Porsche Cayenne Turbo S – test

Turbo S prowadzi się rewelacyjnie – na Nurburgringu uzyskało czas 7:59,79 min (507-konny Aston Martin DBS potrzebował 8:02, a drugi najszybszy SUV, Range Rover Sport SVR, 8:14 min).
Turbo S prowadzi się rewelacyjnie – na Nurburgringu uzyskało czas 7:59,79 min (507-konny Aston Martin DBS potrzebował 8:02, a drugi najszybszy SUV, Range Rover Sport SVR, 8:14 min).Motor
Kokpit Cayenne Turbo S jest standardowo wykończony włóknem węglowym. Gąszcz przycisków wbrew pozorom ułatwia obsługę – są one bardzo dobrze pogrupowane i czytelnie opisane.
Kokpit Cayenne Turbo S jest standardowo wykończony włóknem węglowym. Gąszcz przycisków wbrew pozorom ułatwia obsługę – są one bardzo dobrze pogrupowane i czytelnie opisane.Motor
[1] Panel ustawień układu jezdnego i wydechu (w głośniejszym trybie włącza alarmy w mijanych autach). [2] Ceramiczne hamulce szczelnie wypełniają 20-calowe felgi testowanego auta. Przednie tarcze mają 420 mm i aż 10-tłoczkowe zaciski. [3] Za dopłatą można też mieć czterostrefową klimatyzację.
[1] Panel ustawień układu jezdnego i wydechu (w głośniejszym trybie włącza alarmy w mijanych autach). [2] Ceramiczne hamulce szczelnie wypełniają 20-calowe felgi testowanego auta. Przednie tarcze mają 420 mm i aż 10-tłoczkowe zaciski. [3] Za dopłatą można też mieć czterostrefową klimatyzację.Motor
[1] Elektrycznie sterowane sportowe fotele z pamięcią ustawień są seryjne w Turbo S (dwukolorowa skóra także). Są wygodne i świetnie trzymają w łukach. [2] Miejsca w obu rzędach nie brak – nawet gdy zamówi się szklany dach. Dwa dotykowe ekrany 10'' z tyłu kosztują dodatkowo niemal 16 tys. zł.
[1] Elektrycznie sterowane sportowe fotele z pamięcią ustawień są seryjne w Turbo S (dwukolorowa skóra także). Są wygodne i świetnie trzymają w łukach. [2] Miejsca w obu rzędach nie brak – nawet gdy zamówi się szklany dach. Dwa dotykowe ekrany 10'' z tyłu kosztują dodatkowo niemal 16 tys. zł.Motor
Elektrycznie unoszona pokrywa kryje szlachetnie wykończony bagażnik o pojemności 670 l i bardzo regularnym kształcie.
Elektrycznie unoszona pokrywa kryje szlachetnie wykończony bagażnik o pojemności 670 l i bardzo regularnym kształcie.Motor
Przy spokojnej jeździe silnik zużywa 10-17 l/100 km, przy dynamicznej - nawet dwa razy więcej.
Przy spokojnej jeździe silnik zużywa 10-17 l/100 km, przy dynamicznej - nawet dwa razy więcej.Motor

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Porsche Cayenne Turbo S

 
Porsche Cayenne Turbo S
Silnik
benzynowy, biturbo
Pojemność skokowa
4806 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
570 KM/6000
Maks. moment obrotowy
800 Nm/2500
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
automatyczna/8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcze wentylowane/tarcze wentylowane
Długość/szerokość/wysokość
486/195/170 cm
Rozstaw osi
290 cm
Średnica zawracania
11,9 m
Masa/ładowność
2235/665 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
670/1705 l
Poj. zbiornika paliwa
100 l (Pb 98)
Opony
295/35 R21
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
284 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,1 s
Dane testowe*
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,1 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
38,8 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
38,4 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,0 dB
Zużycie paliwa
Dane producenta**
15,9/8,9/11,5
Teoretyczny zasięg
860 km
Dane testowe**
16,6/9,8/13,2
Rzeczywisty zasięg
750 km
Cena
823 631 zł
* pomiary na oponach zimowych, nawierzchnia sucha, temperatura 9 st. C; ** miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby

PORSCHE CAYENNE TURBO S: PLUSY I MINUSY

Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor

PORSCHE CAYENNE TURBO S: PODSUMOWANIE

Porsche Cayenne Turbo S

Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor
Porsche Cayenne Turbo S
Porsche Cayenne Turbo SMotor