Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D - test

Kapitalną zaletą Pajero Sport jest napęd: wyrafinowany, a zarazem sprawdzony już przez 23 lata stosowania.
Kapitalną zaletą Pajero Sport jest napęd: wyrafinowany, a zarazem sprawdzony już przez 23 lata stosowania.Motor
Deska rozdzielcza jest „żywcem” wzięta z pick-upa L200. Mechaniczna dźwignia zmiany napędów to już dziś rzadkość. Jednak ma pewną przewagę nad przyciskami: to kierowca (a nie serwomechanizm) decyduje, jaki napęd ma pracować.
Deska rozdzielcza jest „żywcem” wzięta z pick-upa L200. Mechaniczna dźwignia zmiany napędów to już dziś rzadkość. Jednak ma pewną przewagę nad przyciskami: to kierowca (a nie serwomechanizm) decyduje, jaki napęd ma pracować.Motor

Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D

Fotele są wygodne, ale kabina okazuje się stosunkowo wąska. Skórzanej tapicerki nie ma w cenniku, ale można ją zamówić u dilera.
Fotele są wygodne, ale kabina okazuje się stosunkowo wąska. Skórzanej tapicerki nie ma w cenniku, ale można ją zamówić u dilera.Motor
W Pajero Sport zniknęła główna wada kabiny pick-upa: z tyłu nareszcie jest mnóstwo przestrzeni na nogi.
W Pajero Sport zniknęła główna wada kabiny pick-upa: z tyłu nareszcie jest mnóstwo przestrzeni na nogi.Motor
To kapitalna zaleta tej pełnowymiarowej terenówki: aż 714 l przestrzeni bagażowej. Koło zapasowe jest umieszczone pod autem i dostępne z zewnątrz.
To kapitalna zaleta tej pełnowymiarowej terenówki: aż 714 l przestrzeni bagażowej. Koło zapasowe jest umieszczone pod autem i dostępne z zewnątrz.Motor
Deska rozdzielcza jest „żywcem” wzięta z pick-upa L200. Mechaniczna dźwignia zmiany napędów to już dziś rzadkość. Jednak ma pewną przewagę nad przyciskami: to kierowca (a nie serwomechanizm) decyduje, jaki napęd ma pracować.
Deska rozdzielcza jest „żywcem” wzięta z pick-upa L200. Mechaniczna dźwignia zmiany napędów to już dziś rzadkość. Jednak ma pewną przewagę nad przyciskami: to kierowca (a nie serwomechanizm) decyduje, jaki napęd ma pracować.Motor
Układ kierowniczy wymaga sporo kręcenia przy zawracaniu (ponad cztery obroty od oporu do oporu).
Układ kierowniczy wymaga sporo kręcenia przy zawracaniu (ponad cztery obroty od oporu do oporu).Motor
Przycisk „R/D Lock” obsługuje blokadę tylnego mostu, która bardzo przydaje się w terenie.
Przycisk „R/D Lock” obsługuje blokadę tylnego mostu, która bardzo przydaje się w terenie.Motor
Mała czytelność ekranu komputera pokładowego nie jest jego największym mankamentem. Gorsze jest to, że w słoneczny dzień kompletnie nic na nim nie widać.
Mała czytelność ekranu komputera pokładowego nie jest jego największym mankamentem. Gorsze jest to, że w słoneczny dzień kompletnie nic na nim nie widać.Motor
Pięciobiegowy automat ma funkcję wymuszonej zmiany biegów łopatkami.
Pięciobiegowy automat ma funkcję wymuszonej zmiany biegów łopatkami.Motor
Kapitalną zaletą Pajero Sport jest napęd: wyrafinowany, a zarazem sprawdzony już przez 23 lata stosowania.
Kapitalną zaletą Pajero Sport jest napęd: wyrafinowany, a zarazem sprawdzony już przez 23 lata stosowania.Motor
Reduktor, dwie blokady „dyfrów” i prześwit 215 mm pod mostem pozwalają nie bać się terenu.
Reduktor, dwie blokady „dyfrów” i prześwit 215 mm pod mostem pozwalają nie bać się terenu.Motor

Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D

Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-DMotor

Zobacz również:

    Poprzednik

    Oparty był na pick-upie L200 poprzedniej generacji. Wytwarzany od 1996 r. Nie miał zaawansowanego napędu Super Select, tylko prosty Easy Select 4WD.
    Oparty był na pick-upie L200 poprzedniej generacji. Wytwarzany od 1996 r. Nie miał zaawansowanego napędu Super Select, tylko prosty Easy Select 4WD.Mitsubishi

    Dane techniczne: Mitsubishi Pajero Sport 2.5 Di-D

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2477 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    178 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    350 Nm/1800
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne
    oś sztywna
    Masa/ładowność
    2040/670 kg
    Średnica zawracania
    11,2 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    714/1813 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    70 l (ON)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    470/182/184 cm
    Rozstaw osi
    280 cm
    Opony
    265/65 R17
    Teoretyczny zasięg
    740 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    176 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,4 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    11,2/8,3/9,4
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,5 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    44,2 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    44,5 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,8 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    10,2/13,5
    Rzeczywisty zasięg
    590 km
    Cena wersji podstawowej*
    137 990 zł
    Cena
    159 990 zł
    *z tym samym silnikiem