Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline z napędem 4x4. Najmocniejsza oznacza najlepsza?

Skoda Karoq w wersji Sportline jest dostępna w konfiguracji m.in. z silnikiem 2.0 TSI (190 KM), skrzynią DSG i napędem 4x4.
Skoda Karoq w wersji Sportline jest dostępna w konfiguracji m.in. z silnikiem 2.0 TSI (190 KM), skrzynią DSG i napędem 4x4.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Skoda Karoq Sportline prezentuje się bardzo wyjątkowo w specjalnym, metalizowanym kolorze "Błękit Race".Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Skoda Karoq w wersji Sportline. Bardziej sport czy komfort?

Wygodne fotele to bardzo mocna strona modelu Karoq w wersji Sportline. Zapewniają wysoki komfort i dobre trzymanie boczne.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Wnętrze Skody Karoq po face-liftingu zachowało klasyczne rozwiązania. Nadal spotkamy tutaj przyciski i pokrętła, choć nie brakuje wielkich wyświetlaczy.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Miejsca z tyłu nie jest zbyt wiele, ale wystarczy, żeby przewieźć dwóch dorosłych pasażerów na średnim dystansie. Na dłuższych trasach będzie mniej wygodnie.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Bagażnik o pojemności 500 litrów pojemności to standard w tej klasie. Plusem są tylne oparcia składane na płasko.Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Skoda Karoq z 1.5 czy 2.0 TSI? Który silnik wybrać?

Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Ile spala Skoda Karoq 2.0 TSI?

Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL
Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Napęd 4x4 w Skodzie Karoq. Czy warto dopłacać?

Wiktor Kalkosiński INTERIA.PL

Skoda Karoq 2.0 TSI Sportline czy Cupra Ateca?

interiaINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?