Volkswagen Amarok to luksusowy wół roboczy. Ciężka praca może być przyjemna

Volkswagen Amarok to pickup inny, niż wszystkie. Bliżej mu do osobówki, niż do typowego woła roboczego.
Volkswagen Amarok to pickup inny, niż wszystkie. Bliżej mu do osobówki, niż do typowego woła roboczego.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Volkswagen Amarok jest dzielny w terenie, ale to nie auto stworzone z myślą o off-roadzie. Na niekorzyść działa spory rozstaw osi.
Volkswagen Amarok jest dzielny w terenie, ale to nie auto stworzone z myślą o off-roadzie. Na niekorzyść działa spory rozstaw osi.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Volkswagen Amarok to amerykańska konstrukcja, ale nie pomylisz go z Fordem

Volkswagen Amarok ma charakterystyczny pas przedni, który odróżnia go od Forda Rangera.
Volkswagen Amarok ma charakterystyczny pas przedni, który odróżnia go od Forda Rangera.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Volkswagen Amarok to jedyny Volkswagen w ofercie z pionowym wyświetlaczem.
Volkswagen Amarok to jedyny Volkswagen w ofercie z pionowym wyświetlaczem.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Volkswagen Amarok ma cyfrowe wskaźniki. Znajdziemy tam zakładki ze wskazaniami, które ułatwiają jazdę w terenie.
Volkswagen Amarok ma cyfrowe wskaźniki. Znajdziemy tam zakładki ze wskazaniami, które ułatwiają jazdę w terenie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Volkswagen Amarok to luksusowy pickup. Materiały robią dobre wrażenie

Volkswagen Amarok jest wykończony solidnymi materiałami.
Volkswagen Amarok jest wykończony solidnymi materiałami.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Kabina Volkswagena Amaroka przypomina bardziej luksusowego SUV-a, niż auto stworzone do ciężkiej pracy.
Kabina Volkswagena Amaroka przypomina bardziej luksusowego SUV-a, niż auto stworzone do ciężkiej pracy.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Volkswagen Amarok występuje z elektrycznie sterowaną roletą.
Volkswagen Amarok występuje z elektrycznie sterowaną roletą.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Volkswagen Amarok jeździ jak osobówka. Radzi sobie nawet na autostradach

Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 ma napęd na cztery koła 4MOTION i jest wyposażony w reduktor.
Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 ma napęd na cztery koła 4MOTION i jest wyposażony w reduktor.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Volkswagen Amarok mierzy blisko 5,4 metra. Znalezienie odpowiednio dużego miejsca parkingowego bywa problematyczne.
Volkswagen Amarok mierzy blisko 5,4 metra. Znalezienie odpowiednio dużego miejsca parkingowego bywa problematyczne.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Volkswagen Amarok może holować przyczepę o masie do 3500 kg.
Volkswagen Amarok może holować przyczepę o masie do 3500 kg.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Volkswagen Amarok ma pod maską mocnego i oszczędnego Diesla

Volkswagen Amarok występuje z dwulitrowym TDI o mocy 170 KM i trzylitrowym TDI V6 o mocy 240 KM.
Volkswagen Amarok występuje z dwulitrowym TDI o mocy 170 KM i trzylitrowym TDI V6 o mocy 240 KM.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Volkswagen Amarok 3.0 TDI - dane techniczne

Wersja
Volkswagen Amarok 3.0 TDI 
Długość
5350 mm
Wysokość
1884 mm
Szerokość
1917 mm
Rozstaw osi
3270 mm
Masa własna
2495 kg
Dopuszczalna masa całkowita
3190 kg
Maks. DMC przyczepy z hamulcem
3500 kg
Silnik
3.0 TDI V6, wysokoprężny
Moc
261 KM i 600 Nm
Skrzynia
10-stopniowa, automatyczna
Napęd
na wszystkie koła, 4MOTION
Prędkość maksymalna
190 km/h
0-100 km/h
8,8 s

Dla kogo jest Volkswagen Amarok?

Volkswagen Amarok Aventura kosztuje od 279 tys. zł netto.
Volkswagen Amarok Aventura kosztuje od 279 tys. zł netto.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Ile w Polsce kosztuje Volkswagen Amarok?

Volkswagen Amarok - ceny w Polsce

Wersja
Silnik
Moc
Skrzynia
Cena (netto)
Cena (brutto)
Amarok "Pro"
2.0 TDI
170 KM i 405 Nm
6-biegowa, manualna
od 186 000 zł
od 228 780 zł
Amarok "Style"
3.0 TDI V6
240 KM i 600 Nm
10-stopniowa, automatyczna
od 239 000 zł
od 293 970 zł
Amarok "PanAmericana"
3.0 TDI V6
240 KM i 600 Nm
10-stopniowa, automatyczna
od 259 000 zł
od 318 570 zł
Amarok "Aventura"
3.0 TDI V6
240 KM i 600 Nm
10-stopniowa, automatyczna
 od 279 000 zł
od 343 170 zł
Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 to auto dla specyficznego klienta. Lubi ciężką pracę, a jednocześnie jest bardzo komfortowy w codziennym użytkowaniu.
Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 to auto dla specyficznego klienta. Lubi ciężką pracę, a jednocześnie jest bardzo komfortowy w codziennym użytkowaniu.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Reflektory LED Matrix IQ.Light zapewniają po zmroku świetną widoczność.
Reflektory LED Matrix IQ.Light zapewniają po zmroku świetną widoczność.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Progi ułatwiają wsiadanie i wysiadanie. Trzeba tylko uważać, by nie ubrudzić o nie nogawki.
Progi ułatwiają wsiadanie i wysiadanie. Trzeba tylko uważać, by nie ubrudzić o nie nogawki.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Na pace Amaroka znajdziemy gniazda do zasilania urządzeń zewnętrznych i mocowania do zabezpieczenia ładunku.
Na pace Amaroka znajdziemy gniazda do zasilania urządzeń zewnętrznych i mocowania do zabezpieczenia ładunku.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL