Sprawdziliśmy MG4. Oto, dlaczego Chińczycy rozjadą europejską motoryzację

MG4 to pełnoprawny konkurent Volkswagena ID.3
MG4 to pełnoprawny konkurent Volkswagena ID.3INTERIA.PL

MG4 czy ID.3. Porównajmy wymiary, osiągi i cenniki

MG4 - podstawowa wersja kosztuje w Polsce 125 200 zł
MG4 - podstawowa wersja kosztuje w Polsce 125 200 złINTERIA.PL

Kto produkuje MG? Czego nie wiedziałeś o SAIC

Cenowo MG4 pozycjonowany jest pomiędzy Nissanem Leaf a Volkswagenam ID.3
Cenowo MG4 pozycjonowany jest pomiędzy Nissanem Leaf a Volkswagenam ID.3INTERIA.PL

MG4 wnętrze. Jak jeździ MG4? Osiągi, zasięg, ładowanie

Kabina MG4 jest wystarczająco przestronna, ale czytelność ekranu przed kierowcą mogłaby być lepsza
Kabina MG4 jest wystarczająco przestronna, ale czytelność ekranu przed kierowcą mogłaby być lepszaINTERIA.PL
Wyświetlacz przed kierowcą w MG nie jest wzorem czytelności
Wyświetlacz przed kierowcą w MG nie jest wzorem czytelnościPaweł RygasINTERIA.PL
MG4 świetnie czuje się w mieście. Auto ma napęd na tył i realny zasięg w okolicach 400 km
MG4 świetnie czuje się w mieście. Auto ma napęd na tył i realny zasięg w okolicach 400 kmINTERIA.PL

Największy minus MG4. Czego Chińczycy jeszcze nie potrafią?

System multimedialny z wyświetlaczem o przekątnej 10,25 cala to najsłabszy punkt MG4
System multimedialny z wyświetlaczem o przekątnej 10,25 cala to najsłabszy punkt MG4INTERIA.PL

Największy plus MG4. Co Chińczycy potrafią lepiej niż Europa?

MG4 na jednym ładowaniu jest w stanie pokonać nawet ponad 400 km
MG4 na jednym ładowaniu jest w stanie pokonać nawet ponad 400 kmINTERIA.PL
Podstawowa odmiana MG4 ma napęd na przednie koła. Auto przyspiesza do 100 km/h w mniej niż 8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 160 km/h
Podstawowa odmiana MG4 ma napęd na przednie koła. Auto przyspiesza do 100 km/h w mniej niż 8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 160 km/hINTERIA.PL

Chińczycy rozjadą europejską motoryzację?

Właściwości jezdne MG4 w niczym nie ustępują europejskiej konkurencji
Właściwości jezdne MG4 w niczym nie ustępują europejskiej konkurencjiINTERIA.PL
W MG4 wysoko zadarty tył wygląda efektownie, ale mocno utrudnia manewrowanie. Podstawowa wersja nie ma kamery cofania
W MG4 wysoko zadarty tył wygląda efektownie, ale mocno utrudnia manewrowanie. Podstawowa wersja nie ma kamery cofaniaINTERIA.PL
Jeździmy e-fasiągiem z Innovation AG. Duże szanse na produkcjęINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?