Volvo S60 T6 AWD R-Design Polestar - test

T6 ma prześwit obniżony o 15 mm i m.in. nowe drążki stabilizatorów.
T6 ma prześwit obniżony o 15 mm i m.in. nowe drążki stabilizatorów.Motor
Mięsista kierownica świetnie leży w dłoniach. Zegary są czytelne, a obsługa podstawowych funkcji auta – nieskomplikowana. Niestety, tego samego nie da się powiedzieć o zestawie multimedialnym, który na dodatek wolno współpracuje z iPodem.
Mięsista kierownica świetnie leży w dłoniach. Zegary są czytelne, a obsługa podstawowych funkcji auta – nieskomplikowana. Niestety, tego samego nie da się powiedzieć o zestawie multimedialnym, który na dodatek wolno współpracuje z iPodem.Motor

Volvo S60 T6 AWD R-Design Polestar

T6 ma prześwit obniżony o 15 mm i m.in. nowe drążki stabilizatorów.
T6 ma prześwit obniżony o 15 mm i m.in. nowe drążki stabilizatorów.Motor
Volvo S60 T6 AWD R-Design Polestar
Volvo S60 T6 AWD R-Design PolestarMotor
Bagażnik, jak na klasę auta, nie jest obszerny. Ma jedyne 380 l pojemności.
Bagażnik, jak na klasę auta, nie jest obszerny. Ma jedyne 380 l pojemności.Motor
Program Polestar zwiększa moc z 304 do 329 KM, a maksymalny moment obrotowy z 440 do 480 Nm. To wydatek około 4,5 tys. zł. Nie powoduje utraty gwarancji.
Program Polestar zwiększa moc z 304 do 329 KM, a maksymalny moment obrotowy z 440 do 480 Nm. To wydatek około 4,5 tys. zł. Nie powoduje utraty gwarancji.Motor
Z tyłu pod względem ilości miejsca S60 nie rozpieszcza. To poziom kompaktów.
Z tyłu pod względem ilości miejsca S60 nie rozpieszcza. To poziom kompaktów.Motor
Typowo dla Volvo fotele są głębokie i wygodne. Przydałoby się lepsze trzymanie boczne.
Typowo dla Volvo fotele są głębokie i wygodne. Przydałoby się lepsze trzymanie boczne.Motor
Mięsista kierownica świetnie leży w dłoniach. Zegary są czytelne, a obsługa podstawowych funkcji auta – nieskomplikowana. Niestety, tego samego nie da się powiedzieć o zestawie multimedialnym, który na dodatek wolno współpracuje z iPodem.
Mięsista kierownica świetnie leży w dłoniach. Zegary są czytelne, a obsługa podstawowych funkcji auta – nieskomplikowana. Niestety, tego samego nie da się powiedzieć o zestawie multimedialnym, który na dodatek wolno współpracuje z iPodem.Motor

Dane techniczne: Volvo S60 T6 AWD R-Design Polestar

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
2953 cm3
Układ cylindrów/zawory
R6/24
Moc maksymalna
329 KM/5600
Maks. moment obrotowy
480 Nm/2100
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Napęd
4x4
Pojemność bagażnika
380 l
Długość/szerokość/wysokość
463/187/148 cm
Rozstaw osi
278 cm
Opony
235/40 R18
Osiągi
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,9 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
14,5/7,3/9,9
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
13,7/8,9
Cena
199 600 zł