Mały silnik, duża bateria i mnóstwo mocy. Mercedes znalazł złoty środek?

Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL

Hybryda plug-in to ciekawy napęd, ale często niedoskonały

Mercedes GLC 400 e

Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL

Mercedesem GLC 400 e faktycznie można jeździć na co dzień jak elektrykiem

Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL

Mercedes nie zapomniał o ergonomii w GLC

Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL
Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL

Mercedes GLC 400 e - cena i podsumowanie

Mercedes GLC 400 e
Mercedes GLC 400 eMichał DomańskiINTERIA.PL

Mercedes GLC 400 e

Dane techniczne 
Silnik spalinowy
R4, t. benzynowy
Pojemność
1999 ccm
Moc
252 KM (5800 obr./min)
Maksymalny moment obrotowy
400 Nm (2000-3200 obr./min)
Skrzynia biegów
automatyczna 9b
Napęd
4x4 (stały)
Moc silnika elektrycznego
136 KM 
Maks. mom. obr. silnika el.
440 Nm 
Łączna moc układu
381 KM 
Łączny maks. mom. układu
650 Nm 
Pojemność baterii
31,2 kWh
Osiągi 
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,6 s 
Prędkość maksymalna
237 km/h 
Pręd. maks. w trybie el.
140 km/h
Zasięg elektryczny
130 km
Średnie zużycie paliwa
0,5 l/100 km
Wymiary 
Długość
4716 mm
Szerokość 
1890 mm
Wysokość 
1647 mm
Rozstaw osi 
2888 mm
Pojemność bagażnika 
470 l
Masa własna
2335 kg
Cena testowanej wersji
332 tys. zł