Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible - test

Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
Kokpit jest porządnie zmontowany i wykończony niezłymi materiałami. Mimo mnogości przycisków jego obsługa nie jest trudna.
Kokpit jest porządnie zmontowany i wykończony niezłymi materiałami. Mimo mnogości przycisków jego obsługa nie jest trudna.Motor

Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible

Duże i wygodne fotele są w tej wersji elektrycznie sterowane i obite skórzaną tapicerką. Miejsca pod dostatkiem nawet dla rosłych osób.
Duże i wygodne fotele są w tej wersji elektrycznie sterowane i obite skórzaną tapicerką. Miejsca pod dostatkiem nawet dla rosłych osób.Motor
Pakiet Voyage za całe 20 000 zł zawiera m.in. elektrycznie rozkładany trzeci rząd siedzeń (wcale nie ciasny) oraz trzystrefową klimatyzację.
Pakiet Voyage za całe 20 000 zł zawiera m.in. elektrycznie rozkładany trzeci rząd siedzeń (wcale nie ciasny) oraz trzystrefową klimatyzację.Motor
Także na tylnych siedzeniach (przesuwanych i z regulacją pochylenia oparcia) miejsca nie zabraknie nawet trzem wysokim osobom.
Także na tylnych siedzeniach (przesuwanych i z regulacją pochylenia oparcia) miejsca nie zabraknie nawet trzem wysokim osobom.Motor
Kokpit jest porządnie zmontowany i wykończony niezłymi materiałami. Mimo mnogości przycisków jego obsługa nie jest trudna.
Kokpit jest porządnie zmontowany i wykończony niezłymi materiałami. Mimo mnogości przycisków jego obsługa nie jest trudna.Motor
Bagażnik mieści od skromnych 104 l za trzema rzędami siedzeń, przez 553 l w konfiguracji pięcioosobowej (fot.) po 1833 l po złożeniu środkowej kanapy.
Bagażnik mieści od skromnych 104 l za trzema rzędami siedzeń, przez 553 l w konfiguracji pięcioosobowej (fot.) po 1833 l po złożeniu środkowej kanapy.Motor
Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
Land Cruiser to prawdziwy król terenu - podczas testu nie poddał się ani razu.
Land Cruiser to prawdziwy król terenu - podczas testu nie poddał się ani razu.Motor
Na ciasnych parkingach przydaje się możliwość otworzenia szyby w pokrywie bagażnika.
Na ciasnych parkingach przydaje się możliwość otworzenia szyby w pokrywie bagażnika.Motor
Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor

Zobacz również:

    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible

    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible
    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T InvincibleMotor

    Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible - podsumowanie

    • masywna i budząca respekt bryła nadwozia,
    • przestronna kabina,
    • porządne wykończenie,
    • dobre wyciszenie wnętrza,
    • spory prześwit (22 cm)
    • utrudnione wsiadanie
    • skuteczny napęd 4x4,
    • płynna praca automatu,
    • nieduże zużycie paliwa podczas spokojnej jazdy
    • duże spalanie w warunkach autostradowych,
    • głośny warkot silnika podczas rozpędzania się
    • umiejętność pokonania właściwie każdego terenu,
    • komfort jazdy,
    • możliwość nieprzejmowania się stanem nawierzchni
    • mocne przechyły nadwozia w zakrętach,
    • kiepska stabilność przy awaryjnym hamowaniu
    • bardzo bogate wyposażenie seryjne,
    • korzystna cena testowanej wersji Invincible
    • koszmarnie wysoka dopłata za trzeci rząd siedzeń,
    • nieciekawa gama lakierów

    Legenda pozostaje legendą

    Legenda pozostaje legendą
    Legenda pozostaje legendąMotor

    Zestaw kamer 360º

    Zestaw kamer 360º
    Zestaw kamer 360ºMotor
    Zestaw kamer 360º
    Zestaw kamer 360ºMotor

    Napęd, który czyni Land Cruisera niepokonanym

    Napęd, który czyni Land Cruisera niepokonanym
    Napęd, który czyni Land Cruisera niepokonanymMotor
    Tryb Mud&Sand chroni przed zakopaniem się w grząskim terenie.
    Tryb Mud&Sand chroni przed zakopaniem się w grząskim terenie.Motor
    Inny tryb minimalizuje uślizgi kół na luźnym podłożu.
    Inny tryb minimalizuje uślizgi kół na luźnym podłożu.Motor
    Kolejny zapewnia jednostajną prędkość m.in. na mudach.
    Kolejny zapewnia jednostajną prędkość m.in. na mudach.Motor
    To nowość – tryb przydatny np. na szutrowych drogach.
    To nowość – tryb przydatny np. na szutrowych drogach.Motor
    Ten tryb powstrzymuje uślizgi kół na skalnym podłożu.
    Ten tryb powstrzymuje uślizgi kół na skalnym podłożu.Motor
    Blokady centralnego i tylnego mechanizmu różnicowego pozwalają wykorzystać resztki przyczepności. Tryb Crawl Control utrzymuje stałą, niską prędkość w terenie. Oferuje on możliwość wyboru jednej z pięciu prędkości pełzania.
    Blokady centralnego i tylnego mechanizmu różnicowego pozwalają wykorzystać resztki przyczepności. Tryb Crawl Control utrzymuje stałą, niską prędkość w terenie. Oferuje on możliwość wyboru jednej z pięciu prędkości pełzania.Motor

    Dane techniczne: Toyota Land Cruiser 150 5d 3.0 D-4D A/T Invincible

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2982 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    190 KM/3400
    Maks. moment obrotowy
    420 Nm/1600
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    478/189/185 cm
    Rozstaw osi
    279 cm
    Średnica zawracania
    11,4 m
    Masa/ładowność
    2345/645 kg
    Pojemność bagażnika
    553/1833 l
    Poj. zbiornika paliwa
    87 l (ON)
    Opony
    265/60 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    175 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,0 s
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,9 s
    Przyspieszenie 0-140 km/h
    22,7 s →
    Przyspieszenie 0-160 km/h
    38,3 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    51,1 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    52,0 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    62,5 dB
    Rzeczywista prędkość**
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,0
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,7/7,1/8,1
    Teoretyczny zasięg
    1070 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    10,8/7,6/9,2
    Rzeczywisty zasięg
    950 km
    Cena wersji podstawowej***
    199 000 zł
    Cena
    279 000 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *pomiar na oponach zimowych, nawierzchnia sucha, temperatura 5ºC;
    **przy wskazaniu 100 km/h;
    ***z tym samym silnikiem, ale napędem na tył i skrzynią manualną