Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC - test

<b>Genesis ma seryjny napęd 4x4. W ustawieniu Sport do 90% siły napędowej może zostać wysłane na tylne koła.</b>
<b>Genesis ma seryjny napęd 4x4. W ustawieniu Sport do 90% siły napędowej może zostać wysłane na tylne koła.</b>Motor
To nie Hyundai, to Genesis, o czym świadczy logo na kierownicy. Oprócz skóry, za klimat w kabinie odpowiadają prawdziwe drewno i aluminium. Ergonomia i funkcjonalność – na wysokim poziomie. Seryjny wyświetlacz Head-up.
To nie Hyundai, to Genesis, o czym świadczy logo na kierownicy. Oprócz skóry, za klimat w kabinie odpowiadają prawdziwe drewno i aluminium. Ergonomia i funkcjonalność – na wysokim poziomie. Seryjny wyświetlacz Head-up.Motor

Zobacz również:

    Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC

    Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC
    Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRACMotor
    Przy cofaniu Genesis potrafi wskazać kierunek, z którego nadjeżdża inne auto.
    Przy cofaniu Genesis potrafi wskazać kierunek, z którego nadjeżdża inne auto.Motor
    Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC
    Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRACMotor
    Genesis ma seryjny napęd 4x4. W ustawieniu Sport do 90% siły napędowej może zostać wysłane na tylne koła.
    Genesis ma seryjny napęd 4x4. W ustawieniu Sport do 90% siły napędowej może zostać wysłane na tylne koła.Motor
    Seryjne są skrętne reflektory biksenonowe. „Prostokąt” w osłonie chłodnicy to radar aktywnego tempomatu.
    Seryjne są skrętne reflektory biksenonowe. „Prostokąt” w osłonie chłodnicy to radar aktywnego tempomatu.Motor
    Aby pokrywa bagażnika otworzyła się, wystarczy stać przy niej przez 3 s.
    Aby pokrywa bagażnika otworzyła się, wystarczy stać przy niej przez 3 s.Motor
    ...z panelem audio w podłokietniku.
    ...z panelem audio w podłokietniku.Motor
    Dużo więcej miejsca niż w BMW serii 5. Kanapa – m.in. wentylowana, o regulowanym kącie oparcia i...
    Dużo więcej miejsca niż w BMW serii 5. Kanapa – m.in. wentylowana, o regulowanym kącie oparcia i...Motor
    Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC
    Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRACMotor
    Wielkie fotele, ustawiane w 6 płaszczyznach i z wysuwaną podpórką pod uda, nie są „pluszowo” miękkie. Świetna pozycja kierowcy.
    Wielkie fotele, ustawiane w 6 płaszczyznach i z wysuwaną podpórką pod uda, nie są „pluszowo” miękkie. Świetna pozycja kierowcy.Motor
    Genesis stawia na bezpieczeństwo. Przycisk asystenta pasa ruchu.
    Genesis stawia na bezpieczeństwo. Przycisk asystenta pasa ruchu.Motor
    Panel do obsługi mediów. Szkoda, że „Home” gubi się wśród przycisków.
    Panel do obsługi mediów. Szkoda, że „Home” gubi się wśród przycisków.Motor
    To nie Hyundai, to Genesis, o czym świadczy logo na kierownicy. Oprócz skóry, za klimat w kabinie odpowiadają prawdziwe drewno i aluminium. Ergonomia i funkcjonalność – na wysokim poziomie. Seryjny wyświetlacz Head-up.
    To nie Hyundai, to Genesis, o czym świadczy logo na kierownicy. Oprócz skóry, za klimat w kabinie odpowiadają prawdziwe drewno i aluminium. Ergonomia i funkcjonalność – na wysokim poziomie. Seryjny wyświetlacz Head-up.Motor
    Bagażnik ma niezłe 493 l. Sporo miejsca zabiera 19-calowe koło dojazdowe.
    Bagażnik ma niezłe 493 l. Sporo miejsca zabiera 19-calowe koło dojazdowe.Motor

    Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC - podsumowanie

    • pełne wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa,
    • obszerna kabina,
    • wysoki ogólny komfort jazdy,
    • pewne zachowanie na drodze,
    • bardzo dobra jakość wykonania
    • wysoka cena,
    • dostępna tylko jedna wersja,
    • przeciętne osiągi,
    • duże zużycie paliwa

    Dane techniczne: Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC

     
    Hyundai Genesis
    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    3778 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    315 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    397 Nm/5000
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Długość/szerokość/wysokość
    499/189/148 cm
    Rozstaw osi
    301 cm
    Średnica zawracania
    11,4 m
    Masa/ładowność
    2075/445 kg
    Poj. bagażnika
    493 l
    Poj. zbiornika paliwa
    77 l (Pb 95)
    Opony (przód; tył)
    245/40 R19; 275/35 R19
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    240 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,8 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,2 s →
    Przyspieszenie 0-150 km/h
    15,1 s →
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,5 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,3 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    60,7 dB
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,6
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    16,2/8,9/12,6
    Teoretyczny zasięg
    660 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    15,2/9,3/12,3
    Rzeczywisty zasięg
    630 km
    Cena wersji podstawowej**
    299 000 zł
    Cena
    299 000 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h;
    **z tym samym silnikiem