Volkswagen Caravelle 2.0 TDI – test

Pośrednia wersja Comfortline różni się od podstawowej lakierowanymi zderzakami, a od najwyższej – brakiem halogenów w przednim zderzaku.
Pośrednia wersja Comfortline różni się od podstawowej lakierowanymi zderzakami, a od najwyższej – brakiem halogenów w przednim zderzaku.Motor
Deska rozdzielcza Caravelle ma już mało wspólnego z autem dostawczym. Jest tu jednak mnóstwo schowków.
Deska rozdzielcza Caravelle ma już mało wspólnego z autem dostawczym. Jest tu jednak mnóstwo schowków.Motor
Każda wersja Caravelle ma fotel kierowcy z regulacją wysokości. Miejsca jest pod dostatkiem praktycznie dla wszystkich pasażerów.
Każda wersja Caravelle ma fotel kierowcy z regulacją wysokości. Miejsca jest pod dostatkiem praktycznie dla wszystkich pasażerów.Motor
Bagażnik jest ogromny. Ma długość 2 metrów przy dwóch rzędach foteli i 1,1 m przy 8 osobach (3 rzędy).
Bagażnik jest ogromny. Ma długość 2 metrów przy dwóch rzędach foteli i 1,1 m przy 8 osobach (3 rzędy).Motor

Dane techniczne, osiągi, testowe zużycie paliwa: Volkswagen Caravelle 2.0 TDI

 
Volkswagen Caravelle 2.0 TDI
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1968 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
150 KM/3250
Maks. moment obrotowy
340 Nm/1500
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Napęd
przedni
Dług./szer./wys.
530/190/199 cm
Rozstaw osi
340 cm
Masa/ładowność
2030/1050 kg
Pojemność bagażnika
6700 l
Poj. zbiornika paliwa
70 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Śr. zużycie paliwa wg producenta*
7,4/5,5/6,2
Zużycie paliwa w teście*
9,6/7,6/8,6
Cena
146 739 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)

VOLKSWAGEN CARAVELLE 2.0 TDI: PLUSY I MINUSY

Wersja o rozstawie osi wydłużonym o 40 cm (do 340 cm) wymaga dopłaty około 4600 zł.
Wersja o rozstawie osi wydłużonym o 40 cm (do 340 cm) wymaga dopłaty około 4600 zł.Motor

VOLKSWAGEN CARAVELLE 2.0 TDI: PODSUMOWANIE