Elektryczne Porsche Cayenne ma moc. 1000 KM i 600 km zasięgu

Krzysztof Mocek

Krzysztof Mocek

Aktualizacja
Nowe Porsche Cayenne łamie prawa fizyki. Sprawdziliśmy, co potrafi
Nowe Porsche Cayenne łamie prawa fizyki. Sprawdziliśmy, co potrafi manuel hollenbachmateriały prasowe

Spis treści:

  1. Elektryczne Porsche Cayenne ładuje się ekspresowo
  2. Ponad 1000 KM i 1500 Nm. Nowe Porsche Cayenne ma moc
  3. Wnętrze elektrycznego Porsche Cayenne. Zakrzywiony ekran, tryby nastroju
  4. Jak radzi sobie elektryczne Porsche Cayenne na torze wyścigowym?
  5. Czy elektryczne Porsche Cayenne pojedzie w terenie?
  6. Elektryczne Porsche Cayenne zadebiutuje jeszcze w 2025 roku
Dwa samochody marki Porsche zaparkowane przed budynkiem Experience Center Leipzig, z których jeden jest czarny SUV, a drugi czerwony sportowy samochód, widoczny asfalt oraz napisy na elewacji.
Zanim nowe Cayenne ujrzało światło dzienne, zostało poddane serii wymagających testów. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Elektryczne Porsche Cayenne ładuje się ekspresowo

Odsłonięta rama i podzespoły napędu Porsche Cayenne Electric, z wyeksponowaną baterią oraz elektrycznymi układami, umieszczona na ekspozycji technologicznej w jasnym wnętrzu.
Nowe Cayenne bazuje na zmodyfikowanej platformie PPE. Znamy ją m.in. z Porsche Macan i Audi Q6 e-tron. Krzysztof MocekINTERIA.PL

Ponad 1000 KM i 1500 Nm. Nowe Porsche Cayenne ma moc

Dwa czarne, nowoczesne samochody sportowe zaparkowane obok siebie na ogrodzonym torze wyścigowym ze wzniesieniem w tle.
Elektryczne Porsche Cayenne ma ponad 1000 KM i 1500 Nm momentu obrotowegoKrzysztof MocekINTERIA.PL

Wnętrze elektrycznego Porsche Cayenne. Zakrzywiony ekran, tryby nastroju

Luksusowe wnętrze nowoczesnego samochodu z cyfrowym kokpitem, trójdzielnym panelem ekranów na desce rozdzielczej, sportową kierownicą oraz wysokiej jakości tapicerką skórzaną.
Nowe Cayenne Electric stawia na kokpit, który łączy tradycję z nowoczesnością.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Jak radzi sobie elektryczne Porsche Cayenne na torze wyścigowym?

Nowoczesny SUV marki Porsche w ruchu na torze testowym, dynamiczna sylwetka pojazdu z futurystycznym wzorem karoserii na tle toru i nowoczesnego budynku.
W trakcie prezentacji mieliśmy szansę zająć miejsce pasażera w zamaskowanym prototypie.manuel hollenbachmateriały prasowe

Zobacz również:

    Czy elektryczne Porsche Cayenne pojedzie w terenie?

    Koncepcyjny samochód Porsche w kamuflażu testowym, stojący na torze wyścigowym obok garaży, otoczony barierkami, charakterystyczny nowoczesny wygląd SUV-a z ciemnymi felgami
    Elektryczne Porsche Cayenne zadebiutuje jeszcze w tym roku.Krzysztof MocekINTERIA.PL

    Elektryczne Porsche Cayenne zadebiutuje jeszcze w 2025 roku

    Wnętrze luksusowego samochodu Porsche Cayenne z widocznym podświetlanym napisem modelu i fragmentem konsoli środkowej.
    Wnętrze zachowało charakterystyczny układ kokpitu, a jednocześnie stało się jeszcze bardziej nowoczesne. Krzysztof MocekINTERIA.PL
    Duży akumulator litowo-jonowy umieszczony na jasnym tle, z widocznymi modułami ogniw oraz okablowaniem, przeznaczony do pojazdów elektrycznych.
    Elektryczne Cayenne Auto otrzymało 800-woltowy układ ładowania oraz akumulator o pojemności 113 kWh brutto.materiały prasowe
    Nowoczesny kokpit samochodu sportowego z wielofunkcyjną kierownicą, cyfrowymi wyświetlaczami, dotykowymi panelami oraz skórzanymi siedzeniami, całość utrzymana w eleganckim, minimalistycznym stylu.
    Zakrzywiony ekran nie tylko wygląda efektownie, ale też pozwala na jednoczesne korzystanie z kilku funkcji. Krzysztof MocekINTERIA.PL
    Nissan Micra powraca. Teraz jest bardziej francuski niż japońskimotoryzacjaINTERIA.PL