Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium - test

Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium
Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D PremiumMotor
Tyle oferuje wersja podstawowa: tempomat, nawigacja, klimatyzacja automatyczna (dwustrefowa), czy radio sterowane z kierownicy. Jakość na piątkę, intuicyjność obsługi – na czwórkę z plusem.
Tyle oferuje wersja podstawowa: tempomat, nawigacja, klimatyzacja automatyczna (dwustrefowa), czy radio sterowane z kierownicy. Jakość na piątkę, intuicyjność obsługi – na czwórkę z plusem.Motor

Zobacz również:

    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium

    Land Cruiser bez skóry to w Polsce rzadkość. Miękki welur wystarczy.
    Land Cruiser bez skóry to w Polsce rzadkość. Miękki welur wystarczy.Motor
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D PremiumMotor
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D PremiumMotor
    Lewy fotel nie przesuwa się do przodu przy składaniu (a prawy tak). Żeby wyjść z tyłu kabiny, trzeba się sporo namęczyć.
    Lewy fotel nie przesuwa się do przodu przy składaniu (a prawy tak). Żeby wyjść z tyłu kabiny, trzeba się sporo namęczyć.Motor
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D PremiumMotor
    Tyle oferuje wersja podstawowa: tempomat, nawigacja, klimatyzacja automatyczna (dwustrefowa), czy radio sterowane z kierownicy. Jakość na piątkę, intuicyjność obsługi – na czwórkę z plusem.
    Tyle oferuje wersja podstawowa: tempomat, nawigacja, klimatyzacja automatyczna (dwustrefowa), czy radio sterowane z kierownicy. Jakość na piątkę, intuicyjność obsługi – na czwórkę z plusem.Motor
    W drzwiach bagażnika ukryto schowek na trójkąt i zestaw narzędzi do wymiany koła.
    W drzwiach bagażnika ukryto schowek na trójkąt i zestaw narzędzi do wymiany koła.Motor
    Pojemność bagażnika wynosi 380 litrów.
    Pojemność bagażnika wynosi 380 litrów.Motor
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D PremiumMotor
    W terenie Toyota jest nie do zatrzymania. Krótki rozstaw osi sprawia, że niestraszne jej są szczyty czy poprzeczne rowy.
    W terenie Toyota jest nie do zatrzymania. Krótki rozstaw osi sprawia, że niestraszne jej są szczyty czy poprzeczne rowy.Motor
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium
    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D PremiumMotor

    Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium - podsumowanie

    • fantastyczne zdolności terenowe,
    • dynamiczny i oszczędny silnik,
    • dużo miejsca z tyłu,
    • relacja ceny do jakości i wyposażenia
    • mimo wszystko wysoka cena,
    • mały bagażnik,
    • trudne wsiadanie i wysiadanie z tylnej kanapy,
    • opcje połączone w drogie pakiety

    Dane techniczne: Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D Premium

     
    Toyota Land Cruiser
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2982 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    190 KM/3400
    Maks. moment obrotowy
    420 Nm/1600
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    manualna/6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    450/188/183 cm
    Rozstaw osi
    250 cm
    Średnica zawracania
    10,4 m
    Masa/ładowność
    1990/610 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    380/1435 l
    Poj. zbiornika paliwa
    87 l (ON)
    Opony
    245/70 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    175 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,4 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,2 s →
    Elastyczność 60-100 km/h
    5,3 s 4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    9,1 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    40,2 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    39,9 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,5 dB
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,0
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,8/7,3/8,2
    Teoretyczny zasięg
    1060 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,4/9,0/9,7
    Rzeczywisty zasięg
    900 km
    Cena wersji podstawowej**
    189 000 zł
    Cena
    209 000 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem