Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 4x4 - test

Uterenowiona odmiana z zewnątrz wyróżnia się jedynie nakładkami zderzaków i nadkoli oraz zwiększonym o ok. 3 cm prześwitem.
Uterenowiona odmiana z zewnątrz wyróżnia się jedynie nakładkami zderzaków i nadkoli oraz zwiększonym o ok. 3 cm prześwitem.Motor
Większy prześwit nie pogorszył zachowania Octavii na asfalcie. Wciąż prowadzi się bardzo pewnie.
Uporządkowany i łatwy w obsłudze kokpit Octavii może być czarny, jak na zdjęciu, ale można też wybrać zarezerwowaną dla odmiany Scout wersję z brązowymi tworzywami. Do jakości wykonania trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia.
Uporządkowany i łatwy w obsłudze kokpit Octavii może być czarny, jak na zdjęciu, ale można też wybrać zarezerwowaną dla odmiany Scout wersję z brązowymi tworzywami. Do jakości wykonania trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia.Motor
Wielki bagażnik można wzbogacić zestawem siatek, przegród, haczyków i innych elementów ułatwiających mocowanie bagażu.
Wielki bagażnik można wzbogacić zestawem siatek, przegród, haczyków i innych elementów ułatwiających mocowanie bagażu.Motor

Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 4x4 - podsumowanie

  • przestronne wnętrze;
  • ogromny bagażnik;
  • wielka ładowność;
  • sprawny napęd;
  • mocny i oszczędny silnik;
  • niezłe wyposażenie - w tym nowoczesne systemy bezpieczeństwa
  • stosunkowo sztywne zawieszenie;
  • niezbyt porywająca stylizacja;
  • dość wysoka cena.

Dane techniczne, osiągi: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 4x4

 
Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 4x4
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1968 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
150 KM/3500
Maks. moment obrotowy
320 Nm/1750
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Napęd
4x4
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz.
Dług./szer./wys.
466/181/150 cm
Rozstaw osi
269 cm
Średnica zawracania
11,0 m
Masa/ładowność
1380/638 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
610/1740 l
Poj. zbiornika paliwa
55 l (ON)
Opony
225/50 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
207 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,1 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,1 s
Elastyczność 60-100 km/h
6,8 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
12,8 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
42,3 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
42,3 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,5 dB →
Zużycie paliwa
Dane producenta*
6,1/4,6/5,1
Teoretyczny zasięg
1070 km
Dane testowe*
7,4/5,2/6,3
Rzeczywisty zasięg
870 km
Cena
113 500 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby