Volvo V40 Cross Country D4 Summum - test

Szutrowa droga to szczyt możliwości terenowych Cross Country. Zwłaszcza wersji z napędem tylko na przednie koła.
Szutrowa droga to szczyt możliwości terenowych Cross Country. Zwłaszcza wersji z napędem tylko na przednie koła.Motor
Współczesny styl Volvo, do tego dobra jakość materiałów i ciekawa kolorystyka zarezerwowana dla wersji Cross Country.
Współczesny styl Volvo, do tego dobra jakość materiałów i ciekawa kolorystyka zarezerwowana dla wersji Cross Country.Motor

Volvo V40 Cross Country D4 Summum

Jeśli nawigacja jest aktywna, nie można jednocześnie sterować radiem. Trzeba wcześniej wybrać funkcję audio.
Jeśli nawigacja jest aktywna, nie można jednocześnie sterować radiem. Trzeba wcześniej wybrać funkcję audio.Motor
W przypadku V40 trzeba mówić o wyświetlaczu, a nie o zegarach. Na szczęście jest on czytelny i ma duże możliwości wyboru przekazywanych wartości.
W przypadku V40 trzeba mówić o wyświetlaczu, a nie o zegarach. Na szczęście jest on czytelny i ma duże możliwości wyboru przekazywanych wartości.Motor
Współczesny styl Volvo, do tego dobra jakość materiałów i ciekawa kolorystyka zarezerwowana dla wersji Cross Country.
Współczesny styl Volvo, do tego dobra jakość materiałów i ciekawa kolorystyka zarezerwowana dla wersji Cross Country.Motor
Pojemność bagażnika wynosi 335 l. To wynik przeciętny jak na kompaktowego hatchbacka.
Pojemność bagażnika wynosi 335 l. To wynik przeciętny jak na kompaktowego hatchbacka.Motor
Cross Country to bardziej wersja wyposażeniowa niż kolejna odmiana V40.
Cross Country to bardziej wersja wyposażeniowa niż kolejna odmiana V40.Motor
Fotele są wygodne i pozwalają na zajęcie odpowiedniej pozycji za kierownicą.
Fotele są wygodne i pozwalają na zajęcie odpowiedniej pozycji za kierownicą.Motor
Słaby punkt V40, niezależnie od wersji, czyli mało miejsca na tylnej kanapie.
Słaby punkt V40, niezależnie od wersji, czyli mało miejsca na tylnej kanapie.Motor
Możliwość złożenia tylnych zagłówków poprawia widoczność. Duży plus za łatwe składanie tylnych oparć.
Możliwość złożenia tylnych zagłówków poprawia widoczność. Duży plus za łatwe składanie tylnych oparć.Motor
Szutrowa droga to szczyt możliwości terenowych Cross Country. Zwłaszcza wersji z napędem tylko na przednie koła.
Szutrowa droga to szczyt możliwości terenowych Cross Country. Zwłaszcza wersji z napędem tylko na przednie koła.Motor

Zobacz również:

    Volvo V40 Cross Country D4 Summum

    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor
    Volvo V40 Cross Country D4 Summum
    Volvo V40 Cross Country D4 SummumMotor

    Dane techniczne: Volvo V40 Cross Country D4 Summum

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1984 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R5/20
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    177 KM/3500
    Maks. moment obrotowy
    400 Nm/1750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1480/560 kg
    Średnica zawracania
    12,3 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    335/1032 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 l (ON)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    437/178/146 cm
    Rozstaw osi
    265 cm
    Opony
    225/50 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,3 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    6,8/4,3/5,2
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,3 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    43,6 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    43,7 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,5 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    9,0/6,8
    Rzeczywisty zasięg
    760 km
    Cena wersji podstawowej**
    116 120 zł
    Cena
    142 920 zł
    *pomiary na oponach zimowych, przy temp. 1°C; **z tym samym silnikiem