Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle – test

Snorkel powinien być skierowany do tyłu, nie do przodu – przy szybkim wjeździe w wodę ma to znaczenie.
Snorkel powinien być skierowany do tyłu, nie do przodu – przy szybkim wjeździe w wodę ma to znaczenie.Motor
Zegary są mało czytelne. To samo można powiedzieć o komputerze pokładowym na konsoli.
Zegary są mało czytelne. To samo można powiedzieć o komputerze pokładowym na konsoli.Motor
Skóra i elektryczna regulacja: są. Wyprofilowanie: słabe.
Skóra i elektryczna regulacja: są. Wyprofilowanie: słabe.Motor
Z tyłu siedzi się w pozycji półleżącej. Ale jest całkiem wygodnie.
Z tyłu siedzi się w pozycji półleżącej. Ale jest całkiem wygodnie.Motor
Pajero
PajeroMotor

MITSUBISHI PAJERO 3.2 DID INSTYLE: PODSUMOWANIE

  • fantastyczne zdolności terenowe,
  • dużo miejsca w kabinie,
  • zaawansowany napęd 4x4 (stały, ale rozłączalny - tego nie ma w Toyocie Land Cruiser).
  • wyjątkowo duże spalanie,
  • archaiczne wykonanie,
  • niestabilne prowadzenie.

Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle

Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle Motor

Dane techniczne i osiągi: Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle

 
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
3200 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
200 KM/3800
Maks. moment obrotowy
441 Nm/2000
Skrzynia biegów
automatyczna/5-biegowa
Napęd
4x4
Dług./szer./wys.
490/188/186 cm
Rozstaw osi
278 cm
Masa/ładowność
2265/765 kg
Pojemność bagażnika (7/5/2 os.)
215/663/1758 l
Poj. zbiornika paliwa
88 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Śr. zużycie paliwa wg producenta*
10,1/7,5/8,5
Zużycie paliwa w teście*
15,0/12,3/13,5
Cena
209 990 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)