Jaguar XF 2.0 turbo - test

Nowy silnik brzmi przyjemnie. Absolutnie nie przeszkadza to, że ma on teraz 4 zamiast 6 cylindrów.
Nowy silnik brzmi przyjemnie. Absolutnie nie przeszkadza to, że ma on teraz 4 zamiast 6 cylindrów.Motor
Za kierownicą łatwo zająć wygodną pozycję do jazdy. Jakość materiałów i montażu jest wysoka. XF ma seryjnie system audio z siedmiocalowym ekranem dotykowym.
Za kierownicą łatwo zająć wygodną pozycję do jazdy. Jakość materiałów i montażu jest wysoka. XF ma seryjnie system audio z siedmiocalowym ekranem dotykowym.Motor

Jaguar XF 2.0 turbo

Silnik 2.0 turbo o mocy 240 KM to bardzo dobre źródło napędu dla Jaguara XF.
Silnik 2.0 turbo o mocy 240 KM to bardzo dobre źródło napędu dla Jaguara XF.Motor
Nawiewy powietrza automatycznej klimatyzacji są zasłaniane gdy układ nie pracuje.
Nawiewy powietrza automatycznej klimatyzacji są zasłaniane gdy układ nie pracuje.Motor
Po włąceniu silnika pokrętło do sterowania skrzynią biegów...
Po włąceniu silnika pokrętło do sterowania skrzynią biegów...Motor
...samo się wysuwa.
...samo się wysuwa.Motor
Za kierownicą łatwo zająć wygodną pozycję do jazdy. Jakość materiałów i montażu jest wysoka. XF ma seryjnie system audio z siedmiocalowym ekranem dotykowym.
Za kierownicą łatwo zająć wygodną pozycję do jazdy. Jakość materiałów i montażu jest wysoka. XF ma seryjnie system audio z siedmiocalowym ekranem dotykowym.Motor
Dźwięk pracy nowego silnika jest przyjemny i absolutnie nie przeszkadza to, że ma on teraz cztery zamiast sześciu cylindrów.
Dźwięk pracy nowego silnika jest przyjemny i absolutnie nie przeszkadza to, że ma on teraz cztery zamiast sześciu cylindrów.Motor
W podstawowej wersji Jaguar XF ma 17-calowe koła. Testowany był wyposażony w 18-calowe.
W podstawowej wersji Jaguar XF ma 17-calowe koła. Testowany był wyposażony w 18-calowe.Motor
  • wystarczająca przestronność z przodu,
  • dobra jakość wykonania,
  • precyzyjne prowadzenie,
  • wysoki komfort jazdy,
  • dynamiczny silnik.
  • mało miejsca na tylnej kanapie,
  • nieregularny kształt bagażnika,
  • przeciętna ergonomia obsługi,
  • niewielka sieć serwisowa.

Dane techniczne: Jaguar XF 2.0 turbo

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1999 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
240 KM/5500
Maks. moment obrotowy
340 Nm/2000
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Napęd
tylny
Pojemność bagażnika
540 l
Długość/szerokość/wysokość
496/192/146 cm
Rozstaw osi
291 cm
Masa własna/ładowność
1727/503 kg
Osiągi
Prędkość maksymalna
241 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
13,4/6,2/8,9
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
14,4/8,0
Cena
198 900 zł