Mazda 6 - pierwsza jazda

Odmiana sedan ma wyjątkowo niski współczynnik oporu powietrza - jedynie 0,26.
Odmiana sedan ma wyjątkowo niski współczynnik oporu powietrza - jedynie 0,26.Mazda

Mazda 6

Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6
Mazda 6Mazda
Mazda 6 - turbodiesel 2.2 Skyactiv-D
Mazda 6 - turbodiesel 2.2 Skyactiv-DMazda
Mazda 6 - benzynowy silnik 2.0 Skyactiv-G
Mazda 6 - benzynowy silnik 2.0 Skyactiv-GMazda
Wysoko zabudowana deska rozdzielcza niewiele różni się od tej z modelu CX-5. W „szóstce" zastosowano jednak więcej eleganckich, lśniących okładzin. Plus za mięsistą kierownicę i przejrzyste zegary z białym podświetleniem, minus za niewielką liczbę schowków.
Wysoko zabudowana deska rozdzielcza niewiele różni się od tej z modelu CX-5. W „szóstce" zastosowano jednak więcej eleganckich, lśniących okładzin. Plus za mięsistą kierownicę i przejrzyste zegary z białym podświetleniem, minus za niewielką liczbę schowków.Mazda
Nowa Mazda 6 będzie dostępna wyłącznie jako sedan oraz kombi. Z oferty zniknęła niezbyt popularna odmiana liftback (co ciekawe, chętnie kupowana w Polsce). Pojemność bagażnika wersji kombi wynosi od 522 do 1677 l (poprzednik: 519-1751 l).
Nowa Mazda 6 będzie dostępna wyłącznie jako sedan oraz kombi. Z oferty zniknęła niezbyt popularna odmiana liftback (co ciekawe, chętnie kupowana w Polsce). Pojemność bagażnika wersji kombi wynosi od 522 do 1677 l (poprzednik: 519-1751 l).Mazda

Mazda 626/6 - historia modelu

626 GC (1982) - pierwsza z przednim napędem i dieslem
626 GC (1982) - pierwsza z przednim napędem i dieslemMazda
626 GF/GW (1997) - powrót do stosnowanych kształtów
626 GF/GW (1997) - powrót do stosnowanych kształtówMazda
626 GE (1992) - dostępna z silnikiem V6 oraz turbodieslem
626 GE (1992) - dostępna z silnikiem V6 oraz turbodieslem Mazda
626 GD/GV (1987) - w opcji z systemem czterech kół skrętnych
626 GD/GV (1987) - w opcji z systemem czterech kół skrętnychMazda
6 GH (2007) - bazuje na zmodyfikowanej platformie poprzedniczki
6 GH (2007) - bazuje na zmodyfikowanej platformie poprzedniczkiMazda
6 GG/GY (2002) - pierwsza generacja z turbodieslami common rail
6 GG/GY (2002) - pierwsza generacja z turbodieslami common railMazda
626 GA/CB (1978) - jeszcze z napędem na tylne koła
626 GA/CB (1978) - jeszcze z napędem na tylne kołaMazda

Dane techniczne: Mazda 6

Wersja
2.0 SKYACTIV-G
2.0 SKYACTIV-G
2.5 SKYACTIV-G
2.2 SKYACTIV-D
2.2 SKYACTIV-D
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1998 ccm
1998 ccm
2488 ccm
2191 ccm
2191 ccm
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
145 KM/6000
165 KM/6000
192 KM/5700
150 KM/4500
175 KM/4500
Maks. moment obrotowy
210 Nm/4000
210 Nm/4000
256 Nm/3250
380 Nm/2000
420 Nm/2000
Osiągi
 
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
208 km/h
216 km/h
223 km/h
211 km/h
223 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
9,1 s
7,9 s
9,0 s
7,8 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
5,5
6,0 (5,9)*
6,3*
4,1 (3,9)*
4,5*
*z systemem i-ELOOP