Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC - test

<b>Genesis ma seryjny napęd 4x4. W ustawieniu Sport do 90% siły napędowej może zostać wysłane na tylne koła.</b>
<b>Genesis ma seryjny napęd 4x4. W ustawieniu Sport do 90% siły napędowej może zostać wysłane na tylne koła.</b>Motor
To nie Hyundai, to Genesis, o czym świadczy logo na kierownicy. Oprócz skóry, za klimat w kabinie odpowiadają prawdziwe drewno i aluminium. Ergonomia i funkcjonalność – na wysokim poziomie. Seryjny wyświetlacz Head-up.
To nie Hyundai, to Genesis, o czym świadczy logo na kierownicy. Oprócz skóry, za klimat w kabinie odpowiadają prawdziwe drewno i aluminium. Ergonomia i funkcjonalność – na wysokim poziomie. Seryjny wyświetlacz Head-up.Motor

Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC

Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC
Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRACMotor
Przy cofaniu Genesis potrafi wskazać kierunek, z którego nadjeżdża inne auto.
Przy cofaniu Genesis potrafi wskazać kierunek, z którego nadjeżdża inne auto.Motor
Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC
Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRACMotor
Genesis ma seryjny napęd 4x4. W ustawieniu Sport do 90% siły napędowej może zostać wysłane na tylne koła.
Genesis ma seryjny napęd 4x4. W ustawieniu Sport do 90% siły napędowej może zostać wysłane na tylne koła.Motor
Seryjne są skrętne reflektory biksenonowe. „Prostokąt” w osłonie chłodnicy to radar aktywnego tempomatu.
Seryjne są skrętne reflektory biksenonowe. „Prostokąt” w osłonie chłodnicy to radar aktywnego tempomatu.Motor
Aby pokrywa bagażnika otworzyła się, wystarczy stać przy niej przez 3 s.
Aby pokrywa bagażnika otworzyła się, wystarczy stać przy niej przez 3 s.Motor
...z panelem audio w podłokietniku.
...z panelem audio w podłokietniku.Motor
Dużo więcej miejsca niż w BMW serii 5. Kanapa – m.in. wentylowana, o regulowanym kącie oparcia i...
Dużo więcej miejsca niż w BMW serii 5. Kanapa – m.in. wentylowana, o regulowanym kącie oparcia i...Motor
Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC
Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRACMotor
Wielkie fotele, ustawiane w 6 płaszczyznach i z wysuwaną podpórką pod uda, nie są „pluszowo” miękkie. Świetna pozycja kierowcy.
Wielkie fotele, ustawiane w 6 płaszczyznach i z wysuwaną podpórką pod uda, nie są „pluszowo” miękkie. Świetna pozycja kierowcy.Motor
Genesis stawia na bezpieczeństwo. Przycisk asystenta pasa ruchu.
Genesis stawia na bezpieczeństwo. Przycisk asystenta pasa ruchu.Motor
Panel do obsługi mediów. Szkoda, że „Home” gubi się wśród przycisków.
Panel do obsługi mediów. Szkoda, że „Home” gubi się wśród przycisków.Motor
To nie Hyundai, to Genesis, o czym świadczy logo na kierownicy. Oprócz skóry, za klimat w kabinie odpowiadają prawdziwe drewno i aluminium. Ergonomia i funkcjonalność – na wysokim poziomie. Seryjny wyświetlacz Head-up.
To nie Hyundai, to Genesis, o czym świadczy logo na kierownicy. Oprócz skóry, za klimat w kabinie odpowiadają prawdziwe drewno i aluminium. Ergonomia i funkcjonalność – na wysokim poziomie. Seryjny wyświetlacz Head-up.Motor
Bagażnik ma niezłe 493 l. Sporo miejsca zabiera 19-calowe koło dojazdowe.
Bagażnik ma niezłe 493 l. Sporo miejsca zabiera 19-calowe koło dojazdowe.Motor

Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC - podsumowanie

  • pełne wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa,
  • obszerna kabina,
  • wysoki ogólny komfort jazdy,
  • pewne zachowanie na drodze,
  • bardzo dobra jakość wykonania
  • wysoka cena,
  • dostępna tylko jedna wersja,
  • przeciętne osiągi,
  • duże zużycie paliwa

Dane techniczne: Hyundai Genesis 3.8 V6 GDi HTRAC

 
Hyundai Genesis
Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
3778 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
315 KM/6000
Maks. moment obrotowy
397 Nm/5000
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Długość/szerokość/wysokość
499/189/148 cm
Rozstaw osi
301 cm
Średnica zawracania
11,4 m
Masa/ładowność
2075/445 kg
Poj. bagażnika
493 l
Poj. zbiornika paliwa
77 l (Pb 95)
Opony (przód; tył)
245/40 R19; 275/35 R19
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,8 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,2 s →
Przyspieszenie 0-150 km/h
15,1 s →
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,5 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,3 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
60,7 dB
Rzeczywista prędkość*
95 km/h
Liczba obrotów kierownicą
2,6
Zużycie paliwa 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
16,2/8,9/12,6
Teoretyczny zasięg
660 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
15,2/9,3/12,3
Rzeczywisty zasięg
630 km
Cena wersji podstawowej**
299 000 zł
Cena
299 000 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h;
**z tym samym silnikiem