Porównanie: BMW X3, Mercedes GLK, Volvo XC60

X3 jest twarde, a GLK miękki, ale oba prowadzą się znacznie lepiej niż XC60.
X3 jest twarde, a GLK miękki, ale oba prowadzą się znacznie lepiej niż XC60.Motor
Pośrodku deski rozdzielczej umieszczono najlepszy (najwyższa jakość obrazu) ekran z całej trójki. Kokpit XC60 wygląda bardzo estetycznie, ale tylko jemu zdarzało się skrzypienie na nierównej drodze.
Pośrodku deski rozdzielczej umieszczono najlepszy (najwyższa jakość obrazu) ekran z całej trójki. Kokpit XC60 wygląda bardzo estetycznie, ale tylko jemu zdarzało się skrzypienie na nierównej drodze.Motor
Starannie wykończone wnętrze robi wrażenie przyjaznością obsługi. Nie trzeba znać innych BMW, żeby nie mieć tu problemów z obsługą. Niektórym może jednak przeszkadzać duża ilość plastiku.
Starannie wykończone wnętrze robi wrażenie przyjaznością obsługi. Nie trzeba znać innych BMW, żeby nie mieć tu problemów z obsługą. Niektórym może jednak przeszkadzać duża ilość plastiku.Motor
Kokpit Mercedesa wygląda najszlachetniej, a jego obsługa nie sprawia problemów. Cieszy fakt, że dźwigienka kierunkowskazów nie jest umieszczona tak nisko, jak w niektórych innych Mercedesach.
Kokpit Mercedesa wygląda najszlachetniej, a jego obsługa nie sprawia problemów. Cieszy fakt, że dźwigienka kierunkowskazów nie jest umieszczona tak nisko, jak w niektórych innych Mercedesach.Motor

Zobacz również:

    Dane techniczne: BMW X3, Mercedes GLK, Volvo XC60

    Dane techniczne
    BMW
    Mercedes
    Volvo
    Silnik
    benzynowy, turbo
    benzynowy
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    2979 cm3
    3498 cm3
    2953 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R6/24
    V6/24
    R6/24
    Układ
    wzdłużny
    wzdłużny
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    wtrysk bezpośredni
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    306 KM/5800
    306 KM/6500
    304 KM/5600
    Maks. moment obrotowy
    400 Nm/1200
    370 Nm/3500
    440 Nm/2100
    Napęd
    4x4
    4x4
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    aut./7-biegowa
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    tarcz. went./tarcz. went.
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    wielowahaczowe
    McPherson
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    wielowahaczowe
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1880/515 kg
    1845/575 kg
    1823/617 kg
    Średnica zawracania
    11,9 m
    11,7 m
    12,1 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    550/1600 l
    450/1550 l
    495/1455 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    67 l (Pb 95)
    66 l (Pb 95)
    70 l (Pb 95)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    465/188/168 cm
    454/184/167 cm
    463/189/171 cm
    Rozstaw osi
    281 cm
    276 cm
    277 cm
    Opony
    245/50 R18
    235/60 R17
    235/60 R18
    Teoretyczny zasięg
    760 km
    770 km
    650 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    245 km/h
    238 km/h
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,7 s
    6,5 s
    7,3 s
    Zużycie paliwa
    (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    11,2/7,4/8,8
    10,8/7,3/8,6
    15,2/8,1/10,7
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,8 s
    6,6 s
    6,7 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,7 m
    36,6 m
    36,8 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,9 m
    36,7 m
    36,6 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    63,3 dB
    63,0 dB
    64,0 dB
    Zużycie paliwa
    (miasto/trasa w l/100 km)
    13,0/9,1
    13,5/9,4
    16,8/10,4
    Rzeczywisty zasięg
    610 km
    610 km
    550 km
    Cena
    234 600 zł
    233 000 zł
    231 000 zł