Jaguar F-Type Coupe R - test

Jaguar F-Type Coupe R - test
Jaguar F-Type Coupe R - testMotor
Nie brak tu drogich materiałów (jak zamsz na kierownicy), ale jakość niektórych nie przystaje do auta w tej cenie.
Nie brak tu drogich materiałów (jak zamsz na kierownicy), ale jakość niektórych nie przystaje do auta w tej cenie.Motor

Jaguar F-Type Coupe R

Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Prawy przycisk zmienia dźwięk wydechu z całkiem efektownego na absolutnie niepowtarzalny.
Prawy przycisk zmienia dźwięk wydechu z całkiem efektownego na absolutnie niepowtarzalny.Motor
...lub wyłączyć.
...lub wyłączyć.Motor
Można konfigurować pracę elementów decydujących o charakterze auta – silnika, automatu, układu kierowniczego i zawieszenia. W zależności od wyboru, jeździ się dobrze albo fenomenalnie.
Można konfigurować pracę elementów decydujących o charakterze auta – silnika, automatu, układu kierowniczego i zawieszenia. W zależności od wyboru, jeździ się dobrze albo fenomenalnie.Motor
Przednie tarcze mają średnicę 380, a tylne – 376 mm. Skuteczność tych hamulców jest wręcz fenomenalna.
Przednie tarcze mają średnicę 380, a tylne – 376 mm. Skuteczność tych hamulców jest wręcz fenomenalna.Motor
F-Type Coupe to zdecydowanie jedno z najpiękniejszych aut na rynku.
F-Type Coupe to zdecydowanie jedno z najpiękniejszych aut na rynku.Motor
Układ stabilizacji toru jazdy DSC można „uśpić” (pozwala wtedy na lekkie uślizgi)...
Układ stabilizacji toru jazdy DSC można „uśpić” (pozwala wtedy na lekkie uślizgi)...Motor
Dzięki doładowaniu kompresorem, 5-litrowy silnik najmocniejszego F-Type'a rozwija swoją moc w wyjątkowo przewidywalny, liniowy sposób.
Dzięki doładowaniu kompresorem, 5-litrowy silnik najmocniejszego F-Type'a rozwija swoją moc w wyjątkowo przewidywalny, liniowy sposób.Motor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Kubełkowe fotele nie tylko dają świetne podparcie, są też duże i wygodne, dzięki czemu nie męczą nawet po kilku godzinach jazdy.
Kubełkowe fotele nie tylko dają świetne podparcie, są też duże i wygodne, dzięki czemu nie męczą nawet po kilku godzinach jazdy.Motor
Nie brak tu drogich materiałów (jak zamsz na kierownicy), ale jakość niektórych nie przystaje do auta w tej cenie.
Nie brak tu drogich materiałów (jak zamsz na kierownicy), ale jakość niektórych nie przystaje do auta w tej cenie.Motor

Jaguar F-Type Coupe R

Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor
Jaguar F-Type Coupe R
Jaguar F-Type Coupe RMotor

Jaguar F-Type Coupe R - podsumowanie

  • fenomenalny design,
  • świetne prowadzenie,
  • rewelacyjne osiągi,
  • skuteczne hamulce,
  • niepowtarzalny dźwięk silnika i wydechu
  • wysoka cena zakupu,
  • kiepska widoczność do tyłu,
  • bardzo wąski otwór załadunkowy bagażnika

Dane techniczne: Jaguar F-Type Coupe R

 
Jaguar F-Type Coupe
Silnik
benzynowy, kompr.
Pojemność skokowa
5000 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
550 KM/6500
Maks. moment obrotowy
680 Nm/2500
Napęd
tylny
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Długość/szerokość/wysokość
447/192/132 cm
Rozstaw osi
262 cm
Średnica zawracania
10,7 m
Masa/ładowność
1665/385 kg
Pojemność bagażnika
315 l
Poj. zbiornika paliwa
72 l (Pb 95)
Opony (przód; tył)
255/35 R20; 295/30 R20
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
300 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,2 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,8 s
Przyspieszenie 0-160 km/h
8,4 s
Przyspieszenie 0-200 km/h
12,9 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
34,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
33,9 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
68,6 dB
Rzeczywista prędkość*
95 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,3
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
15,9/8,3/11,1
Teoretyczny zasięg
650 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
23,0/10,6/16,8
Rzeczywisty zasięg
430 km
Cena wersji podstawowej**
539 800 zł
Cena
539 800 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem