Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi ETG6 Shine Edition - test

<b>C4 Cactus oferuje sporo możliwości personalizacji, m.in. po 4 kolory paneli Airbump oraz lusterek.</b>
<b>C4 Cactus oferuje sporo możliwości personalizacji, m.in. po 4 kolory paneli Airbump oraz lusterek.</b>Motor
C4 Cactus nie jest tani, ale chcąc wyróżnić się z tłumu trudno lepiej wydać pieniądze
Awangardowy kokpit Cactusa robi wrażenie. Kierownica obszyta dwukolorową skórą jest seryjna w większości wersji wyposażeniowych. 7-calowy ekran dotykowy – w każdej.
Awangardowy kokpit Cactusa robi wrażenie. Kierownica obszyta dwukolorową skórą jest seryjna w większości wersji wyposażeniowych. 7-calowy ekran dotykowy – w każdej.Motor

Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi ETG6 Shine Edition - podsumowanie

  • atrakcyjny design,
  • duże i funkcjonalne wnętrze,
  • obszerny bagażnik,
  • mnóstwo dużych schowków
  • brak dzielonej kanapy,
  • tylko uchylane szyby z tyłu (dzieci tego nie polubią)
  • bardzo rozsądny poziom zużycia paliwa,
  • nieprzeszkadzający dźwięk silnika
  • powolna skrzynia biegów,
  • kiepskie osiągi,
  • przeciętne wyciszenie
  • bardzo skuteczne hamulce,
  • zupełnie wystarczający komfort jazdy,
  • pewne zachowanie w zakrętach
  • zawieszenie kiepsko sobie radzi w dużymi wyrwami w nawierzchni
  • niezłe wyposażenie seryjne testowanej odmiany (nawet nawigacja i kamera cofania nie wymagają dopłat),
  • dwa wejścia USB (w tym jedno w zamykanym schowku)
  • brak obrotomierza,
  • wysoka cena

Konkurenci Citroena C4 Cactus

Konkurenci Citroena C4 Cactus
Konkurenci Citroena C4 CactusMotor

Panele Airbump

Panele Airbump
Panele AirbumpMotor
Panele Airbump
Panele AirbumpMotor
Panele Airbump
Panele AirbumpMotor
Panele Airbump
Panele AirbumpMotor

Dane techniczne

Dane techniczne: Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi ETG6 Shine Edition

 
Citroen C4 Cactus
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1560 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
92 KM/3750
Maks. moment obrotowy
230 Nm/1750
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./bębnowe
Długość/szerokość/wysokość
416/173/148 cm
Rozstaw osi
260 cm
Średnica zawracania
10,9 m
Masa/ładowność
1130/475 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
358/1170 l
Poj. zbiornika paliwa
50 l (ON)
Opony
205/50 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,6 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,4 s
Przyspieszenie 0-140 km/h
28,4 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
35,8 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,2 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
67,0 dB →
Rzeczywista prędkość*
98 km/h
Liczba obrotów kierownicą
3,0
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
3,8/3,4/3,5
Teoretyczny zasięg
1430 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
5,2/4,4/4,8
Rzeczywisty zasięg
1040 km
Cena wersji podstawowej**
68 500 zł
Cena
82 000 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?