Jeep Grand Cherokee SRT8 - test

SRT8 wyróżnia się m.in. zderzakiem z dodatkowymi wlotami do chłodzenia hamulców oraz ogromnymi wylotami powietrza na masce.
SRT8 wyróżnia się m.in. zderzakiem z dodatkowymi wlotami do chłodzenia hamulców oraz ogromnymi wylotami powietrza na masce.Motor
Kokpit Jeepa SRT8 wyróżniają elementy z włókna węglowego oraz mocno wyprofilowana kierownica.
Kokpit Jeepa SRT8 wyróżniają elementy z włókna węglowego oraz mocno wyprofilowana kierownica.Motor

Jeep Grand Cherokee SRT8

SRT8 wyróżnia się m.in. zderzakiem z dodatkowymi wlotami do chłodzenia hamulców oraz ogromnymi wylotami powietrza na masce.
SRT8 wyróżnia się m.in. zderzakiem z dodatkowymi wlotami do chłodzenia hamulców oraz ogromnymi wylotami powietrza na masce.Motor
Wersja SRT8 otrzymała nieco głębsze fotele wykończone kombinacją skóry i zamszu.
Wersja SRT8 otrzymała nieco głębsze fotele wykończone kombinacją skóry i zamszu.Motor
Tu można sprawdzić np. osiągi auta (mocno zawyżone) albo przeciążenia. Minusem są liczne błędy, m.in. w tłumaczeniu na język polski.
Tu można sprawdzić np. osiągi auta (mocno zawyżone) albo przeciążenia. Minusem są liczne błędy, m.in. w tłumaczeniu na język polski.Motor
Kokpit Jeepa SRT8 wyróżniają elementy z włókna węglowego oraz mocno wyprofilowana kierownica.
Kokpit Jeepa SRT8 wyróżniają elementy z włókna węglowego oraz mocno wyprofilowana kierownica.Motor
„Zwykłe” Grand Cherokee mają tu przyciski do włączania reduktora i regulacji prześwitu. W SRT8 zastąpił je klawisz trybu Launch Control.
„Zwykłe” Grand Cherokee mają tu przyciski do włączania reduktora i regulacji prześwitu. W SRT8 zastąpił je klawisz trybu Launch Control.Motor
Potężny silnik świetnie brzmi i zapewnia rewelacyjne osiągi. Wyłączanie 4 z 8 cylindrów pozwala zużyć w trasie tylko 11,6 l/100 km.
Potężny silnik świetnie brzmi i zapewnia rewelacyjne osiągi. Wyłączanie 4 z 8 cylindrów pozwala zużyć w trasie tylko 11,6 l/100 km.Motor
Tarcze z przodu mają średnicę 38, a z tyłu 35 cm (zaciski odpowiednio 6- i 4-tłoczkowe). Potrafią zatrzymać auto ze 100 km/h po ok. 35 m!
Tarcze z przodu mają średnicę 38, a z tyłu 35 cm (zaciski odpowiednio 6- i 4-tłoczkowe). Potrafią zatrzymać auto ze 100 km/h po ok. 35 m!Motor
Dwie końcówki wydechu o średnicy ramienia zapewniają niepowtarzalną „ścieżkę dźwiękową”.
Dwie końcówki wydechu o średnicy ramienia zapewniają niepowtarzalną „ścieżkę dźwiękową”.Motor

Jeep Grand Cherokee SRT8

Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor
Jeep Grand Cherokee SRT8
Jeep Grand Cherokee SRT8Motor

Zobacz również:

    Jeep Grand Cherokee SRT8 - podsumowanie

    • fenomenalne osiągi,
    • świetne prowadzenie,
    • skuteczne hamulce,
    • piękny dźwięk silnika,
    • kompletne wyposażenie standardowe
    • wysoka cena zakupu,
    • spore zapotrzebowanie na paliwo,
    • ograniczony komfort jazdy,
    • ograniczony zasięg na jednym tankowaniu

    Dane techniczne: Jeep Grand Cherokee SRT8

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    6417 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/16
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    468 KM/6250
    Maks. moment obrotowy
    624 Nm/4100
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    483/195/179 cm
    Rozstaw osi
    292 cm
    Średnica zawracania
    11,6 m
    Masa/ładowność
    2343/606 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    457/1554 l
    Poj. zbiornika paliwa
    94 l (Pb 95)
    Opony
    295/40 R20
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    257 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,0 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,8 s
    Przyspieszenie 0-150 km/h
    10,5 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    20,3 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    35,3 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    34,7 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,0 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    96 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,4
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    20,7/10,1/14,0
    Teoretyczny zasięg
    670 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    24,4/11,6/18,0
    Rzeczywisty zasięg
    520 km
    Cena wersjii podstawowej**
    334 900 zł
    Cena
    334 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem