Skoda Citigo 1.0 A/T Elegance - test

Skoda Citigo z „półautomatem” to wygoda w mieście, ale w tej konfiguracji nie cierpi agresywnej jazdy.
Skoda Citigo z „półautomatem” to wygoda w mieście, ale w tej konfiguracji nie cierpi agresywnej jazdy.Motor
Dwukolorowa tablica przyrządów z pakietem chromowanym to atrybut wersji Elegance. System multimedialny z ekranem 5'' (Move&Fun) kosztuje 1270 zł.
Dwukolorowa tablica przyrządów z pakietem chromowanym to atrybut wersji Elegance. System multimedialny z ekranem 5'' (Move&Fun) kosztuje 1270 zł.Motor

Skoda Citigo 1.0 A/T Elegance

Skoda Citigo z „półautomatem” to wygoda w mieście, ale w tej konfiguracji nie cierpi agresywnej jazdy.
Skoda Citigo z „półautomatem” to wygoda w mieście, ale w tej konfiguracji nie cierpi agresywnej jazdy.Motor
Nawigacja rozpoznaje nawet moment, kiedy kierowca jedzie w tunelu.
Nawigacja rozpoznaje nawet moment, kiedy kierowca jedzie w tunelu.Motor
Z nadwoziem pięciodrzwiowym Citigo jest praktyczne, ale ma tylko 4 miejsca.
Z nadwoziem pięciodrzwiowym Citigo jest praktyczne, ale ma tylko 4 miejsca.Motor
Bagażnik mieści od 251 do 951 l. W wersji Elegance i Ambition dzielona kanapa to seria, w Active kosztuje 600 zł.
Bagażnik mieści od 251 do 951 l. W wersji Elegance i Ambition dzielona kanapa to seria, w Active kosztuje 600 zł.Motor
Dwukolorowa tablica przyrządów z pakietem chromowanym to atrybut wersji Elegance. System multimedialny z ekranem 5'' (Move&Fun) kosztuje 1270 zł.
Dwukolorowa tablica przyrządów z pakietem chromowanym to atrybut wersji Elegance. System multimedialny z ekranem 5'' (Move&Fun) kosztuje 1270 zł.Motor
Skrzynia może działać w trybie automatycznej lub ręcznej zmiany biegów: ruch do przodu to wyższy bieg, do tyłu – redukcja.
Skrzynia może działać w trybie automatycznej lub ręcznej zmiany biegów: ruch do przodu to wyższy bieg, do tyłu – redukcja.Motor
  • ulga dla lewej nogi w korkach,
  • małe zużycie paliwa,
  • bardzo praktyczne wnętrze,
  • dopracowany system multimedialny.
  • skrzynia nie pozwala na dynamiczną jazdę,
  • zmiana biegu trwa dość długo,
  • wibrujący silnik,
  • mały otwór załadunkowy bagażnika.

Dane techniczne: Skoda Citigo 1.0 A/T Elegance

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
999 cm3
Układ cylindrów/zawory
R3/12
Moc maksymalna
75 KM/6200
Maks. moment obrotowy
95 Nm/3000
Skrzynia biegów
półaut./5-biegowa
Napęd
przedni
Pojemność bagażnika
251/951 l
Długość/szerokość/wysokość
356/164/148 cm
Rozstaw osi
241 cm
Opony
165/70 R14
Osiągi
Prędkość maksymalna
171 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,2 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
5,5/4,0/4,5
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
6,3/4,5
Cena
43 215 zł