Peugeot 208 GTi - pierwsza jazda

Peugeot 208 GTi
Peugeot 208 GTiPeugeot
W kabinie Peugeota jest kolorowo, ale panuje delikatny stylistyczny chaos. Na szczęście projekt wnętrza jest zgodny z zasadami ergonomii. Zastrzeżenia można mieć wyłącznie do mało czytelnej obsługi multimedialnego systemu oraz ustawienia kierownicy, która choć jest bardzo wygodna, to może zasłaniać wskaźniki.
W kabinie Peugeota jest kolorowo, ale panuje delikatny stylistyczny chaos. Na szczęście projekt wnętrza jest zgodny z zasadami ergonomii. Zastrzeżenia można mieć wyłącznie do mało czytelnej obsługi multimedialnego systemu oraz ustawienia kierownicy, która choć jest bardzo wygodna, to może zasłaniać wskaźniki.Peugeot

Peugeot 208 GTi - pierwsza jazda

Peugeot 208 GTi - pierwsza jazda
Peugeot 208 GTi - pierwsza jazdaPeugeot
Szklany panoramiczny dach to jeden z wielu elementów bogatego wyposażenia, które można zamówić do Peugeota 208 GTi.
Szklany panoramiczny dach to jeden z wielu elementów bogatego wyposażenia, które można zamówić do Peugeota 208 GTi.Peugeot
Aluminiowe pedały są idealnie rozmieszczone, co ułatwia operowanie gazem i hamulcem.
Aluminiowe pedały są idealnie rozmieszczone, co ułatwia operowanie gazem i hamulcem.Peugeot
Fotele mimo sportowego wyglądu nie trzymają dostatecznie na zakrętach, a siedzisko oraz oparcie są nieco za miękkie.
Fotele mimo sportowego wyglądu nie trzymają dostatecznie na zakrętach, a siedzisko oraz oparcie są nieco za miękkie.Peugeot
W kabinie Peugeota jest kolorowo, ale panuje delikatny stylistyczny chaos. Na szczęście projekt wnętrza jest zgodny z zasadami ergonomii. Zastrzeżenia można mieć wyłącznie do mało czytelnej obsługi multimedialnego systemu oraz ustawienia kierownicy, która choć jest bardzo wygodna, to może zasłaniać wskaźniki.
W kabinie Peugeota jest kolorowo, ale panuje delikatny stylistyczny chaos. Na szczęście projekt wnętrza jest zgodny z zasadami ergonomii. Zastrzeżenia można mieć wyłącznie do mało czytelnej obsługi multimedialnego systemu oraz ustawienia kierownicy, która choć jest bardzo wygodna, to może zasłaniać wskaźniki.Peugeot
Turbodoładowany benzynowy silnik 1.6 THP jest znany z innych modeli koncernu PSA oraz Mini Coopera S. W 208 GTi osiąga moc 200 KM i moment obrotowy 275 Nm.
Turbodoładowany benzynowy silnik 1.6 THP jest znany z innych modeli koncernu PSA oraz Mini Coopera S. W 208 GTi osiąga moc 200 KM i moment obrotowy 275 Nm.Peugeot
Peugeot 205 GTi waży zaledwie 875 kg. Jest zatem lżejszy od swojego starszego o 27 lat odpowiednika o 285 kg.
Peugeot 205 GTi waży zaledwie 875 kg. Jest zatem lżejszy od swojego starszego o 27 lat odpowiednika o 285 kg.Peugeot

Dane techniczne: Peugeot 205 1.9 GTi (1986 r.)

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1905 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
Moc maksymalna
128 KM/6000
Maksymalny moment obrotowy
161 Nm/4750
Osiągi
Prędkość maksymalna
206 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Zużycie paliwa w l/100 km*
9,7/5,9/7,7
Cena
24 400 DM**
*miasto/trasa/cykl mieszany; **ok. 12 tys. euro

Dane techniczne: Peugeot 208 GTi (2013 r.)

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
200 KM/5800
Maksymalny moment obrotowy
275 Nm/1700
Osiągi
Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,8 s
Zużycie paliwa w l/100 km*
8,2/4,7/5,9
Cena
82 800 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany

Historia GTi

Historia GTi
Historia GTiMotor