Jaguar F-Type Coupe R - test

Jaguar F-Type Coupe R - test
Jaguar F-Type Coupe R - testMotor
Nie brak tu drogich materiałów (jak zamsz na kierownicy), ale jakość niektórych nie przystaje do auta w tej cenie.
Nie brak tu drogich materiałów (jak zamsz na kierownicy), ale jakość niektórych nie przystaje do auta w tej cenie.Motor

Zobacz również:

    Jaguar F-Type Coupe R

    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Prawy przycisk zmienia dźwięk wydechu z całkiem efektownego na absolutnie niepowtarzalny.
    Prawy przycisk zmienia dźwięk wydechu z całkiem efektownego na absolutnie niepowtarzalny.Motor
    ...lub wyłączyć.
    ...lub wyłączyć.Motor
    Można konfigurować pracę elementów decydujących o charakterze auta – silnika, automatu, układu kierowniczego i zawieszenia. W zależności od wyboru, jeździ się dobrze albo fenomenalnie.
    Można konfigurować pracę elementów decydujących o charakterze auta – silnika, automatu, układu kierowniczego i zawieszenia. W zależności od wyboru, jeździ się dobrze albo fenomenalnie.Motor
    Przednie tarcze mają średnicę 380, a tylne – 376 mm. Skuteczność tych hamulców jest wręcz fenomenalna.
    Przednie tarcze mają średnicę 380, a tylne – 376 mm. Skuteczność tych hamulców jest wręcz fenomenalna.Motor
    F-Type Coupe to zdecydowanie jedno z najpiękniejszych aut na rynku.
    F-Type Coupe to zdecydowanie jedno z najpiękniejszych aut na rynku.Motor
    Układ stabilizacji toru jazdy DSC można „uśpić” (pozwala wtedy na lekkie uślizgi)...
    Układ stabilizacji toru jazdy DSC można „uśpić” (pozwala wtedy na lekkie uślizgi)...Motor
    Dzięki doładowaniu kompresorem, 5-litrowy silnik najmocniejszego F-Type'a rozwija swoją moc w wyjątkowo przewidywalny, liniowy sposób.
    Dzięki doładowaniu kompresorem, 5-litrowy silnik najmocniejszego F-Type'a rozwija swoją moc w wyjątkowo przewidywalny, liniowy sposób.Motor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Kubełkowe fotele nie tylko dają świetne podparcie, są też duże i wygodne, dzięki czemu nie męczą nawet po kilku godzinach jazdy.
    Kubełkowe fotele nie tylko dają świetne podparcie, są też duże i wygodne, dzięki czemu nie męczą nawet po kilku godzinach jazdy.Motor
    Nie brak tu drogich materiałów (jak zamsz na kierownicy), ale jakość niektórych nie przystaje do auta w tej cenie.
    Nie brak tu drogich materiałów (jak zamsz na kierownicy), ale jakość niektórych nie przystaje do auta w tej cenie.Motor

    Jaguar F-Type Coupe R

    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor
    Jaguar F-Type Coupe R
    Jaguar F-Type Coupe RMotor

    Jaguar F-Type Coupe R - podsumowanie

    • fenomenalny design,
    • świetne prowadzenie,
    • rewelacyjne osiągi,
    • skuteczne hamulce,
    • niepowtarzalny dźwięk silnika i wydechu
    • wysoka cena zakupu,
    • kiepska widoczność do tyłu,
    • bardzo wąski otwór załadunkowy bagażnika

    Dane techniczne: Jaguar F-Type Coupe R

     
    Jaguar F-Type Coupe
    Silnik
    benzynowy, kompr.
    Pojemność skokowa
    5000 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/32
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    550 KM/6500
    Maks. moment obrotowy
    680 Nm/2500
    Napęd
    tylny
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    447/192/132 cm
    Rozstaw osi
    262 cm
    Średnica zawracania
    10,7 m
    Masa/ładowność
    1665/385 kg
    Pojemność bagażnika
    315 l
    Poj. zbiornika paliwa
    72 l (Pb 95)
    Opony (przód; tył)
    255/35 R20; 295/30 R20
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    300 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,2 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    3,8 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h
    8,4 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    12,9 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    34,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    33,9 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    68,6 dB
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,3
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    15,9/8,3/11,1
    Teoretyczny zasięg
    650 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    23,0/10,6/16,8
    Rzeczywisty zasięg
    430 km
    Cena wersji podstawowej**
    539 800 zł
    Cena
    539 800 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem