Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance - test

Prześwit Octavii w wersji 4x4 wynosi tylko 14 cm, więc szutrowe nawierzchnie to szczyt jej możliwości.
Prześwit Octavii w wersji 4x4 wynosi tylko 14 cm, więc szutrowe nawierzchnie to szczyt jej możliwości.Motor
Funkcjonalność kokpitu, tradycyjnie dla czeskiej marki, stoi na najwyższym poziomie. W tym aucie każdy kierowca bez problemu zajmie idealną pozycję. W cenie pakietu Dynamic jest też sportowa, obszyta skórą kierownica.
Funkcjonalność kokpitu, tradycyjnie dla czeskiej marki, stoi na najwyższym poziomie. W tym aucie każdy kierowca bez problemu zajmie idealną pozycję. W cenie pakietu Dynamic jest też sportowa, obszyta skórą kierownica.Motor

Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance

17-calowe felgi to najlepszy wybór do Octavii i nie warto dopłacać za większe. Skuteczność układu hamulcowego jest bardzo wysoka.
17-calowe felgi to najlepszy wybór do Octavii i nie warto dopłacać za większe. Skuteczność układu hamulcowego jest bardzo wysoka.Motor
Fotele Dynamic ze zintegrowanymi zagłówkami to opcja za 1000 zł. Są efektowne i wygodne.
Fotele Dynamic ze zintegrowanymi zagłówkami to opcja za 1000 zł. Są efektowne i wygodne.Motor
Pod względem przestronności, Octavii blisko do aut klasy średniej.
Pod względem przestronności, Octavii blisko do aut klasy średniej.Motor
Regularne kształty, schowek pod podłogą i pojemność 610 litrów. Wzorowy bagażnik.
Regularne kształty, schowek pod podłogą i pojemność 610 litrów. Wzorowy bagażnik.Motor
150-konny diesel to najlepszy wybór do Octavii 4x4. Jest mocny i oszczędny.
150-konny diesel to najlepszy wybór do Octavii 4x4. Jest mocny i oszczędny.Motor
Jedyny widoczny w kabinie atrybut wersji 4x4 to „podpisana” gałka zmiany biegów.
Jedyny widoczny w kabinie atrybut wersji 4x4 to „podpisana” gałka zmiany biegów.Motor
Plus za podgrzewanie tylnej kanapy.
Plus za podgrzewanie tylnej kanapy.Motor
Funkcjonalność kokpitu, tradycyjnie dla czeskiej marki, stoi na najwyższym poziomie. W tym aucie każdy kierowca bez problemu zajmie idealną pozycję. W cenie pakietu Dynamic jest też sportowa, obszyta skórą kierownica.
Funkcjonalność kokpitu, tradycyjnie dla czeskiej marki, stoi na najwyższym poziomie. W tym aucie każdy kierowca bez problemu zajmie idealną pozycję. W cenie pakietu Dynamic jest też sportowa, obszyta skórą kierownica.Motor
Octavia Combi 4x4 to wszechstronne auto kompaktowe z przemyślanym wnętrzem.
Octavia Combi 4x4 to wszechstronne auto kompaktowe z przemyślanym wnętrzem.Motor
Prześwit Octavii w wersji 4x4 wynosi tylko 14 cm, więc szutrowe nawierzchnie to szczyt jej możliwości.
Prześwit Octavii w wersji 4x4 wynosi tylko 14 cm, więc szutrowe nawierzchnie to szczyt jej możliwości.Motor

Zobacz również:

    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance

    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 EleganceMotor
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 EleganceMotor
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 EleganceMotor
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 EleganceMotor
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 EleganceMotor
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 EleganceMotor
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 EleganceMotor
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 EleganceMotor

    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance - podsumowanie

    • funkcjonalne wnętrze,
    • ogromny bagażnik,
    • wysoka jakość wykonania,
    • komfort jazdy,
    • osiągi,
    • skuteczny napęd na obie osie.
    • silnik jest oszczędny, ale daleko mu do optymistycznych deklaracji producenta,
    • wnętrze utrzymane w ponurej kolorystyce.

    Dane techniczne: Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x4 Elegance

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1968 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    150 KM/3500
    Maks. moment obrotowy
    320 Nm/1750
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    466/181/147 cm
    Rozstaw osi
    268 cm
    Średnica zawracania
    11,0 m
    Masa/ładowność
    1380/638 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    610/1740 l
    Poj. zbiornika paliwa
    50 l (ON)
    Opony
    225/45 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    213 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,7 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,9 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    6,7 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    12,7 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    35,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,7 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,3 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,7
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,9/4,3/4,9
    Teoretyczny zasięg
    1120 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,8/6,2/7,0
    Rzeczywisty zasięg
    790 km
    Cena wersjii podstawowej**
    100 700 zł
    Cena
    104 700 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem