Porsche 911 Carrera 4S. "Kolor specjalny": Lava Orange

article cover
INTERIA.PL
Porsche 911 Carrera 4S
Porsche 911 Carrera 4SINTERIA.PL
Porsche 911 Carrera 4S
Porsche 911 Carrera 4SINTERIA.PL
Porsche 911 Carrera 4S
Porsche 911 Carrera 4SINTERIA.PL

Porsche 911 Carrera 4S na zdjęciach

Ceramiczne tarcze hamulcowe wzmacniane włóknem węglowym (410 mm z przodu i 390 mm z tyłu) są wyjątkowo skuteczne, ale kosztują 45 970 zł. Chyba, że chcecie czarne zaciski, jak w testowanym aucie - wtedy 50 193 zł.
Ceramiczne tarcze hamulcowe wzmacniane włóknem węglowym (410 mm z przodu i 390 mm z tyłu) są wyjątkowo skuteczne, ale kosztują 45 970 zł. Chyba, że chcecie czarne zaciski, jak w testowanym aucie - wtedy 50 193 zł.INTERIA.PL
Reflektory LED z czteropunktowymi diodami do jazdy dziennej są seryjne. Dopłata do matrycowych świateł do 14 937 zł.
Reflektory LED z czteropunktowymi diodami do jazdy dziennej są seryjne. Dopłata do matrycowych świateł do 14 937 zł.INTERIA.PL
Bagażnik ma 132 l, a więc niewiele więcej, niż w Maluchu, ale jest jakby bardziej praktyczny i ustawny.
Bagażnik ma 132 l, a więc niewiele więcej, niż w Maluchu, ale jest jakby bardziej praktyczny i ustawny.INTERIA.PL
Dwie wielkie końcówki wydechu to oznaka, że dany egzemplarz ma opcjonalny wydech sportowy (standardowo są cztery, małe końcówki) za 13 407 zł. Dostępny w wersji srebrnej oraz czarnej. Elektrycznie podnoszony spojler jest naprawdę duży.
Dwie wielkie końcówki wydechu to oznaka, że dany egzemplarz ma opcjonalny wydech sportowy (standardowo są cztery, małe końcówki) za 13 407 zł. Dostępny w wersji srebrnej oraz czarnej. Elektrycznie podnoszony spojler jest naprawdę duży.INTERIA.PL
Szklany dach optycznie łączy się z tylną szybą i lakierowanymi na czarno wlotami powietrza, co atrakcyjnie komponuje się z mocno kontrastującymi lakierami. Elektrycznie podnoszony spojler wygląda jakby unosiła się duża część tyłu 911 i dobrze to widać z tej perspektywy.
Szklany dach optycznie łączy się z tylną szybą i lakierowanymi na czarno wlotami powietrza, co atrakcyjnie komponuje się z mocno kontrastującymi lakierami. Elektrycznie podnoszony spojler wygląda jakby unosiła się duża część tyłu 911 i dobrze to widać z tej perspektywy.INTERIA.PL
Specjalny lakier "Lava Orange" prezentuje się naprawdę dobrze. Zmieniony przedni zderzak to element pakietu stylistycznego SportDesign.
Specjalny lakier "Lava Orange" prezentuje się naprawdę dobrze. Zmieniony przedni zderzak to element pakietu stylistycznego SportDesign.INTERIA.PL
Przód 911 922 wygląda niemal identycznie, co przód poprzednika. Najłatwiej rozróżnić go po... kanciastej pasce (poprzednik miał ją wyraźnie zaokrągloną).
Przód 911 922 wygląda niemal identycznie, co przód poprzednika. Najłatwiej rozróżnić go po... kanciastej pasce (poprzednik miał ją wyraźnie zaokrągloną).INTERIA.PL
Podniesiony spojler zaburza linię nadwozia 911, ale dodaje jej agresywności. Jeśli dla kogoś to zbyt subtelne rozwiązanie, to za 29 260 zł może kupić "pakiet aerodynamiczny", w skład którego wchodzi między innymi duży, stały tylny spojler.
Podniesiony spojler zaburza linię nadwozia 911, ale dodaje jej agresywności. Jeśli dla kogoś to zbyt subtelne rozwiązanie, to za 29 260 zł może kupić "pakiet aerodynamiczny", w skład którego wchodzi między innymi duży, stały tylny spojler.INTERIA.PL
Muskularny tył robi jeszcze większe wrażenie niż przód, a do tego wyraźnie odróżnia model od poprzednika. Podniesiony na postoju spojler jest oczywiście tylko na pokaz, ale dodaje 911 agresywności.
Muskularny tył robi jeszcze większe wrażenie niż przód, a do tego wyraźnie odróżnia model od poprzednika. Podniesiony na postoju spojler jest oczywiście tylko na pokaz, ale dodaje 911 agresywności.INTERIA.PL
Otwierany dach to obecnie właściwie niespotykany w obecnych coupe dodatek, ale wyjątkowo przyjemny. Co ciekawe, Porsche daje dwie możliwości do wyboru - metalowy (8999 zł) oraz szklany (11 569 zł). Zdecydowanie polecamy ten drugi, ponieważ pozwala na wpuszczenie więcej światła do kabiny o każdej porze roku.
Otwierany dach to obecnie właściwie niespotykany w obecnych coupe dodatek, ale wyjątkowo przyjemny. Co ciekawe, Porsche daje dwie możliwości do wyboru - metalowy (8999 zł) oraz szklany (11 569 zł). Zdecydowanie polecamy ten drugi, ponieważ pozwala na wpuszczenie więcej światła do kabiny o każdej porze roku.INTERIA.PL
Lakierowana kratka wlotu powietrza, podwójne światło stopu i czerwony świetlny pas biegnący przez całą szerokość auta - po tym najłatwiej poznacie 911 serii 992. Ciekawostka - polakierowanie napisu PORSCHE na czarno kosztuje 1348 zł.
Lakierowana kratka wlotu powietrza, podwójne światło stopu i czerwony świetlny pas biegnący przez całą szerokość auta - po tym najłatwiej poznacie 911 serii 992. Ciekawostka - polakierowanie napisu PORSCHE na czarno kosztuje 1348 zł.INTERIA.PL
Charakterystyczny, obły tył robi duże wrażenie, również na innych użytkowników dróg. Wyżej umieszczona tablica rejestracyjna i lakierowane wstawki u dołu zderzaka to elementy pakietu stylistycznego SportDesign (20 752 zł).
Charakterystyczny, obły tył robi duże wrażenie, również na innych użytkowników dróg. Wyżej umieszczona tablica rejestracyjna i lakierowane wstawki u dołu zderzaka to elementy pakietu stylistycznego SportDesign (20 752 zł).INTERIA.PL
To już ósma generacja Porsche 911, ale charakterystyczna linia nadwozia pozostała bez większych zmian i wygląda po prostu świetnie. Przednie felgi mają seryjnie 20 cali, tylne 21 cali.
To już ósma generacja Porsche 911, ale charakterystyczna linia nadwozia pozostała bez większych zmian i wygląda po prostu świetnie. Przednie felgi mają seryjnie 20 cali, tylne 21 cali.INTERIA.PL
Ósma generacja Porsche 911 wygląda jak... 911. Nie ma wątpliwości z jakim modelem mamy do czynienia i trudno sobie wyobrazić, żeby firma odeszła od tego kultowego wyglądu.
Ósma generacja Porsche 911 wygląda jak... 911. Nie ma wątpliwości z jakim modelem mamy do czynienia i trudno sobie wyobrazić, żeby firma odeszła od tego kultowego wyglądu.INTERIA.PL
Po raz pierwszy do 911 można dokupić noktowizor (11 997 zł). Obraz z niego pojawia się tylko na jednym "zegarze" a nie na całym prawym ekranie (jak w Panamerze i Cayenne), ponieważ pozostałą jego część zasłania wieniec kierownicy.
Po raz pierwszy do 911 można dokupić noktowizor (11 997 zł). Obraz z niego pojawia się tylko na jednym "zegarze" a nie na całym prawym ekranie (jak w Panamerze i Cayenne), ponieważ pozostałą jego część zasłania wieniec kierownicy.INTERIA.PL
Do Porsche 911 dokupimy cały zestaw asystentów kierowcy, w tym adaptacyjny tempomat uwzględniający ograniczenia prędkości, poprowadzenie drogi oraz skrzyżowania. Auto teoretycznie może jechać samo po swoim pasie ruchu (choć ręce trzeba trzymać na kierownicy), co oznacza drugi poziom autonomii jazdy.
Do Porsche 911 dokupimy cały zestaw asystentów kierowcy, w tym adaptacyjny tempomat uwzględniający ograniczenia prędkości, poprowadzenie drogi oraz skrzyżowania. Auto teoretycznie może jechać samo po swoim pasie ruchu (choć ręce trzeba trzymać na kierownicy), co oznacza drugi poziom autonomii jazdy.INTERIA.PL
Obok dobrze znanych trybów jazdy pojawił się nowy - Wet, czyli na mokrą nawierzchnię. Auto samo wykrywa wodę na drodze i sugeruje przejście na to bezpieczne ustawienie.
Obok dobrze znanych trybów jazdy pojawił się nowy - Wet, czyli na mokrą nawierzchnię. Auto samo wykrywa wodę na drodze i sugeruje przejście na to bezpieczne ustawienie.INTERIA.PL
Jedne z niewielu fizycznych przycisków w obecnym 911. Od lewej bardzo przydatny system unoszenia przedniej osi (12 426 zł), aktywacja sportowego wydechu (13 407 zł), światła awaryjne, dezaktywacja ESP oraz utwardzanie zawieszenia (seryjne).
Jedne z niewielu fizycznych przycisków w obecnym 911. Od lewej bardzo przydatny system unoszenia przedniej osi (12 426 zł), aktywacja sportowego wydechu (13 407 zł), światła awaryjne, dezaktywacja ESP oraz utwardzanie zawieszenia (seryjne).INTERIA.PL
Przyciski do ogrzewania i wentylowania foteli (w sumie 7959 zł) na szczęście mają swoje osobne przełączniki. Typowo dla Porsche przyciski do otwierania i uchylania dachu, a także sterowania elektryczną żaluzją, znalazły się na konsoli środkowej.
Przyciski do ogrzewania i wentylowania foteli (w sumie 7959 zł) na szczęście mają swoje osobne przełączniki. Typowo dla Porsche przyciski do otwierania i uchylania dachu, a także sterowania elektryczną żaluzją, znalazły się na konsoli środkowej.INTERIA.PL
Całe szczęście, że osobny panel klimatyzacji się uchował. Malutka dźwigienka wybieraka skrzyni biegów jest wygodna w obsłudze. Chyba, że chcecie szybko przejść na tryb manualny. Albo pozmieniać biegi sekwencyjnie (teraz da się tylko łopatkami). Tęsknimy za starą dźwignią. Duża lakierowana powierzchnia aż prosi się o parę najpotrzebniejszych przycisków, jak w Panamerze czy Cayenne.
Całe szczęście, że osobny panel klimatyzacji się uchował. Malutka dźwigienka wybieraka skrzyni biegów jest wygodna w obsłudze. Chyba, że chcecie szybko przejść na tryb manualny. Albo pozmieniać biegi sekwencyjnie (teraz da się tylko łopatkami). Tęsknimy za starą dźwignią. Duża lakierowana powierzchnia aż prosi się o parę najpotrzebniejszych przycisków, jak w Panamerze czy Cayenne.INTERIA.PL
Świetnie leżąca w dłoniach kierownica. W testowanym egzemplarzu znalazła się opcjonalna "kierownica sportowa GT", podgrzewana i wykończona alcantarą (3642). Z niezrozumiałych względów, w nowy 911 kierownica ma plastikowe ramiona (a nie metalizowane jak we wszystkich modelach), przez co prezentuje się o wiele gorzej.
Świetnie leżąca w dłoniach kierownica. W testowanym egzemplarzu znalazła się opcjonalna "kierownica sportowa GT", podgrzewana i wykończona alcantarą (3642). Z niezrozumiałych względów, w nowy 911 kierownica ma plastikowe ramiona (a nie metalizowane jak we wszystkich modelach), przez co prezentuje się o wiele gorzej.INTERIA.PL
Zupełnie nowe zegary, z których tylko obrotomierz jest analogowy, a po jego bokach umieszczono dwa ekrany. Każdy z nich wyświetla po dwa "wirtualne" zegary, ale te znajdujące się po bokach nie są widoczne dla kierowcy (zasłania je wieniec kierownicy).
Zupełnie nowe zegary, z których tylko obrotomierz jest analogowy, a po jego bokach umieszczono dwa ekrany. Każdy z nich wyświetla po dwa "wirtualne" zegary, ale te znajdujące się po bokach nie są widoczne dla kierowcy (zasłania je wieniec kierownicy).INTERIA.PL
Trzy ekrany, ale dwa analogowe zegary zostały. Ten umieszczony na szczycie deski rozdzielczej to sekundnik z małym cyfrowym zegarkiem, pełniące też kolę stopera. Duża lakierowana powierzchnia na tunelu centralnym nie ma żadnych ukrytych w niej przycisków, jak w przypadku Panamery. Szkoda.
Trzy ekrany, ale dwa analogowe zegary zostały. Ten umieszczony na szczycie deski rozdzielczej to sekundnik z małym cyfrowym zegarkiem, pełniące też kolę stopera. Duża lakierowana powierzchnia na tunelu centralnym nie ma żadnych ukrytych w niej przycisków, jak w przypadku Panamery. Szkoda.INTERIA.PL
Testowany egzemplarz miał jednolicie czarne wnętrze, ale Porsche daje wiele możliwości kolorystycznych i łączenia różnych materiałów wykończeniowych. Jedyną "ekstrawagancją" tego auta była kierownica i podłokietnik wykończone alcantarą.
Testowany egzemplarz miał jednolicie czarne wnętrze, ale Porsche daje wiele możliwości kolorystycznych i łączenia różnych materiałów wykończeniowych. Jedyną "ekstrawagancją" tego auta była kierownica i podłokietnik wykończone alcantarą.INTERIA.PL
Jeśli macie ponad 150 cm wzrostu, lepiej nie siadajcie z tyłu. Pamiętajcie też, że nie ma zagłówków, więc kierowca musi bardzo ostrożnie obchodzić się z gazem. Tylna kanapa to jednak głównie miejsce na bagaże.
Jeśli macie ponad 150 cm wzrostu, lepiej nie siadajcie z tyłu. Pamiętajcie też, że nie ma zagłówków, więc kierowca musi bardzo ostrożnie obchodzić się z gazem. Tylna kanapa to jednak głównie miejsce na bagaże.INTERIA.PL
Fotele są bardzo wygodne i świetnie wyprofilowane. Herb Porsche wytłoczony na zagłówkach to miły smaczek, ale wymagający dopłaty 1164 zł. Jak na ceny Porsche, to prawie jak za darmo.
Fotele są bardzo wygodne i świetnie wyprofilowane. Herb Porsche wytłoczony na zagłówkach to miły smaczek, ale wymagający dopłaty 1164 zł. Jak na ceny Porsche, to prawie jak za darmo.INTERIA.PL
Niezmiennie świetne fotele Porsche. Te na zdjęciu do "adaptacyjne fotele sportowe plus z 18-kierunkową regulacją elektryczną". Dopłata 18 609 zł.
Niezmiennie świetne fotele Porsche. Te na zdjęciu do "adaptacyjne fotele sportowe plus z 18-kierunkową regulacją elektryczną". Dopłata 18 609 zł.INTERIA.PL

Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S

.
Karoseria prawie przygotowana
Karoseria prawie przygotowana.
Teraz polerowanie...
Teraz polerowanie....
...i przygotowanie do lakierowania
...i przygotowanie do lakierowania.
Pomarańcz. Pasuje do porsche?
Pomarańcz. Pasuje do porsche? .
Pomarańczowy kolor. Dużo pomarańczowego
Pomarańczowy kolor. Dużo pomarańczowego .
Porsche 911 carrera 4S wygląda coraz ładniej
Porsche 911 carrera 4S wygląda coraz ładniej.
Lakier prawie gotowy
Lakier prawie gotowy .
A teraz transport do montażu
A teraz transport do montażu .
No i mamy logo...
No i mamy logo... .
Montaż tablicy rozdzielczej
Montaż tablicy rozdzielczej .
Nie wiemy, co to za faza produkcji. Coś ktoś?
Nie wiemy, co to za faza produkcji. Coś ktoś? .
Tak przykleja się osłony progów
Tak przykleja się osłony progów .
Wjeżdża tylna szyba
Wjeżdża tylna szyba.
Dopasowanie reflektorów to precyzyjna robota
Dopasowanie reflektorów to precyzyjna robota .
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S
Tak powstawała nasza testówka. To Porsche 911 carrera 4S.
Porsche 911 Carrera 4S
Porsche 911 Carrera 4SINTERIA.PL
Porsche 911 Carrera 4S na filmieINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?