Subaru Legacy 2.0 - test

Legacy ma ostre linie, zupełnie inne od poprzednika o tej samej nazwie. Od razu widać, że mamy do czynienia z autem japońskim.
Legacy ma ostre linie, zupełnie inne od poprzednika o tej samej nazwie. Od razu widać, że mamy do czynienia z autem japońskim.Motor

Subaru Legacy 2.0

Wygodne skórzane fotele to atut Legacy.
Wygodne skórzane fotele to atut Legacy.Motor
150 KM wystarczy do spokojnej jazdy, na sportowe osiągi nie ma co liczyć.
150 KM wystarczy do spokojnej jazdy, na sportowe osiągi nie ma co liczyć.Motor
Skrzynia ma sześć wirtualnych przełożeń.
Skrzynia ma sześć wirtualnych przełożeń.Motor
Na wielofunkcyjnej kierownicy umieszczono przyciski do obsługi radia oraz do sterowania ustawieniami tempomatu.
Na wielofunkcyjnej kierownicy umieszczono przyciski do obsługi radia oraz do sterowania ustawieniami tempomatu.Motor
Legacy z 2-litrowym, benzynowym silnikiem i skrzynią bezstopniową zużywa średnio 10,6 l/100 km. Przy masie (1460 kg) i napędzie 4x4 to niezły wynik.
Legacy z 2-litrowym, benzynowym silnikiem i skrzynią bezstopniową zużywa średnio 10,6 l/100 km. Przy masie (1460 kg) i napędzie 4x4 to niezły wynik.Motor