęd
        4x4 (dołączany) 
        Osiągi 
        Przyspieszenie 0-100 km/h
        5,2 s
        Prędkość maksymalna
        250 km/h 
        Zasięg elektryczny
        42 km
        Średnie spalanie
        2 l/100 km
        Wymiary 
        Długość
        4750 mm
        Szerokość
        1859 mm 
        Wysokość
        1403 mm 
        Rozstaw osi
        2793 mm 
        Wyposażenie 
        Asystent pasa ruchu, system unikania kolizji, system rozpoznawania znaków drogowych, tempomat, monitorowanie martwego pola, adaptacyjne zawieszenie, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, czujniki parkowania przód/tył, przednie fotele podgrzewane, elektrycznie sterowane, z masażem, system nagłośnienia FOCAL, wirtualne zegary, nawigacja z ekranem 10 cali, światła LED przód/tył, 20-calowe felgi aluminiowe
        Cena
        302 tys. zł
        Fakty i mity o oleju
        Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?