Subaru Outback 2.0D Comfort - test

Spory prześwit i stały napęd AWD: Outback dorównuje wielu typowym SUV-om.
Spory prześwit i stały napęd AWD: Outback dorównuje wielu typowym SUV-om.Subaru

Subaru Outback 2.0D

Z miejsca kierowcy widać prawie całą maskę - to duży plus podczas manewrów.
Z miejsca kierowcy widać prawie całą maskę - to duży plus podczas manewrów.Subaru
Znakiem rozpoznawczym poprzednich generacji były zderzaki w kontrastowym kolorze. Porzucono tę koncepcję.
Znakiem rozpoznawczym poprzednich generacji były zderzaki w kontrastowym kolorze. Porzucono tę koncepcję.Subaru
To ma sens: zamiast wysokiego SUV-a o dużym oporze aerodynamicznym, w większości przypadków sprawdzi się podwyższone kombi.
To ma sens: zamiast wysokiego SUV-a o dużym oporze aerodynamicznym, w większości przypadków sprawdzi się podwyższone kombi.Subaru
Jasne wykończenia zmieszano we wnętrzu z plastikową imitacją aluminium. Jakość wykończenia stoi na wysokim poziomie - auto wyprodukowano w Japonii.
Jasne wykończenia zmieszano we wnętrzu z plastikową imitacją aluminium. Jakość wykończenia stoi na wysokim poziomie - auto wyprodukowano w Japonii. Subaru
Zapotrzebowanie na paliwo 4-cylindrowego boksera jest rewelacyjnie niskie.
Zapotrzebowanie na paliwo 4-cylindrowego boksera jest rewelacyjnie niskie. Subaru
Skórzana tapicerka - standard w odmianie Comfort.
Skórzana tapicerka - standard w odmianie Comfort.Subaru
Pod względem miejsca na nogi, Outback zmiata rywali. Tylne oparcia mają regulację nachylenia.
Pod względem miejsca na nogi, Outback zmiata rywali. Tylne oparcia mają regulację nachylenia. Subaru
Zrezygnowano ze wskaźnika temperatury cieczy. Zamiast niego zastosowano ekonomizer, pokazujący czy jedziemy oszczędnie (po lewej).
Zrezygnowano ze wskaźnika temperatury cieczy. Zamiast niego zastosowano ekonomizer, pokazujący czy jedziemy oszczędnie (po lewej).Subaru
Elektryczny hamulec pomocniczy: wciskamy, żeby aktywować. Dość zaskakujące.
Elektryczny hamulec pomocniczy: wciskamy, żeby aktywować. Dość zaskakujące. Subaru
Pojemność bagażnika, wliczając schowki to 526 l. Skoro znalazło się miejsce na lewarek i klucz, to czemu nie na koło zapasowe?
Pojemność bagażnika, wliczając schowki to 526 l. Skoro znalazło się miejsce na lewarek i klucz, to czemu nie na koło zapasowe?Subaru

Dane techniczne: Subaru Outback 2.0D

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1998 cm3
Układ cylindrów/zawory
B4/16
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
150 KM/3600
Maks. moment obrotowy
350 Nm/1800
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarczowe
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tył
wielowahaczowe
Średnica zawracania
11,0 m
Masa/ładowność
1570/515 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
526/1677 l
Pojemność zbiornika paliwa
65 l (ON)
Opony
225/60 R17
Wymiar (dł./szer./wys.)
478/182/161 cm
Rozstaw osi
275 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
7,7/5,6/6,4
Emisja dwutlenku węgla
167 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Elastyczność 60-100 km/h
7,1 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
12,0 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)*
46,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)*
47,0 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
63,9 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
7,5/6,0
*pomiary na mokrej nawierzchni