Mercedes S 560 4Matic L - wzór komfortu

Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Nowy silnik 4.0 V8 biturbo to słabsza wersja konstrukcji z Mercedesa-AMG GT czy S 63 AMG. Świadczą o tym liczne oznaczenia AMG pod maską S 560.
Nowy silnik 4.0 V8 biturbo to słabsza wersja konstrukcji z Mercedesa-AMG GT czy S 63 AMG. Świadczą o tym liczne oznaczenia AMG pod maską S 560.Motor

Mercedes S 560 4Matic L na zdjęciach

Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Przy okazji liftingu w świetnie wykończonym wnętrzu pojawiła się nowa kierownica. Ergonomia jest bardzo dobra, łatwość obsługi wyświetlaczy – nie do końca.
Przy okazji liftingu w świetnie wykończonym wnętrzu pojawiła się nowa kierownica. Ergonomia jest bardzo dobra, łatwość obsługi wyświetlaczy – nie do końca.Motor
Fantastyczne fotele są wielkie i wygodne. Siedzisko wydłuża się w całości (a nie wysuwa tylko przednią część). W zakrętach boczki foteli dopompowują się, by lepiej podtrzymać ciała podróżnych.
Fantastyczne fotele są wielkie i wygodne. Siedzisko wydłuża się w całości (a nie wysuwa tylko przednią część). W zakrętach boczki foteli dopompowują się, by lepiej podtrzymać ciała podróżnych.Motor
Klasa S w przedłużonej o 13 cm wersji L zapewnia mnóstwo miejsca z tyłu. Elektryczne sterowanie tylnymi siedzeniami kosztuje 8807 zł. Dwa podświetlane lusterka w podsufitce są oferowane seryjnie.
Klasa S w przedłużonej o 13 cm wersji L zapewnia mnóstwo miejsca z tyłu. Elektryczne sterowanie tylnymi siedzeniami kosztuje 8807 zł. Dwa podświetlane lusterka w podsufitce są oferowane seryjnie.Motor

Mercedes S 560 4Matic L - ciekawe elementy wyposażenia

Oświetlenie nastrojowe delikatnie, ale efektownie rozświetla wnętrze, dając kierowcy wybór 7 kolorów.
Oświetlenie nastrojowe delikatnie, ale efektownie rozświetla wnętrze, dając kierowcy wybór 7 kolorów.Motor
Nowe, efektowne światła podczas podchodzenia do auta i oddalania od niego przez chwilę świecą na niebiesko.
Nowe, efektowne światła podczas podchodzenia do auta i oddalania od niego przez chwilę świecą na niebiesko.Motor
Kolorowy ekran typu head-up wyświetla aktualną i dozwoloną prędkość oraz informacje z tempomatu i nawigacji.
Kolorowy ekran typu head-up wyświetla aktualną i dozwoloną prędkość oraz informacje z tempomatu i nawigacji.Motor
W grillu są dwie kamery. Ta, będąca częścią systemu kamer 360º, jest wysuwana. Sąsiednia (podczerwona do asystenta jazdy nocnej) ma własny spryskiwacz.
W grillu są dwie kamery. Ta, będąca częścią systemu kamer 360º, jest wysuwana. Sąsiednia (podczerwona do asystenta jazdy nocnej) ma własny spryskiwacz.Motor
Za dodatkowe 13 549 zł klasa S może mieć system multimedialny z tyłu.
Za dodatkowe 13 549 zł klasa S może mieć system multimedialny z tyłu.Motor
Bezprzewodową ładowarkę do telefonów umieszczono w podłokietniku, co nie jest najwygodniejszym rozwiązaniem.
Bezprzewodową ładowarkę do telefonów umieszczono w podłokietniku, co nie jest najwygodniejszym rozwiązaniem.Motor
Dopełnieniem jednych z najlepszych foteli we współczesnej motoryzacji są miękkie zagłówki z wyginanymi boczkami.
Dopełnieniem jednych z najlepszych foteli we współczesnej motoryzacji są miękkie zagłówki z wyginanymi boczkami. Motor
Rząd przycisków pod lewym nawiewem służy do obsługi m.in. asystenta pasa, kamery noktowizyjnej, ekranu head-up czy rolety tylnej szyby.
Rząd przycisków pod lewym nawiewem służy do obsługi m.in. asystenta pasa, kamery noktowizyjnej, ekranu head-up czy rolety tylnej szyby.Motor
Elektryczne ustawianie kolumny kierownicy z funkcją ułatwiania wsiadania należy do wyposażenia seryjnego. Za dopłatą jej wieniec może być podgrzewany (w pakiecie z ogrzewaniem przednich i tylnych podłokietników).
Elektryczne ustawianie kolumny kierownicy z funkcją ułatwiania wsiadania należy do wyposażenia seryjnego. Za dopłatą jej wieniec może być podgrzewany (w pakiecie z ogrzewaniem przednich i tylnych podłokietników).Motor
Pakiet „Chauffeur” (5137 zł) pozwala przesuwać prawy fotel siedzącemu za nim.
Pakiet „Chauffeur” (5137 zł) pozwala przesuwać prawy fotel siedzącemu za nim.Motor

Dane techniczne, osiągi, dane testowe: Mercedes S 560 4Matic L

 
Mercedes S 560 4Matic L
Silnik
benzynowy, biturbo
Pojemność skokowa
3982 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
Moc maksymalna
469 KM/5250
Maks. moment obrotowy
700 Nm/2000
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
automatyczna/9-biegowa
Długość/szerokość/wysokość
527/191/150 cm
Rozstaw osi
317 cm
Średnica zawracania
12,3 m
Masa/ładowność
2050/755 kg
Pojemność bagażnika
530 l
Poj. zbiornika paliwa
80 l (Pb 95)
Opony
245/50 R18
Osiągi, zużycie paliwa (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,6 s
Zużycie paliwa*
11,6/6,8/8,5
Zasięg
940 km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,6 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,9 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
37,4 m →
Poziom hałasu przy 100 km/h
61,0 dB
Zużycie paliwa*
17,5/8,5/13,0
Rzeczywisty zasięg
610 km
Cena
553 000 zł
* miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby

MERCEDES S 560 4MATIC L: PLUSY I MINUSY

MERCEDES S 560 4MATIC L: PODSUMOWANIE

Mercedes S 560 4Matic L
Mercedes S 560 4Matic LMotor
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?