Volkswagen Beetle 1.2 TSI Design - test

Wersja 1.2 TSI to dobry wybór. Ma wystarczające osiągi, rozsądną cenę i jest oszczędna.
Wersja 1.2 TSI to dobry wybór. Ma wystarczające osiągi, rozsądną cenę i jest oszczędna.Motor
Masa plastiku w kolorze nadwozia na desce rozdzielczej to wyróżnik wersji Design. Taki krzykliwy styl w Volkswagenie? Do Beetla nawet pasuje, zwłaszcza że nawiązuje to trochę do klasycznego modelu.
Masa plastiku w kolorze nadwozia na desce rozdzielczej to wyróżnik wersji Design. Taki krzykliwy styl w Volkswagenie? Do Beetla nawet pasuje, zwłaszcza że nawiązuje to trochę do klasycznego modelu.Motor

Volkswagen Beetle 1.2 TSI Design

Wersja 1.2 TSI to dobry wybór. Ma wystarczające osiągi, rozsądną cenę i jest oszczędna.
Wersja 1.2 TSI to dobry wybór. Ma wystarczające osiągi, rozsądną cenę i jest oszczędna.Motor
Volkswagen Beetle 1.2 TSI Design - dobre wrażenia gwarantowane.
Volkswagen Beetle 1.2 TSI Design - dobre wrażenia gwarantowane.Motor
Kieszonki w drzwiach są bardzo małe, a gumowe taśmy przytrzymują przedmioty za słabo.
Kieszonki w drzwiach są bardzo małe, a gumowe taśmy przytrzymują przedmioty za słabo.Motor
Masa plastiku w kolorze nadwozia na desce rozdzielczej to wyróżnik wersji Design. Taki krzykliwy styl w Volkswagenie? Do Beetla nawet pasuje, zwłaszcza że nawiązuje to trochę do klasycznego modelu.
Masa plastiku w kolorze nadwozia na desce rozdzielczej to wyróżnik wersji Design. Taki krzykliwy styl w Volkswagenie? Do Beetla nawet pasuje, zwłaszcza że nawiązuje to trochę do klasycznego modelu.Motor
Plastikowa rączka na środkowym słupku ułatwia pasażerowi wydostanie się z tyłu.
Plastikowa rączka na środkowym słupku ułatwia pasażerowi wydostanie się z tyłu.Motor
W stylu oryginału - przed pasażerem znajduje się nieduży schowek z pokrywą otwieraną do góry.
W stylu oryginału - przed pasażerem znajduje się nieduży schowek z pokrywą otwieraną do góry.Motor
W 18-calowych felgach „Disc” można się przejrzeć. Pasują do Beetla. Efektowny dodatek za niecałe 3800 zł.
W 18-calowych felgach „Disc” można się przejrzeć. Pasują do Beetla. Efektowny dodatek za niecałe 3800 zł.Motor
Dwa miejsca z tyłu do wykorzystania tylko w sytuacjach wyjątkowych. Jest ciasno.
Dwa miejsca z tyłu do wykorzystania tylko w sytuacjach wyjątkowych. Jest ciasno.Motor
Fotele, co dla VW nietypowe, nie są zbyt wygodne. Słabo wyprofilowane oparcie nie podpiera pleców.
Fotele, co dla VW nietypowe, nie są zbyt wygodne. Słabo wyprofilowane oparcie nie podpiera pleców.Motor
Bagażnik ma 310 litrów pojemności, dzielona na pół kanapa jest dostępna seryjnie.
Bagażnik ma 310 litrów pojemności, dzielona na pół kanapa jest dostępna seryjnie.Motor
VW Beetle produkowany jest w Meksyku, co stwarza problemy w realizacji zamówień.
VW Beetle produkowany jest w Meksyku, co stwarza problemy w realizacji zamówień.Motor

Dane techniczne: Volkswagen Beetle 1.2 TSI Design

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1197 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
105 KM/5000
Maks. moment obrotowy
175 Nm/1550
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tył
belka skrętna
Średnica zawracania
10,8 m
Masa/ładowność
1199/480 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
310/905 l
Pojemność zbiornika paliwa
55 l (Pb 95)
Opony
215/60 R16
Wymiar (dł./szer./wys.)
428/181/149 cm
Rozstaw osi
254 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
7,6/5,0/5,9
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Elastyczność 60-100 km/h
9,3 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
19,4 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,6 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,5 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
66,5 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
7,6/5,8
Rzeczywisty zasięg
821 km
Cena w wersji podstawowej*
69 690 zł
Cena
73 890 zł
*z tym samym silnikiem