Mazda zbudowała "BMW X3 w dieslu". Wyszło znakomicie

Mazda CX-60 3,3 e-SKYACTIV D
Mazda CX-60 3,3 e-SKYACTIV Dmateriały prasowe
CX-60 poza wersją hybrydową sprzedawane jest również z 3,3-litrowym silnikiem Diesla
CX-60 poza wersją hybrydową sprzedawane jest również z 3,3-litrowym silnikiem Dieslamateriały prasowe

W tym szaleństwie jest logika

Sześciocylindrowy silnik wysokoprężny pasuje do dużego SUV-a
Sześciocylindrowy silnik wysokoprężny pasuje do dużego SUV-amateriały prasowe

A jakie to modyfikacje?

CX-60 wpisuje się w język stylistyczny pozostałych modeli Mazdy
CX-60 wpisuje się w język stylistyczny pozostałych modeli Mazdymateriały prasowe

Po co to wszystko?

Umieszczony wzdłużnie, sześciocylindrowy motor napędza tylne koła
Umieszczony wzdłużnie, sześciocylindrowy motor napędza tylne kołamateriały prasowe

I co, zadziałało?

4,9 l/100 km – taki wynik zobaczyłem po pokonaniu 200-kilometrowej trasy
4,9 l/100 km – taki wynik zobaczyłem po pokonaniu 200-kilometrowej trasyAdam MajcherekINTERIA.PL

4,6 l na setkę? To musiała być męka!

CX-60 może wyjechać z salonu na obręczach o średnicy 18 lub 20 cali
CX-60 może wyjechać z salonu na obręczach o średnicy 18 lub 20 calimateriały prasowe

Ale jak przyciśniesz, to w baku robi się wir?

Nowy SUV Mazdy ma 4,75 m długości, jest wysoki na 1,69 metra i szeroki na 1,89 metra
Nowy SUV Mazdy ma 4,75 m długości, jest wysoki na 1,69 metra i szeroki na 1,89 metramateriały prasowe

A deptanie prawego pedału CX-60 faktycznie jest przyjemne

BMW X3 z trzylitrowym dieslem w podstawowej wersji kosztuje więcej, niż Mazda w najwyższej
BMW X3 z trzylitrowym dieslem w podstawowej wersji kosztuje więcej, niż Mazda w najwyższej materiały prasowe

Planującym zakup CX-60 sugerowałbym poczekać na wersję 4x4

Mogłoby się wydawać, że czerwień nie będzie pasowała do dużego SUV-a, ale CX-60 w tym kolorze wygląda świetnie
Mogłoby się wydawać, że czerwień nie będzie pasowała do dużego SUV-a, ale CX-60 w tym kolorze wygląda świetniemateriały prasowe
Na suchym asfalcie tylnonapędowe CX-60 sprawuje się świetnie
Na suchym asfalcie tylnonapędowe CX-60 sprawuje się świetniemateriały prasowe
Nie ma wielkiego, dotykowego ekranu? Nie szkodzi
Nie ma wielkiego, dotykowego ekranu? Nie szkodzimateriały prasowe

A kupiłbyś CX-60 czy nie?

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?