Jeep Renegade - pierwsza jazda

Jeep Renegade - pierwsza jazda
Jeep Renegade - pierwsza jazdaJeep
Kokpit jest przyzwoicie zmontowany i ergonomiczny – ekran multimediów znajduje się pod ręką. Plus za duże pokrętła wentylacji oraz poręczną kierownicę. Co dziś rzadkie, kierowca widzi niemal całą maskę.
Kokpit jest przyzwoicie zmontowany i ergonomiczny – ekran multimediów znajduje się pod ręką. Plus za duże pokrętła wentylacji oraz poręczną kierownicę. Co dziś rzadkie, kierowca widzi niemal całą maskę.Jeep

Jeep Renegade

Bagażnik jak w kompaktowym hatchbacku – mieści 351 l i ma foremny kształt. Po złożeniu oparć powstaje równa powierzchnia.
Bagażnik jak w kompaktowym hatchbacku – mieści 351 l i ma foremny kształt. Po złożeniu oparć powstaje równa powierzchnia.Jeep
Fotele wyglądają niepozornie, ale są dość obszerne i wystarczająco wyprofilowane. Miejsca z przodu starczy nawet wysokim kierowcom.
Fotele wyglądają niepozornie, ale są dość obszerne i wystarczająco wyprofilowane. Miejsca z przodu starczy nawet wysokim kierowcom.Jeep
W wersjach 4x4 za dźwignią zmiany biegów znajduje się pokrętło zmiany ustawień systemu kontroli trakcji. Do wyboru jest kilka rodzajów podłoża, m.in. piach, śnieg i błoto.
W wersjach 4x4 za dźwignią zmiany biegów znajduje się pokrętło zmiany ustawień systemu kontroli trakcji. Do wyboru jest kilka rodzajów podłoża, m.in. piach, śnieg i błoto.Jeep
Klasyka i nowoczesność – analogowe zegary Jeepa (obrotomierz z nietypowym „czerwonym” polem) rozdziela kolorowy, czytelny wyświetlacz.
Klasyka i nowoczesność – analogowe zegary Jeepa (obrotomierz z nietypowym „czerwonym” polem) rozdziela kolorowy, czytelny wyświetlacz.Jeep
Kokpit jest przyzwoicie zmontowany i ergonomiczny – ekran multimediów znajduje się pod ręką. Plus za duże pokrętła wentylacji oraz poręczną kierownicę. Co dziś rzadkie, kierowca widzi niemal całą maskę.
Kokpit jest przyzwoicie zmontowany i ergonomiczny – ekran multimediów znajduje się pod ręką. Plus za duże pokrętła wentylacji oraz poręczną kierownicę. Co dziś rzadkie, kierowca widzi niemal całą maskę.Jeep
Wysokie, pudełkowate nadwozie Jeepa odznacza się przeciętną aerodynamiką (Cx od 0,34 do 0,37), ale wyciszenie skutecznie izoluje szumy opływającego powietrza w kabinie.
Wysokie, pudełkowate nadwozie Jeepa odznacza się przeciętną aerodynamiką (Cx od 0,34 do 0,37), ale wyciszenie skutecznie izoluje szumy opływającego powietrza w kabinie.Jeep
Jeep Renegade - pierwsza jazda
Jeep Renegade - pierwsza jazdaJeep

W stylu Mini – bogata oferta akcesoriów

W stylu Mini – bogata oferta akcesoriów
W stylu Mini – bogata oferta akcesoriówJeep
W stylu Mini – bogata oferta akcesoriów
W stylu Mini – bogata oferta akcesoriówJeep
W stylu Mini – bogata oferta akcesoriów
W stylu Mini – bogata oferta akcesoriówJeep

Dane techniczne: Jeep Renegade

Wersja
1.6
1.4
MultiAir
1.4
MultiAir
1.6
MultiJet
2.0
MultiJet
2.0
MultiJet
Silnik
benzynowy
benzynowy,
turbo
benzynowy,
turbo
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność
skokowa
1598 ccm
1368 ccm
1368 ccm
1598 ccm
1956 ccm
1956 ccm
Układ
cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
Moc
maksymalna
110 KM/5500
140 KM/5500
170 KM/5500
120 KM/3750
140 KM/3750
170 KM/3750
Maks.
moment
obrotowy
152 Nm/4500
230 Nm/1750
250 Nm/2500
320 Nm/1750
350 Nm/1750
350 Nm/1750
Osiągi (dane producenta)
Prędkość
maksymalna
178 km/h
181 km/h
196 km/h
178 km/h
182 km/h
196 km/h
Przyspieszenie
0-100 km/h
11,8 s
10,9 s
8,8 s
10,2 s
9,5 s
8,9 s
Zużycie paliwa*
7,8/5,0/6,0
7,6/5,1/6,0
8,8/4,8/6,9
5,5/4,0/4,6
6,0/4,6/5,1
6,7/5,1/5,7
Cena
nieustalona
nieustalona
nieustalona
nieustalona
nieustalona
nieustalona
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)