Mazda 6e jeździ tak dobrze, jak wygląda. Ale 47 minut przy ładowarce to za dużo

Podstawowy wariant kosztuje niecałe 200 tys. zł i zapewnia 479 km zasięgu.
Podstawowy wariant kosztuje niecałe 200 tys. zł i zapewnia 479 km zasięgu.David SmithINTERIA.PL
Brązowy, nowoczesny samochód elektryczny zaparkowany przy górskiej drodze, z widokiem na rozległy krajobraz, jasne niebo z lekkim zachmurzeniem i tablica rejestracyjna widoczna z tyłu pojazdu.
Mimo wyglądu sedana 6e jest tak naprawdę liftbackiem - pokrywa bagażnika otwiera się w niej wraz z szybąSzymon PiaskowskiINTERIA.PL

Ile kosztuje nowa Mazda 6e?

Brązowy samochód osobowy marki Mazda zaparkowany na żwirowym poboczu z widokiem na pagórkowaty krajobraz, pod jasnym, lekko zachmurzonym niebem oraz z widocznymi drzewami w tle.
Mazda 6e może “sprzedać się” wyglądem, komfortem i niskim zużyciem energii - z praktycznego punktu widzenia trudno jednak wróżyć sukces wersji Long Range, która jest droższa, a maksymalna moc ładowania akumulatorów wynosi jedynie 90 kW.Szymon PiaskowskiINTERIA.PL
Kierowca w czapce i okularach prowadzi nowoczesny samochód z jasnym, skórzanym wnętrzem, duży ekran dotykowy na konsoli centralnej wyświetla informacje dotyczące nawigacji, za oknem widoczny zakręt drogi oraz budynki i góry w tle.
Wygodne fotele i wysoka pozycja za kierownicą plus dobrej jakości materiały - szczególne wrażenie robią zamszowe obicia.David SmithINTERIA.PL

Mazda 6e przejedzie nawet 550 km

Brązowy samochód parkujący przy ulicy, widoczny fragment bocznej karoserii oraz lusterko, w tle rozmyte budynki mieszkalne w jasnych kolorach.
Cechy charakterystyczna nadwozia - bezramkowe drzwi i wysuwane klamkiSzymon PiaskowskiINTERIA.PL
Brązowy samochód marki Mazda jedzie po asfaltowej drodze w słoneczny dzień, w tle widoczna skała oraz roślinność.
Nowa Mazda 6e to pierwszy model elektryczny Mazdy, który ma realne szanse na rynku. Jego główny rywal to Tesla Model 3David SmithINTERIA.PL

Mazda 6e na drodze. Poczujesz się jak w grze

Brązowy, nowoczesny samochód o sportowej sylwetce zaparkowany przy jasnej elewacji budynku z żółtą i białą fasadą, ozdobioną metalowymi kratami na oknach.
Mazda 6e to kawał auta - na długość mierzy ponad 4,9 m, czyli wyraźnie więcej niż Tesla Model 3Szymon PiaskowskiINTERIA.PL
Brązowy samochód osobowy o nowoczesnej sylwetce, zaparkowany na asfaltowej drodze przy skalistej ścianie. Pojazd wyróżniają charakterystyczne, poziome tylne światła LED oraz elegancka linia nadwozia typu fastback.
Szerokie słupki i mocno pochylona szyba nie wpływają dobrze na widoczność z wnętrza. Dobrze, że obraz z kamer jest wysokiej jakościDavid SmithINTERIA.PL
Wnętrze samochodu z wyeksponowanym dużym ekranem dotykowym, na którym widoczny jest interfejs sterowania trybami jazdy, komfortem kabiny, zarządzaniem energią oraz innymi funkcjami pojazdu, w tle fragmenty deski rozdzielczej i kierownicy.
Można wybierać spośród trzech trybów jazdy (Normalnym, Sportowy i Indywidualny), w tym ostatnim dostępne są cztery poziomy odzysku energiiSzymon PiaskowskiINTERIA.PL

Mazda 6e w kabinie. Dużo miejsca i wysoka pozycja za kierownicą

Luksusowe wnętrze samochodu z brązowymi, skórzanymi siedzeniami, składanym podłokietnikiem na tylnej kanapie oraz nowoczesnym panelem wentylacji dla pasażerów z tyłu.
Tylny przedział bez trudu pomieści dwójkę dorosłych pasażerów; więcej światła w kabinie zapewnia standardowy dach panoramicznySzymon PiaskowskiINTERIA.PL
Cyfrowy wyświetlacz deski rozdzielczej samochodu pokazujący podstawowe informacje dotyczące jazdy, takie jak prędkość, poziom naładowania baterii, zasięg oraz temperatura, z perspektywą zza kierownicy na ulicę miejską w tle.
Cyfrowe wskaźniki przed kierowcą podają podstawowe informacje, wyświetlacz head-up jest seryjny, ale w testowym egzemplarzu nie pokazywał wskazań nawigacjiSzymon PiaskowskiINTERIA.PL

Czy Mazda 6e to dobre auto?

Mazda 6 wraca. Wciąż jest piękna, ale zaskakuje napędemMaciej OlesiukINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?