Kia Ceed SW 1.4 T-GDI - klasowy prymus w dobrej cenie

Tylne światła nowego Ceeda Kombi przypominają te stosowane w BMW.
Tylne światła nowego Ceeda Kombi przypominają te stosowane w BMW.Motor

Zobacz również:

    Świetnie rozplanowany i porządnie wykończony kokpit. Mała obudowa airbagu w kierownicy i wystający ekran świadczą o tym, że Kia „zna” najnowsze trendy.
    Świetnie rozplanowany i porządnie wykończony kokpit. Mała obudowa airbagu w kierownicy i wystający ekran świadczą o tym, że Kia „zna” najnowsze trendy.Motor
    [1] Asystent pasa nie tylko ostrzega przy zjeżdżaniu, ale aktywnie wspomaga powrót na właściwy tor jazdy. [2] Pod włącznikami ogrzewania foteli, przedniej szyby i kierownicy (pakiet za 2000 zł) – seryjna ładowarka bezprzewodowa.
    [1] Asystent pasa nie tylko ostrzega przy zjeżdżaniu, ale aktywnie wspomaga powrót na właściwy tor jazdy. [2] Pod włącznikami ogrzewania foteli, przedniej szyby i kierownicy (pakiet za 2000 zł) – seryjna ładowarka bezprzewodowa.Motor
    Bagażnik (625 l) – niezbyt wysoki, ale za to głęboki i szeroki. Z prawej: głośniki opcjonalnego audio JBL. Każda z odmian Ceeda Kombi standardowo oferuje dojazdowe koło zapasowe.
    Bagażnik (625 l) – niezbyt wysoki, ale za to głęboki i szeroki. Z prawej: głośniki opcjonalnego audio JBL. Każda z odmian Ceeda Kombi standardowo oferuje dojazdowe koło zapasowe.Motor
    System aranżacji przestrzeni bagażowej (seryjny) pomaga utrzymać pakunki w miejscu.
    System aranżacji przestrzeni bagażowej (seryjny) pomaga utrzymać pakunki w miejscu.Motor
    Pod całą podłogą bagażnika są głębokie na ok. 10 cm skrytki (plastikowe, a więc łatwe do czyszczenia).
    Pod całą podłogą bagażnika są głębokie na ok. 10 cm skrytki (plastikowe, a więc łatwe do czyszczenia).Motor
    Schowek położony najbliżej progu jest głębszy – ma 25 cm (przewidziano w nim miejsce na zdjętą roletę oraz siatkę oddzielającą bagażnik od kabiny).
    Schowek położony najbliżej progu jest głębszy – ma 25 cm (przewidziano w nim miejsce na zdjętą roletę oraz siatkę oddzielającą bagażnik od kabiny).Motor
    Duże i wygodne fotele z bardzo miękkimi oraz regulowanymi dwuosiowo zagłówkami.
    Duże i wygodne fotele z bardzo miękkimi oraz regulowanymi dwuosiowo zagłówkami.Motor
    Z tyłu zmieszczą się nawet osoby mierzące 190 cm. Tunel ma tylko 7 cm wysokości. Szkoda, że pod nawiewami brakuje gniazdek USB/12 V.
    Z tyłu zmieszczą się nawet osoby mierzące 190 cm. Tunel ma tylko 7 cm wysokości. Szkoda, że pod nawiewami brakuje gniazdek USB/12 V.Motor
    Każdą z soczewek świateł mijania/drogowych otaczają cztery diody lamp dziennych (jak w Porsche).
    Każdą z soczewek świateł mijania/drogowych otaczają cztery diody lamp dziennych (jak w Porsche).Motor

    Dane techniczne, osiągi, dane testowe: Kia Ceed SW 1.4 T-GDI 7DCT L

     
    Kia Ceed SW 1.4 T-GDI 7DCT L
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1353 cm3
    Moc maksymalna
    140 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    242 Nm/1500
    Skrzynia biegów
    automatyczna/7-biegowa
    Długość/szerokość/wysokość
    460/180/147 cm
    Rozstaw osi
    265 cm
    Średnica zawracania
    10,6 m
    Masa/ładowność
    1307/573 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    625/1694 l
    Opony
    205/55 R16
    Osiągi, zużycie paliwa (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    206 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,4 s
    Zużycie paliwa*
    6,7/5,0/5,7
    Zasięg
    870 km
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,4 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    62,2 dB
    Zużycie paliwa*
    8,8/6,0/7,4
    Rzeczywisty zasięg
    670 km
    Cena
    92 490 zł
    * miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
    wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby

    KIA CEED SW 1.4 T-GDI 7DCT L: PLUSY I MINUSY

    KIA CEED SW 1.4 T-GDI 7DCT L: PODSUMOWANIE

    kia ceed
    kia ceedMotor
    Motor
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?