Peugeot 301 1.6 HDi Allure - test

Peugeot 301 1.6 HDi Allure - niewyszukany, za to ekonomiczny, przestronny i względnie tani.
Peugeot 301 1.6 HDi Allure - niewyszukany, za to ekonomiczny, przestronny i względnie tani.Motor
Deska rozdzielcza ma ładny kształt i wykonano ją w całości z solidnych, choć twardych materiałów. Klimatyzacja jest manualna, ale została wyposażona w wyświetlacz kojarzący się z automatycznymi. Regulacja kierownicy – niestety tylko pionowa.
Deska rozdzielcza ma ładny kształt i wykonano ją w całości z solidnych, choć twardych materiałów. Klimatyzacja jest manualna, ale została wyposażona w wyświetlacz kojarzący się z automatycznymi. Regulacja kierownicy – niestety tylko pionowa.Motor

Zobacz również:

    Peugeot 301 1.6 HDi Allure

    Nieregulowane zagłówki na tylnej kanapie – przykład oszczędności w złym miejscu.
    Nieregulowane zagłówki na tylnej kanapie – przykład oszczędności w złym miejscu.Motor
    Fotele są wystarczająco obszerne i wygodne, ale bez regulacji lędźwiowej.
    Fotele są wystarczająco obszerne i wygodne, ale bez regulacji lędźwiowej.Motor
    Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem dla dwóch osób. Kanapa okazuje się wygodna.
    Z tyłu miejsca jest pod dostatkiem dla dwóch osób. Kanapa okazuje się wygodna.Motor
    Bagażnik ma 506 litrów pojemności, ale jej pełne wykorzystanie ograniczają wielkie zawiasy.
    Bagażnik ma 506 litrów pojemności, ale jej pełne wykorzystanie ograniczają wielkie zawiasy.Motor
    Do przycisków i pokręteł schowanych za kierownicą trudno dosięgnąć.
    Do przycisków i pokręteł schowanych za kierownicą trudno dosięgnąć.Motor
    Komputer pokładowy pokazuje dane na wyświetlaczu radioodtwarzacza.
    Komputer pokładowy pokazuje dane na wyświetlaczu radioodtwarzacza.Motor
    Niższym osobom podłokietnik może utrudniać precyzyjną zmianę biegów.
    Niższym osobom podłokietnik może utrudniać precyzyjną zmianę biegów.Motor
    W podłokietniku można schować np. odtwarzacz podłączony do gniazda AUX pod nim.
    W podłokietniku można schować np. odtwarzacz podłączony do gniazda AUX pod nim.Motor
    Wskaźniki są proste i czytelne, ale brakuje wśród nich tego od temperatury silnika.
    Wskaźniki są proste i czytelne, ale brakuje wśród nich tego od temperatury silnika.Motor
    Sterowanie szybami z konsoli przed dźwignią biegów nie należy do wygodnych.
    Sterowanie szybami z konsoli przed dźwignią biegów nie należy do wygodnych.Motor
    Deska rozdzielcza ma ładny kształt i wykonano ją w całości z solidnych, choć twardych materiałów. Klimatyzacja jest manualna, ale została wyposażona w wyświetlacz kojarzący się z automatycznymi. Regulacja kierownicy – niestety tylko pionowa.
    Deska rozdzielcza ma ładny kształt i wykonano ją w całości z solidnych, choć twardych materiałów. Klimatyzacja jest manualna, ale została wyposażona w wyświetlacz kojarzący się z automatycznymi. Regulacja kierownicy – niestety tylko pionowa.Motor
    Przyciski tylnych szyb między przednimi fotelami – bez sensu.
    Przyciski tylnych szyb między przednimi fotelami – bez sensu.Motor
    Jedyny sposób, by otworzyć z zewnętrz bagażnik to wciśnięcie środkowego przycisku na pilocie.
    Jedyny sposób, by otworzyć z zewnętrz bagażnik to wciśnięcie środkowego przycisku na pilocie.Motor
    Peugeot 301 to auto lekkie i moc 92 KM w zupełności wystarcza.
    Peugeot 301 to auto lekkie i moc 92 KM w zupełności wystarcza.Motor
    Zawieszenie Peugeota 301 dobrze radzi sobie na drogach o nierównej nawierzchni.
    Zawieszenie Peugeota 301 dobrze radzi sobie na drogach o nierównej nawierzchni.Motor
    Peugeot 301 1.6 HDi Allure - tańszy niż myślisz.
    Peugeot 301 1.6 HDi Allure - tańszy niż myślisz.Motor
    301 jest sporym samochodem: mierzy 444 cm długości.
    301 jest sporym samochodem: mierzy 444 cm długości.Motor

    Dane techniczne: Peugeot 301 1.6 HDi Allure

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1560 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    common rail
    Moc maksymalna
    92 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    230 Nm/1750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./bębnowe
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    belka skrętna
    Średnica zawracania
    10,9 m
    Masa/ładowność
    1090/458 kg
    Poj. bagażnika
    506 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (ON)
    Opony
    185/65 R15
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    444/175/147 cm
    Rozstaw osi
    265 cm
    Teoretyczny zasięg
    1220 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    180 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,2 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    4,8/3,7/4,1
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,9 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    8,7 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    13,1 s (5. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    41,2 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    41,7 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67 dB
    Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    7,2/5,5
    Rzeczywisty zasięg
    780 km
    Cena wersji podstawowej**
    49 990 zł
    Cena
    58 100 zł
    *z tym samym silnikiem