Audi A3 - pierwsza jazda

Dzięki przesunięciu silnika i obróceniu go o 12 st., A3 ma krótszy o 4 cm przedni zwis i lepiej się prowadzi.
Dzięki przesunięciu silnika i obróceniu go o 12 st., A3 ma krótszy o 4 cm przedni zwis i lepiej się prowadzi.Audi

Audi A3

Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Bagażnik ma foremne kształty. Jego pojemność wzrosła względem poprzednika z 350 do 365 l.
Bagażnik ma foremne kształty. Jego pojemność wzrosła względem poprzednika z 350 do 365 l.AudiAudi
Rozbudowana telematyka to wizytówka nowego A3.
Rozbudowana telematyka to wizytówka nowego A3. AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Kokpit nowego Audi A3 zwraca uwagę wzorową jakością wykończenia. Nie zabrakło sportowych akcentów, takich jak metalowe okładziny czy okrągłe kratki nawiewów. Miejsce tradycyjnego hamulca ręcznego zajął panel systemu MMI.
Kokpit nowego Audi A3 zwraca uwagę wzorową jakością wykończenia. Nie zabrakło sportowych akcentów, takich jak metalowe okładziny czy okrągłe kratki nawiewów. Miejsce tradycyjnego hamulca ręcznego zajął panel systemu MMI.AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Maska i błotniki z aluminium, lżejsze zawieszenie i silniki - nowe A3 waży nawet o 80 kg mniej od poprzednika.
Maska i błotniki z aluminium, lżejsze zawieszenie i silniki - nowe A3 waży nawet o 80 kg mniej od poprzednika.AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Współczynnik oporu powietrza Audi A3 jest niewielki i wynosi 0,30.
Współczynnik oporu powietrza Audi A3 jest niewielki i wynosi 0,30. AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Jednostka 1.4 TFSI (140 KM) odłącza dwa cylindry podczas jazdy ze stałą prędkością przy niskich i średnich obrotach.
Jednostka 1.4 TFSI (140 KM) odłącza dwa cylindry podczas jazdy ze stałą prędkością przy niskich i średnich obrotach.AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Automatyczna klimatyzacja dostępna jest w droższych wersjach. Manualna należy do wyposażenia seryjnego.
Automatyczna klimatyzacja dostępna jest w droższych wersjach. Manualna należy do wyposażenia seryjnego.AudiAudi
Za dopłatą dostępny jest touchpad, ułatwiający wpisywanie danych do nawigacji. Interfejs systemu został przetłumaczony na język polski.
Za dopłatą dostępny jest touchpad, ułatwiający wpisywanie danych do nawigacji. Interfejs systemu został przetłumaczony na język polski.AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Audi A3
Audi A3AudiAudi
Pierwsza generacja Audi A3, bazująca na VW Golfie IV, dostępna była jako 3- i 5-drzwiowy hatchback. Drugie wcielenie modelu, spokrewnione z Golfem V, oferowano także jako kabriolet z miękkim dachem.
Pierwsza generacja Audi A3, bazująca na VW Golfie IV, dostępna była jako 3- i 5-drzwiowy hatchback. Drugie wcielenie modelu, spokrewnione z Golfem V, oferowano także jako kabriolet z miękkim dachem. Audi

Dane techniczne: Audi A3

Wersja
1.4 TFSI
1.8 TFSI
2.0 TDI
Silnik
benzynowy, turbo
benzynowy, turbo
turbodiesel
Pojemność skokowa
1395 cm3
1798 cm3
1968 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
122 KM/5000
180 KM/5100
150 KM/3500
Maks. moment obrotowy
200 Nm/1400
250 Nm/1250
320 Nm/1750
Osiągi
 
 
 
Prędkość maksymalna
203 km/h
232 km/h
216 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,3 s
7,2 s
8,6 s
Zużycie paliwa
(miasto/trasa/średnie w l/100 km)
6,5/4,4/5,2
7,0/4,8/5,6
4,9/3,6/4,1